Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    over het zaad onderzoek tussen productie en inleveren zat ongeveer een half uurtje, mijn vriend moest hem van de arts in zijn binnenzak houden.
    maargoed het zaad was ook niet slecht geloof ik maar gewoon erg weinig..
    ik weet niet meer zeker of ze heeft gezegd of het ook slecht was..het ging nadat ik hoorde dat het zo weinig was allemaal langs me heen..
    zal het eens aan mijn vriend vragen als hij vannacht terug is van zijn werk..
    die samenlevingstest zei ze dat ze die erbuiten zouden houden omdat ik toch nog geen eisprong zou hebben de komende dag, iig ik had nog geen vruchtbaarslijm.
    maargoed daar zaten geen zaadcellen in, hoe kan dat nou :cry:
    of kan dat komen omdat ik geen vruchtbaarslijm had en dat ze niet in het taaie slijm blijven zitten, dat ze misschien daarom zei dat ze die erbuiten liet..gatverdamme ik was zo beduusd dat ik het niet heb gevraagd..

Owja en over de hsg, ik heb helemaal geen ballonnetje gehad..
    bij mij pakte ze mn baarmoedermond met een tangetje en toen werd er een slangetje geplaatst en toen gespoten. maargoed misschien heb ik het niet gemerkt dat kan ook nog ;)
    owja en ik ging dus de pijn weg puffen en voor mij hielp dat echt!
    dus als het pijn doet, gewoon puffen ;) en automatisch ging ik aan het puffen denken en richtte me niet zoveel op de pijn.

Liefs!

2. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    springmuis, snap dat je moeilijk positief kan zijn hoor! En je je K***e voelt.
    bedoelde het niet verkeerd, maar wilde je proberen een beetje op te peppen een hart onder de riem te steken.
    Je hebt wel een supervent zo te lezen, omdat hij heel lief voor je is!
    Liefs han

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owjeej Hanneke ik had het niet verkeerd opgevat hoor ;)
    vond je berichtje juist heel erg lief! :D

liefs!

4. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    gelukkig, want ik wil hier niemand pijn doen. Dat heeft iedereen hier regelmatig genoeg!
    :(

Zo ik ga maar eens mezelf klaarmaken voor die arbeit.....tot 22.45 bleh!

liefs

5. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hi springmuis,

Das balen! Ik ga echt voor je duimen dat het zaad wel volgende maand goed is! Moet je nog veel onderzoeken doen of waren dit de laatste bij jou?

Groetjes

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Voor mij waren dit de laatste, ik ben gewoon vruchtbaar..
    en dank je wel dat je wilt duimen voor een goede uitslag volgende maand!
    ik ga ook super veel voor mezelf en mijn mannetje duimen ;)

liefs!

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @springmuis,
    He meis wat k...zeg dat het zaad van je man niet helemaal toppie is! Was dit de allereerste keer dat hij iets ingeleverd heeft?
    Wel fijn dat je uitslag van de hsg goed was!
    Ik kreeg geen operatiejasje aan! :( Ik moest wel hoesten ja, en bij mij deed die tang ook pijn, kreeg tranen in mijn ogen. Gelukkgi voor jou deed die vloeistof inspuiten geen pijn. Bij mij was dat echt vreselijk, leek wel zoutzuur :cry: maar goed, duurt inderdaad maar kwartiertje in totaliteit (Van binnenkomst tot je weer buiten staat), dus das te overzien.
    Ben nog wel steeds erg moe ervan. Jij napijn gehad?
    Ik hoop in februari op een goede uitslag voor je!
    Dikke knuf voor jou!

@milla
    heb ook niets gemerkt van een ballonnetje hoor? volgens mij doen ze dat ook niet? Heeeeeeeeel veel succes morgen en .........morgen heb jij het ook alweer gehad. zal aan je denken!

@hanneke,
    fijn dat er een eitje gevonden is! en gelukkig zit de cyste niet in de weg!

