@zeehondje: dikke knuf voor jou..! @esther: knap dat je de afspraak hebt gemaakt! En denk maar aan mij, als het zou moeten zou ik het weer doen..!
whahaha, wat lees ik nou? Ik hebt? whahaha sorry dames, het schaamrood staat op mijn kaken, dat hebt ik nog nooid gezegdt. Milla ik zal aan je denken als ik er lig, hihi.
Voor jullie allemaal hele fijne Kerstdagen ! Maak er samen gezellige en warme dagen van. Liefs, Janneke
Zeehondje wat balen meis! Knuffie! Esther wat goed dat je afspraak voor HSG hebt gemaakt! duim voor je dat het goed is! Liefs
Hey meiden, Hoop dat jullie allemaal een fijne kerst gehad hebben! Ik was helaas grieperig . @zeehondje Balen zeg dat je toch nog ongie geworden bent! Dikke knuf voor jou! @ester, Goed dat je een afspraak gemaakt hebt voor de hsg! Hier in het wachtbankje voor de laatste dagen. Ik verwacht er helemaal niets van. Voel bijna 100% dat ik niet zwanger ben en 1 dezer dagen ongie wordt. Heb ook weinig geklust, dus kan alleen mezelf verwijten deze keer. Nou ja effies afwachten nog en anders volgende ronde hopelijk beter!
Hallo lieve dames, -Hanneke: komt weer een spannende periode aan voor jullie he. Ben je gespannen of kun je het goed afwachten ? -Zeehondje: jeetje, bij jou was het wel weer spannend zeg. Jammer dat de toch zijn doorgebroken. Die onregelmatige cyclus is idd niet prettig, het maakt het ontzettend lastig om te bekijken wanneer je nou echt overtijd bent. -Esther: de uitslagen waren niet zo best he.... Hebben jullie de Kerstdagen toch wel fijn door kunnen brengen ? Januari wordt dus een spannende maand voor jullie. Heel veel succes ! -Germini: joh wat balen dat jullie elkaar in de klusperiode niet zoveel hebben gezien... maar ja... er is er toch maar eentje nodig die hard zwemt ! Hopelijk heeft die er tussen gezeten. Spannend hoor, zo aan het begin van het nieuwe jaar ! -Sandra: als je zwanger bent blijft je temp. inderdaad hoog. Hier gaat alles goed. Aanstaande vrijdag mag ik weer een echo laten maken. Ondanks dat we al een kloppend hartje hebben gezien, vind ik het wederom heel erg spannend. Vandaag nog even lekker feesten - ons zoontje is vandaag jarig. Wij hebben dus dubbel feest. Vandaag komt de familie langs en maken we er tot 15.00 uur een gezellig feestje van. Vanavond gaan we oud en nieuw vieren bij mijn schoonouders. We gaan een quiz op de WII spelen - ik ben benieuwd wie er gaat winnen (... ben zelf nooit zo goed in quizzen..... ) Eerst gaan we nog lekker wokken - ga vandaag overdag niet te veel eten dus. Moet zeggen dat ik niet zoveel kan eten de laatste tijd en dat ik van lekker eten niet zo kan genieten. Hopelijk helpt het als ik het vandaag overdag rustig aan doe ! Lieve dames, ik wens jullie allemaal een hele gezellige oudjaarsavond. Maar nog belangrijker: voor 2009 heel veel liefde en geluk met hopelijk veel positieve testen ! Dikke knuffel, Janneke
Hey dames, ik heb hele fijne kerstdagen gehad. Waar ik het alleen een beetje benauwd van kreeg was dat er een familielid net zwanger was van de derde (ongelukje) en dat mijn schoonzus me vertelde dat ze voor de tweede gingen. Mij werd natuurlijk ook gevraagd of wij niet aan kinderen dachten. Het is ze van harte gegund maar ik kon nog maar net mijn tranen bedwingen en mijn oerkreet inslikken. Ik heb maar een beetje mee zitten kletsen maar heb nog niets verteld van onze kinderwens. Verder is mijn vriend naar een paragnost geweest. Ik weet dat sommige hier heel erg sceptisch tegen over staan maar deze is echt goed(om dat uit te leggen is een te lang verhaal maar ze kan je de inrichting van je huiskamer vertellen zonder dat ze ooit bij je is geweest) Deze zag alleen maar voorspoed bij ons (werk, nieuwe woning en zelfs een huwelijk), ze zag wel een kind bij ons tussen nu en drie ( !) jaar, een jongetje. Ze vertelde mijn vriend dat ik me niet zo'n zorgen moest maken en dat ik er te veel mee bezig was en dat mijn onrust het een beetje tegen werkte (!?). Zou het dan toch? Hmmm, hier geloof ik dan weer minder in. Maar goed, ik ga lekker die testen laten doen en we zien wel. Ik zal waarschijnlijk wel meer rust in mijn donder krijgen na de uitslagen. Vanavond nog ff lekker aan de champagne! \/ Dames alvast een heel fijn uiteinde en een vruchtbaar 2009 toegewenst!
