Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Hanneke, wat heb jij al een boel ellende meegemaakt zeg. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. En inderdaad, 2009 wordt ons jaar!

Milla Rose en de andere twee hsg'ers; bij mij is de hsg goed verlopen. Ik mocht geen sterke pijnstillers (geen ibuprofen) vanwege ziekte van crohn (chronische darmontsteking). Dus alleen een paracetamol. Was wel heel bang dat het hierdoor heel erg pijn zou doen. Het is allemaal niet erg prettig, maar duurt gelukkig niet zo heel erg lang. De eendenbek erin is vervelend, dan pakt de arts vanbinnen met een 'grijpertje' ofzo je baarmoeder vast o.i.d. en dat is wel even vervelend. Dan wordt er vloeistof ingespoten. Eerst voelde dat vervelend maar aan het eind deed dat wel behoorlijk pijn.
    Maar gelukkig duurt het allemaal bij elkaar niet heel erg lang en kijk ik er nu op terug met een niet erg grote angst. Zou het de volgende keer weer doen als het moest.
    De uitslag was bij mij goed. Hopelijk bij jullie drie ook!

2. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    @ Germini - niet vandaag, maar pas aanstaande maandag heb ik een echo. Aanhoudende buikpijn zou kunnen wijzen op bbz ... ben best gespannen op het moment.

@Hanneke - met kippenvel heb ik jouw bericht gelezen. Wat had ik jullie een andere uitslag toegewenst zeg. Waarom moet er woensdag wederom een echo gemaakt worden ? Gaan ze aan de hand daarvan een eventueel verder behandeltraject bepalen ? Wat heb jij de laatste jaren enorm veel narigheid op je bordje gehad zeg. Knap van je dat je - tenminste zoals ik je van hier kan inschatten - je jezelf toch sterk en fier hebt weten te houden. Meisje, ik stuur je een hele dikke digitale knuffel.

@Zeehondje - goed om te lezen dat de hsg goed verlopen is en dat de uitslag goed was. Weet je ook al hoe nu verder ?

Maandag breng ik jullie even een berichtje over mijn bezoek aan het ZH.

Liefs, Janneke

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Thanks zeehondJE!

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    Bedankt voor je uitleg, alhoewel ik er wel de kriebels van krijg :cry: zie er echt tegenop en ben nu al nerveus! gelukkig moet ik voor die tijd werken, kan ik hopelijk mijn gedachten verzetten. maar goed, er zijn ergere dingen.....
    Fijn dat bij jou alles goed was!

@janneke,
    sorry, beetje te vroeg :) heel veel succes alvast dan voor a.s. maandag. kan me voorstellen dat je heel erg ongerust bent. denkt de ha ook aan een bbz dan? ik hoop op een goede uitslag!

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi meiden

Daar ben ik weer. Ondertussen alles wat kunnen relativeren!
    Woensdag weer voor een echo om te kijken of mijn baarmoederslijmvlies dikker wordt, dit schijnt nu dun te zijn wat klopt met de cyclus waar ik nu in zit.
    Ik ga woensdag wel aangeven dat ze niet teveel tegen die vleesboom moet aanzitten.....ik ben echt niet kleinzerig, maar het was een wee van 2 1/2 uur...pfff

Janneke Heel veel succes maandag!
    Zeehondje: fijn dat de HSG is meegevallen, de andere HSG'ers alvast succes!

Had ik al verteld dat jullie super lief zijn!

Liefs Hanneke

Ga vanmiddag mijn "nieuwe" auto ophalen joehoe

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meiden,

als jullie het leuk vinden wat meer over mij te weten te komen in de loop der tijd,
    dan kun je mijn blog lezen als je zin hebt.
    link staat in onderschrift.

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik ga even lezen Milla, ik heb er ook 1 maar vergeet steeds te schrijven ik zal hem weer eens opzoeken ;)

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Germini, Succes morgen met de hsg meis, ik zal aan je denken!