@sandra,
    ik ook in de 14e ronde, alhoewel ik al wel ruim 2 jaar geleden gestopt ben met de pil.

hier..........klustijd begonnen! :oops: :) :oops:

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Germini: Ja dit was de 1e keer...
    hij had al het gevoel dat het bij hem niet goed zat vertelde hij me vanochtend, zijn zusje is ook niet (goed) vruchtbaar een of andere waarde bij haar voor haar ei is te laag, hebben we ook pas kort geleden gehoord, maar de dokter zei dat zijn zusje niet van toepassing was maar zijn broer wel, maarja van hem weten we het niet..
    maar nu we mijn lief zijn uitslag hebben gehoord hebben we besloten dat hij het zijn broer gaat vertellen die zoiezo niets van onze wens weet, niemand overigens, want we willen hun de eventuele lange weg besparen, want hij en zijn vriendin zijn ook bezig om zwanger te worden. want misschien is het dan toch wel erfelijk of wat dan ook.

over de hsg, wat naar dat je vloeistof zo ervaren hebt :(
    ik ben ook wel moe inderdaad, heb gisteravond van 8 tot 11 even geslapen daarna moest ik nog klussen voor de samenlevingstest wat gelukkig geen pijn deed op het moment zelf! verder heb ik het gevoel op dit moment dat ik nog helemaal niet geslapen heb, zo verschrikkelijk moe!
    heb na de Hsg wel beetje pijn gehad en na het klussen ook wel kramp. was ook heel erg high van de naproxen :(

Dikke knuf terug!

owja enneee....klusze he ;)

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    springmuis,
    inderdaad verstandig om zijn broer in te lichten. kan hem een lange weg besparen! en joh, ze kunnen tegenwoordig zoveel! je weet in ieder geval waardoor het komt en kan de gyn daarmee aan de slag.
    en wie weet is het in januari allemaal wel helemaal goed, dat kan ook!

zou die moeheid door die vloeistof komen denk je? of gewoon van de spanningen?

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik denk dat het door de spanningen komt..we hebben zolang in de zenuwen gezeten voor onze hsg's
    en nu valt dat allemaal in 1 klap weg en komen de spanningen eruit.
    en inderdaad tegenwoordig kunnen ze wel veel ja, en we hopen inderdaad dat het in januari goed is!
    enne...1 zaadje is genoeg en aangezien jij en ik en milla straks ook nog vruchtbaarder zijn geworden door die hsg's is er nog hoop ;)

Liefs!

11. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Mh.. maar dat met die tang, dat doen ze bij een spiraaltje zetten ook. heeft een vriendinnetje vorige week gehad en die zei het is niet fijn maar wel om te doen hoor. Nou ja... een kwartiertje.. voel me dan zo'n stommerik, zit me nu al een week druk en bang te maken voor dat kwartiertje. Kom morgen vertellen of dat terecht of onterecht was, vanavond eerst nog even naar witlicht, lekker afleiding! en als ik wakker ben moet ik meteen dus dan gaat het snel..!

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ow gelukkig dat je gelijk morgenochtend kan! ik heb gister tot half 5 de hele tijd me druk lopen maken! brrr!
    en die tang, het is maar net of je een gevoelige baarmoedermond hebt, als je dat niet hebt dan doet het ook geen pijn.
    heeeeeeeeeeel veel succes morgen meis! en ik denk aan je!
    ik hoop dat je net als ons een goede uitslag hebt!
    enne, veel plezier bij wit licht!

Liefs!

13. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Springmuis – ik ga Wit licht in de Kerstvakantie zien ! Leuk te horen dat jij ervan hebt genoten. Je verhaal over de HSG is best heftig zeg. Fijn dat je mannetje erbij was om je te steunen. En wat een goed nieuws dat het bij jou goed is. Vervelend dat je daaroverheen nu het nieuws krijgt dat het sperma van je vriend niet optimaal is. Ik wens jullie alle kracht die nodig is !
    Hanneke – stom he, dat er achteraf altijd nog vragen in je hoofd blijven komen. Is er misschien een poli waar je je vraag kunt stellen ? Fijn om te horen dat de overige uitslagen allemaal oke waren.
    Milla – heel heeel heeeel veel succes morgen !

