Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Sandra
    hahaha wel grappig dat veel mensen hun eisprong deze week hebben!
    Nu weten we wat me aan het doen zijn zodra we in bedje liggen............

Groetjes Hanneke

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hi Hanneke,

Ik mag pas morgen gaan klussen,want dan mag mn mannetje zijn kwakkie inleveren.
    We mochten 4 dagen daarvoor niet klussen dus morgen mag het eindelijk:D.
    Ben ook benieuwd of dat ik nu mn eisprong heb over 7 dagen want ik moet me iedere dag tempraturen van de gyn.

Groetjes Sandra

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Sandra
    Wij hebben ook onthouding, tot woensdagavond!
    Mijn vriend moet woensdag zijn zaad doneren....
    Daarna maar weer hard aan het werk gaan!

Succes ermee
    ook met het temperaturen!

Liefs Hanneke

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik mag tot woensdag avond ook niet klussen :) liefje moet ook woensdagochtend zijn potje inleveren ;)

En Janneke wat fijn dat de echo goed was! geniet er maar lekker van!

Milla ik ga dat topic even opzoeken :D

Germini hoe is het met je?

uhm...dat was het geloof ik!

Dikke kus!

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey springmuis,
    jij hebt ook al die mooie onderschrift en mij lukt het NIET!
    Met z'n alle onthouding tot woensdag! gezellig!
    Ik moet ook in het ziekenhuis zijn, ik breng man zijn portie weg en mag daarna door naar de arts voor weer een echo.
    Wie weet kom ik je wel tegen, hahaha

O, ja kan je me die hyves site weer eens doorgeven, ben hem nog steeds kwijt, snap er niks van, maar ja ben nie zo hanig met pc's

Liefs hanneke

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    toch ineens wel gelukt!
    Hij is leuk!

doeiii

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hahaha zit jij ook in het ijsselmeerziekenhuis dan? :)
    Gezellig allemaal sexloos hier :)
    owja de site is..
    http://minienmotorclub.hyves.nl/

Mijn lief brengt het trouwens zelf wel, hij moet het s'ochtends vroeg inleveren en zo kan ik een beetje uitslapen/relaxen tot ik om half 5 moet voor de hsg. dan gaat hij wel mee..maar mag hij eigenlijk mee naar binnen denk je? :-k ik hoop het toch wel :confused:

liefs!

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    sexloos...............hmmm ff dan hoor!
    Daarna moeten we allemaal weer aan de klus...

Nee ik ben in het Amphia ziekenhuis is Breda..zal wel toevallig geweest zijn....

Ik weet niet of je man mee mag, ik neem aan van wel. Misschien zijn er hier mensen die ervaring hebben met HSG, die heb ik namelijk (nog) niet.

Ik zal aan je denken oensdag om half 5

Liefssss Han

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    ja volgens mij mag je man mee hoor.

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik ben alleen gegaan, maar een stelletje na mij waren samen.
    Dus bij ons ziekenhuis mag je man ook mee.
    Weet niet of dat overal zo is.

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    kwam even kijken of germini al had laten weten hoe het was gegaan. Maar helaas, nog niks...

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Nou, de hsg zit erop. Alles was gelukkig goed, mijn beide eileiders waren goed doorgankelijk! :D :D
    Het onderzoek op zichzelf viel me eerlijk gezegd wel tegen. Deed bij mij superveel pijn ondanks de naproxen. De gynacoloog zei dat het heel erg wisselt per persoon en dat de meeste mensen het goed doorstaan. Ik heb een hele gevoelige baarmoeder waardoor het bij mij veel pijn deed.
    Gelukkig duurt het onderzoek niet zo lang.
    De napijn viel me reuze mee. Ik had gerekend op langdurige krampen maar had hier geen last van. Wel beetje draaierig en erg moe (vd spanning ws) en nabloedingen. maar ben gewoon savonds naar een feestej geweest.

Mijn man mocht gewoon mee naar binnen hoor! (ik heb er niet eens naar gevraagd, maar gewoon gedaan :oops: ) hij mocht achter het glas wachten maar hij is gewoon bij mij gaan staan om mijn hand vast te houden. hij moest wel zo'n pak aan.

Springmuis en milla rose...........heeel veel succes morgen en vrijdag! En niet schrikken van mijn tegenvaller hoor! merendeel van de mensen vind het meevallen!

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    oja en je moet maar zo denken..............je bent de komende 3 maanden meer vruchtbaar! Dat zei mijn gyn. althans wel en ik mag gewoon klussen deze maand!

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaaaaa! Meis wat goed dat ze gewoon goed doorgankelijk waren zeg! top nieuws!
    enne, dat had mijn arts idd ook gezegt ja, nouja niet 3 maanden maar wel dat je daarna vruchtbaarder bent :)
    nou kom maar op haha ik moet de zelfde avond nog klussen voor de dag daarna, ben benieuwd of dat wel gaat lukken :rolleyes:
    anders doen we maar een flinke voorspel en dan bijna op het moment supreme ff snel klussen hahaha :)
    en bedankt voor je antwoord of manlief mee mocht of niet!
    dus ik neem hem gewoon mee 8) ik wil ook dat hij mijn hand vast houd haha!
    hij is ook wel nieuwschierig naar hoe en wat, hij vind het zo sneu voor mij!