Janneke, Jij succes morgen met de echo!

Dikke kusss!

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Germini, succes morgen, denk aan je!
    Beetje jaloers hoor, dat jij er na morgen vanaf bent..!

Jan, succes met de echo!

10. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    nou had ik gister een heel bericht getypd, liep die hele site vast en kon er niet meer op :x nog maar een keer dan...
    en wat gebeurt en hier een hoop als je een paar dagen niet online bent geweest!

Zo`n hsg klinkt niet echt fijn in de oren, mja alles voor het goede doel hehh

Bij mij is het ook weer een lekker rommeltje in mn lichaam... dacht de 8e weer ongesteld te worden, maar tot nu nog steeds niet, vrijdag negatieve test :evil:
    Nou had is gister een klein beetje bloedverlies smorgens, leek op oud bloed en daarna niks meer
    En nu vanmiddag een paar `sliertjes` bloed/slijm
    en pijn in me buik :x , geen ongi pijn het zit hoger
    ik vind het zo balen allemaal, in september een cyclus overgeslagen, dacht dat het nu weer op 31dagen zat maar nu dit weer
    Ik heb wel me eerste afspraak staan bij de gyn, 9januari
    ik hoop dat ik daar een beetje wijzer van word

Sorry, lang verhaal maar het van je afschrijven lucht wel een beetje op ;)

11. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Milla Rose en janneke

Succes vandaag!
    Als ik iemand vergeten ben die vandaag naar het zkh of iets dergelijks moet, jij ook succes!

Groetjes Hanneke

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Hihi, ik moet vrijdag maar dat maakt niet uit ;)

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    oepsssssss

Nou, ja dan ook natuurlijk :thumup: hihi
    Ben een beetje van slag, probeer alles bij te houden, maar dat lukt me niet al te goed haha.....

Doeiiiiiiiiiii

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    meiden die hag moeten,

ben topic gestart bij vruchtbaarheidsbehandelingen. of er ook positieve verhalen waren over hsg. en wat denk je... super veel meiden die het hartstikke mee vonden vallen. Een aanrader om even te lezen voor je moet!

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    voor meiden die nog hsg moeten,

ben topic gestart bij vruchtbaarheidsbehandelingen. of er ook positieve verhalen waren over hsg. en wat denk je... super veel meiden die het hartstikke mee vonden vallen. Een aanrader om even te lezen voor je moet!

16. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hallo Dames,

lief dat jullie aan me hebben gedacht. Vind het nog steeds wel een beetje een raar gevoel om mijn berichtjes hier te schrijven....en als ik dan merk dat jullie toch ook aan mij denken, vind ik dat super tof ! Dank je wel, kanjers !

Germini - heel veel succes vandaag. Hopelijk valt het mee. Ik zal voor je duimen !

Vanochtend de echo gehad, gelukkig was alles goed. Vruchtje zit keurig in de baarmoeder en er klopte een regelmatig hartje. Ze hebben mijn buik verder nog nagekeken op cystes of andere afwijkingen maar zagen niets bijzonders. Waarschijnlijk komt de buikpijn dus toch van de veranderingen in mijn lijf en de groei van de baarmoeder.

Lieve groet,
    Janneke

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Super Janneke!
    joehoe!

Ziet er goed uit hoop dat je nu onbezorgd kan genieten van je kleine uk in je buik...........

:D

Liefs Hanneke

Kan het misschien zijn dat je darmen buikpijn geven?

doeiiiiii

18. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    even checken of mijn nieuwe banner het doet!

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    hmmmm
    nog een keer!

20. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hi Janneke,

Gelukkig was er niks mis met de baby en natuurlijk met jou.
    Morgen moet ik het kwakkie inleveren van mn mannetje.
    Volgens mij heeft iedereen hier deze week hun eisprong.
    Best grappig.

Groetjes

Deel Deze Pagina