Liefs, Janneke

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meisjes, ben alweer terug!

En moet zeggen, het is een rotonderzoek maar zou het wel weer doen als het moet.
    Het is echt de angst voor het onbekende wat het zo naar maakt.
    Vooral het aantrekken van de baarmoeder vond ik een rotgevoel, de tang zetten voelde ik niet zo.
    En het spuiten de vloeistof... Dat deed even zeer.
    Maar meer als een heel heftige buikkramp zou ik zeggen.
    Vond het niet echt menstruatiepijn.
    Maar.. heb het zeker niet voor niks gedaan, want 1 eileider zat dicht.
    Maar deze heeft de gyn wel open kunnen spuiten, even pijnlijk maar het resultaat mag er wezen!
    Nu ziet het er zoals hij zelf zei uit als in de boekjes!
    Al met al heel erg opgelucht!

15. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Goed nieuws milla rose!
    Goed gedaan!

Liefs Hanneke

16. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi

*millia rose,
    Dat is minder dat het pijn deed maar je hebt het voor een goed doel gedaan.
    Gelukkig is de toegankelijkheid van je eileider weer open:D.

*Germini
    Ik zie dat je vandaag kunt gaan klussen dus dat wordt voor jou een drukke dag haha.

Groetjes

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Milla: Owjeej ik schrok even toen ik las dat er 1 dicht zat, maar ze hebben hem open kunnen spuiten! gelukkig maar!
    ben echt blij voor je!
    Yeaaaah zijn we alle drie goede HSGers ;)

@Janneke: Dank je wel meis, lief van je!

@Hanneke: Hoe is het met jou meis?

liefss!

18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @milla,
    Yeah................je bent er van af! Wat goed dat ze je verstopte eileider door hebben kunnen spuiten! Denk dat je nu wel blij bent dat je geweest bent of niet? Nu maar flink aan de klus komende 3 maanden :)
    Gelukkig deed het onderzoek niet echt superveel pijn bij je. Ik zou het dus van ze lang zal ze leven niet meer over willen doen! De pijn die ik voelde tijdens het inspuiten van vloeistof was echt een hel. Zoals ik al zei leek het alsof er zoutzuur in me gespoten werd en ik dacht alleen maar haal het eruit! dacht dat mn baarmoeder er via mn buik weer uit zou komen! :cry: Durf nu wel in detail te treden, je bent immers al geweest nu haha. Gelukkig viel het mee. Zo zie je maar.........elk mens is anders en reageert overal anders op.

@sandra,
    jaja ben al paar daagjes erg druk hahaha.
    Jij zit ook in je klusperiode zie ik. succes :D

19. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Vind het heel lief van je dat je die details nog even voor je had gehouden...! Dikke knuf daarvoor!
    Maar jee wat was ik bang.....
    En zo blij nu dat het nu goed is!

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Fijn om te lezen dat de hsg's goed zijn gegaan. Jammer dat het bij één meer pijn doet dan bij de ander. Maar gelukkig is het voor ons allemaal voor een goed doel! Daar heb je wel wat voor over. En ook fijn dat die ene eileider gewoon gelijk opengespoten kon worden, super!

en sandra...wij zitten in ronde 18.
    En die is bijna afgelopen. Zit op dag 31 en rond deze dagen kreeg ik meestal al spotting. Nu nog niks gezien en temp was ook nog 36.9 (hoog voor mijn doen).
    Spannend vind ik het toch telkens weer. Ook al weet je eigenlijk steeds dat het toch wel weer niet raak zal zijn.
    Maar wie weet, we blijven hopen!

Deel Deze Pagina