Liefssss en een dikke kus!

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    he germini, wat fijn zeg dat het goed was! welk onderdeel vond je dan zo tegenvallen? of gewoon het geheel?
    want mij lijkt het voorbereiden het ergst gek genoeg. heb je normaal ook ast van krampen tijdens menstruatie? helemaal niet erg hoor dat je je verhaal eerlijk verteld. valt mee vergeleken bij de horrorverhalen op internet!

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    haha springmuis ja zo kan het ook! hoop voor je dat het gaat :( ik zelf moest er persoonlijk niet aan denken. Zat gister op dag 10 dus had nog ffies de tijd, vanavond is manlief hele avond weg :cry: dus morgen moet het toch echt gebeuren! :oops:
    ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen morgen (hoe laat moet je?) en knijp die hand maar lekker fijn hoor van je man! heel veel sterkte en laat je het even weten hoe jij het hebt ervaren?

@milla rose,
    het liefst had ik een leuk verhaaltje neergezet met dat het allemaal reuze meevalt en het helemaal geen pijn doet, maar helaas was dat niet waar en ik denk dat je meer aan mijn eerlijkheid hebt dan aan een mooi verhaaltje.
    wat ik tegen vond vallen was eigenlijk het hele onderzoek. Toen ze de tang op mijn baarmoeder zette deed dat al pijn en het inspuiten van de vloeistof deed bij mij echt superveel pijn. Op het moment dat ik het echt niet meer vol kon houden was het klaar en toen eenmaal alles weer eruit was trok de pijn ook heel snel weer weg.
    Een uur later had ik alweer flinke babbels!
    Ik heb nooit echt last van menstruatiekrampen, ben het ook nooit zo hevig, dus misschien is mijn pijngrens daarin ook wel lager. herkende de pijn ook niet echt als menstruatiekrampen.
    Het komt echt allemaal goed meis! Het is voor een goed doel en voor je het weet ben je er alweer van af. Wel je mannetje meenemen hoor!
    Ik zal aan je denken vrijdag. hoelaat meot je?

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn dat je het onderzoek achter de rug hebt en dat alles goed is.
    Wat is nu de volgende stap bij jullie?

Voor de andere twee nog heel veel sterkte!

Zelf zit ik in mijn zenuwe-dagen. Maar ik ben bang dat de ongi gewoon weer gaat komen, dit weekend waarschijnlijk. Elke keer denk ik...'ooohhh mooie datum om een positest te hebben' of 'als we nu positesten dan kunnen we het dan en dan vertellen'.
    Maar elke keer gaan deze leuke gedachten helaas niet op en word ik gewoon ongi. Dus ga maar van het ergste uit. Kan het altijd super meevallen!

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    waardeer je eerlijkheid hoor germini!
    Ik moet vrijdag om 9.30, mannetje gaat mee!
    Maar eerst moet springmuis nog morgen.
    Succes muis, laat je horen hoe het was?

19. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hoi klets-tantes ! ;)

wat is er veel geschreven de afgelopen dagen !

Germini - gefeliciteerd met deze mooie uitslag ! Hopelijk brengt de HSG je extra extra vruchtbare maanden..... doe je best ! ;)

Springmuis - ik zou het ook fijn vinden hoor als mijn mannetje erbij is bij zo'n onderzoek. Heel veel sterkte morgen, ik ga voor je duimen !

Zeehondje - jouw gedachten zijn zooo herkenbaar. Hoe vaak ik ook wel niet gedacht heb : "als het nu raak is, is dat echt een leuk moment om het nieuws te vertellen...." en dan weer was het niet raak. Probeer de moed erin te houden meid !

Milla - jij heel veel succes vrijdag - ook voor jou gaan mijn duimen draaien !

Hanneke - het kan idd zijn dat mijn darmen pijn geven. De vk gaf aan dat de baarmoeder bij een 2e zw.schap ook wel eens wat sneller kan groeien. Ik ga zo ook maar weer mijn bed in, was een drukke dag vandaag en dat merk ik gelijk aan mijn buik. (maar vind het geen straf hoor om op tijd onder de wol te kruipen !)

Sandra - bedankt voor je berichtje. Hoe lang duurt het voordat je man de uitslag van het ondezoek krijgt ?

Dikke knuffel,
    Janneke

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Meiden dank jullie wel :D moet morgen om half 5!
    en ik laat weten hoe het is gegaan ;)

@Germini: nee ik denk dat ik er ook niet aan moet denken :confused: maarja ik moet wel voor de samenlevingstest...zucht... ;) :)
    voor mij morgen ook dag 10!

Dikke kus!

ps: wil jullie nog even iets aanraden...Jullie moeten, nouja niets moet ;) , Wit licht gaan zien! in de bios of straks op dvd! ben er net heen geweest en wat een SUPER film! heb flink zitten huilen ;)
    echt een dikke vette aanrader :D

Deel Deze Pagina