Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He daar ga ik morgen heen!
    heel veel succes vandaag.. duim voor je!

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hoi hoi,

*Springmuis heel veel succes vandaag!

*Janneke, ik denk dat ik de uitslag krijg op 5 januari als ik weer naar de gyn moet,krijg dan ook te horen wat mijn bloeduitslagen waren. Hoop echt dat het gauw januari is.

Hopen dat we dan al met zn alle zwanger zijn:D

Groetjes

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!
    ik ga nu even douchen en dan om half 4 die naproxen in nemen zucht...
    ben zooooo verschrikkelijk emotioneel van de zenuwen..huil om niets haha!

Milla: Veel plezier morgen dan he :D

ik spreek jullie vanavond denk ik!
    en anders morgen ;)

Dikke kusssss

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Succes zo meteen springmuis!

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @springmuis
    en en en en en en en.....................? hoe was de hsg? en belangrijker.......de uitslag?
    wanneer moet je die samenlevingstest? bij ons heb ik hier helemaal niets over gehoord. :(

@zeehondje,
    spannende dagen joh! herken inderdaad ook jouw gevoelens qua dagen zijn al zoveel mooie momenten voorbij gegaan. hoop voor je dat het raak is!
    Onze volgende stap is eigenlijk 3 maanden wachten. als het dan nog niet raak is dan moet ik weer de gyn bellen. manlief moet in januari nog een echo maken en potje inleveren en dan eind januari de uitslagen hiervan.
    voor mij dus effe rust aan mijn lijf!

Vraag me wel af wat de volgende stap zal zijn. Zoals het er nu naar uit ziet is het mijn inziens onbegrepen verminderd vruchtbaar. De uitslagen zijn immers allemaal prima. tja, en wat doen ze dan?

@milla,
    930 is wel een lekkere tijd, hoef je ook niet hele dag te zenuwen!

@janneke,
    ga mijn best doen hahaha :D

meiden............2009 wordt ons jaar! ik weet het zeker! :D

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @germini: mijn gyn doet samenlevingstest niet. had er naar gevraagd maar hij vond de uitslag te vaak onbetrouwbaar.

@springmuis: kwam ook even kijken of je al iets had laten weten, maar helaas..

Two down, one to go.... and that happens to be mee :sad:

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    komt helemaal goed meis! voor je het weet ben jij er ook vanaf!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik kopieer even het bericht hoor, want is zo lang verhaal om 4x te typen :p
    Heej meiden!

Daar ben ik weer :D
    Nou het is voorbij, gelukkig 8)
    Wat deed dat pijn zeg! gatverdarrie!
    nouja het begon zo, om half 4 de pijnstiller ingenomen en om 10 over 4 was ik al in het zh, om half 5 begon ik een beetje stoned te worden van die pil :( dus de zenuwen waren weg en had eigenlijk alleen maar beetje lol :p maargoed het liep uit, en de echo's voor zwangerschappen werden in de kamer ernaast gemaakt en het consultatie bureau zat er ook dus constant die pas geboren babytjes en ja hoor, daar gingen de kranen weer open :)
    nou toen om 5 uur werden we naar binnen geroepen en moest ik me helemaal uitkleden om me vervolgens in een operatiejasje te hijsen, zo 1 waar je een blote kont hebt :) en toen had ik dus ondanks dat de tranen van de spanning over mijn wangen liepen nog enorm veel lol met de verpleegkundige en mijn vriend.
    nou ik werd geinstalleerd op de stoel en mijn baarmoedermond werd gedesinfecteerd en toen zegt ze, hoest eens, dus ik kuch kuch AUW! auw auw auw en daar kwamen de tranen :( auwww en toen had ze alleen maar een klem op mijn baarmoedermond gezet maar potverdorie wat deed dat pijn, nou kreeg een groot rontgen apparaat boven mn hangen
    en ik maar puffen puffen puffen en nog eens puffen en zo ging de pijn langzaam aan weg en werd de vloeistof ingespoten maar daar heb ik helemaal niets van gevoeld, de gyn zei ook al van je hebt een heel erg gevoelige baarmoedermond want normaal doet de klem geen pijn en de vloeistof wel heel erg, en daar had ik echt geen pijn van, je voelde alleen dat er iets waterigs door je buik heen ging. en mijn vriend was zooooo liefffff! helemaal over mn voorhoofdje aaien en zegt hij ja je mag in mn hand knijpen hoor aaaah zo lief! en toen kwam de uitslag...
    HET WAS GOED! ik heb geen verklevingen :D :D alles was mooi doorgankelijk! ben zooo verschrikkelijk blij!
    en het blijkt dat ik het zelf ook had kunnen zien op het scherm maarja ik had mijn ogen dicht ;) mijn vriend heeft het wel kunnen zien.
    daarna heb ik nog wel napijn gehad af en toe een kramp en ik was verschrikkelijk moe dus ben om 8 uur in slaap gevallen tot 11 uur want ja...er moest geklust worden voor morgen :rolleyes: wat zag ik daar tegen op zeg, ik dacht echt oh nee dat gaat pijn doen! maar dat deed het helemaal niet, dus die missie is ook volbracht :) al heb ik nu toch wel weer een klein beetje buikpijn, maar wel heeeeel licht! nog anderhalf uur en de pijnstiller is uitgewerkt, ik ben benieuwd :p
    ben benieuwd naar de uitslag van morgen van de SLtest, die krijg ik ook gelijk en morgen of overmorgen kunnen we bellen voor de uitslag van het potjesonderzoek van mijn lief ;)
    nou ik denk ik laat jullie even weten hoe het was gegaan ;)

Liefs Springmuisje!

9. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Springmuis

klinkt heftig zeg...pffff
    Maar goed nieuws toch, en extra vruchtbaar nu?!
    ik hoop dat de napijn is meegevallen hoor!

liefs Han

10. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Op 1 of andere manier ben ik na jullie verhalen toch wel gerustgesteld, stom he..!
    Ik ga het morgen gewoon 'ff' doen en laat jullie snel weten hoe het was.

Liefs Milla

11. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi meiden

ik wil even een update geven
    Gisteren opnieuw een echo laten maken, eitje lag klaar zei de Dr.
    Wat ik me achteraf afvraag is of het eitje langs mijn cyste kan komen?
    de cyste zit in de linker eileider en links lag ook het eitje klaar..........

Potje van manlief weggebracht, komende woensdag bloedprikken om te kijken of het eitje is gesprongen en dan 14 januari de uitslag van alle onderzoeken.
    Ze hebben me verteld dat de bloeduitslag van de vorige keer oke was en mijn uitstrijkje pap 1, dus dat is goed nieuws. Ook was mijn baarmoederslijmvlies dikker geworden, dus ook goed.
    Nog eens nagevraagd of die cyste een reden kan zijn tot geen zwangerschap, maar ze zeggen van niet, dus moet daar maar op vertrouwen.

wat mezelf opvalt is dat ik mijn iesprong altijd links voel, beetje vreemd eigenlijk, iets om de volgende keer te melden!

Meien succes allemaal
    Liefs Hanneke

Milla Rose:

SUCCES MORGEN!

12. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    germini en springmuis, nog 1 vraagje:
    hoe lang zijn jullie al met al binnen geweest?
    hoe lang duurde het..?
    en ach, morgen rond deze tijd is het al gebeurt!

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi hoi,

Wat klinkt het allemaal heftig joh, maar gelukkig is alles goed:D.
    Ben daar wel blij om:D.
    Hoeveel de hoeveelste rondes zijn jullie allemaal bezig?

Groetjes

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik ronde 14 sandra

15. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik ook de 14e ronde!

groetjes Hanneke

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heb niet zulk goed nieuws..
    mijn bloed was wel goed en mijn kweek ook..
    maar het zaad van mijn vriend is erg slecht..er zijn heel erg weinig spermacellen gevonden.. :cry:
    hij moet nu 21 januari opnieuw inleveren want volgens de arts kan het dan wel goed zijn, en 3 februari moeten we langs komen..

liefs..

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    ahhhh springmuis, dat vind ik echt heel erg voor je!
    Je hoort wel vaker dat de kwaliteit per maand verschilt, maar kan me voorstellen dat het een flinke tegenvaller is.

Knuf voor jou meid.....een hele dikke zelfs

Liefs hanneke

18. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    he springmuis.. wat erg voor jullie.
    ga duimen dat de uitslg volgende keer wel goed is!

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja laten we maar hopen dat het volgende maand beter is..
    ik wil zoooo graag even schelden, maarja dat doe ik maar even niet ;)
    mijn lief is ook al zo positief! ik heb daar toch een beetje moeite mee hoor met positief blijven dan he!
    heb ook even gezellig een potje gejankt en hij mij getroost..hij is zoooo lief!
    heb trouwens ook nog de samenlevingstest gehad gewoon voor de zekerheid, toen hadden we de uitslagen al gehad..ik had nog taai slijm dus nog niet vruchtbaarslijm en er was geen enkele cel van hem gevonden..

Chips man...wat nu...ik weet het even niet meer, ben totaal van de wereld!

Liefs Springmuis

PS: Milla om jouw vraag even te beantwoorden, ik werd om 5 uur binnen geroepen, moest nog wachten op de artsen tot +- 17:15 in die tussen tijd had ik mn operatie jas aan gedaan en om 17:15 werd de hsg gedaan en om 17:30 stond ik alweer buiten ;) en in dat kwartier heb ik me na afloop ook nog even gewassen enzo. het was echt zo gepiept!

20. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    he muis, misschien troost het je te weten dat mijn gyn die samenlevingstest niet doet, omdat die volgens hem te vaak onbetrouwbaar is. en hoeveel tijd zat er tussen de 'productie' en het inleveren? en had je het potje onderweg goed warm gehouden? want dat telt allemaal mee he...

dankjewel dat je nog moeite neemt mijn vraag te beantwoorden, heel lief! ik zie het meest op tegen het inschuiven van de catheter en het opblazen van het ballonnetje. dat lijkt me zo eng! de rest maak ik me niet zo druk meer om.

Deel Deze Pagina