Hoi meiden, Ik ga ook maar even meelezen met wat er hier allemaal gebeurt.. We zijn nog maar in ronde 8. Maar ik kwam bij de dokter voor iets anders dan mijn kinderwens. toen ik later op mijn kinderwens uitkwam en had verteld dat ik al zwanger ben geweest... moet mijn vriend nu zijn mannetjes inleveren. Hij is opeens heel bang terwijl de maanden hiervoor al aangaf aan zon onderzoek mee te willen doen.. Ik hoop maar dat er niks ernstigs aan de hand is.. Nu maar proberen bij te lezen wat er hier allemaal gebeurt.. In ieder geval alvast een fijne jaarwisseling en dat 2009 maar een goed jaar voor iedereen wordt! @Esther klinkt heel interessant maar jammer genoeg geloofd mijn vriend daar niet in...
@ esther: ik wil jou heel veel succes wensen. Ik weet hoe frustrerend het is als mensen met een "ongelukje" zwanger zijn geworden en dit vertellen. @ Janneke: gaat goed bij jou he! Super hoor! En natuurlijk gefeliciteerd met je zoon. Hoe oud is hij geworden? Veel plezier vandaag! Even over mezelf. ik heb totaal geen vertrouwen erop zwanger te worden nu! Ik hoop op verder onderzoek. Ik vrees dat mijn rechtereileider niet mee doet en links de cyste in de weg zit. Ik weet dit bijna 100% zeker........Nu maar hopen dat de arts me wil horen! Ik ben nu dus totaal niet nerveus en reken helemaal op de duiveltjes volgende week, helaas. Ik had graag eenn ander gevoel gehad, maar ben mijn positiviteit echt kwijt en naar mijn idee heel reeel. Dus: cyste eruit.......ik denk dat we dan pas verder komen..... Ik heb avonddienst tot 22.45, daarna als een gek naar een vriendin (is zwanger.....na 9om lekker daar oud en nieuw te vieren. Vriend gaat er al eerder heen met de hond...... Hele fijne jaarwisselings allemaal! Ik ga gewoon wachten tot het snel 14 januari is en hoop een meewerkende dokter te hebben! Veel liefs Hanneke
@hanneke hopelijk heb je een leuke huisarts/dokter die naar je wil luisteren.. Er wordt wel voor mist gewaarschuwd door knmi! Dus voorzichtig aan meiden!(en aanhang)
Hi meiden, Gelukkig nieuwjaar alvast en mag 2009 ons jaartjes worden. Janneke nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon! Ik denk dat ik deze maand niet zwanger ben,want heb alweer last van bloedverlies:S. Hoe is het bij jullie deze maand? Groetjes
hallo allemaal Allereerst gelukkig nieuwjaar! Laat het ons jaar worden! Ik heb even een vraagje en misschien weten jullie het antwoord. Als er bij 1 eileider geen ovulatie plaatsvind, wat kan dat betekenen? Dat deze verstopt is of iets dergelijks en heeft een HSG dan miischien zin? Ik zit hier de laatste dagn over na te denken omdat ik naar mijn idee nooit rechts een eisprong heb. Liefs hanneke Ik verwacht deze maand ook niets, zal het maandag weten.
Hoi Allemaal, Wat een motiverende topic! Heb nog niet alle pagina's gelezen maar al wel genoeg om me gesterkt te voelen en mij aan te "melden bij deze club" Mijn man en ik zijn al bijna 3 jaar bezig om kinderen te krijgen. Mijn man is vorig jaar getest en bij hem zit alles goed. Goede zewemmers zeg maar. Na heel lang wikken en wegen gaat het nu gebeuren: maandag as gaan we naar de HA om een verwijzing te vragen om mijzelf te gaan onderzoeken. Ik ben echt heel gespannen. Ik heb heel lang getwijfeld om dit te gaan doen. Aan de ene kant moet het wel aangezien we nog steeds niet zwanger zijn en heeeeeel graag kinderen willen maar ik ben zo bang voor de uitslag Maar heb me er over heen gezet en de afspraak staat! Ik vind deze topic erg bemoedigend en zal hem zeker volgen en jullie op de hoogte houden van onze situatie! Groetjes Cindy
Hoi missC2009 Het is heel goed dat jullie de stap hebben gezet om naar de huisarts te gaan, vind ik, vooral omdat er tegenwoordig zoveel mogelijk is om met "een beetje hulp" van een dokter jullie kinderwens kan helpen uit te komen. Heel veel succes maandag we zullen aan je denken en horen graag hoe het is geweest, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en dat is aan de ene kant fijn zodat je elkaar kan steunen en begrijpen, al waren we hier liever natuurlijk allemaal niet, maar het is nu eenmaal zo. Liefs Hanneke en natuurlijk een heel goed 2009 ook voor jou, dat jullie wens mag uitkomen!
De aller aller allerbeste wensen voor iedereen! Hoop dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gevierd! Hier begon het nieuwe jaar meteen met ongie nou ja, had er eigenlijk al op gerekend en ben eigenlijk wel blij dat het niet op zich liet wachten zodat ik aankomende maand er weer volop voor kan gaan. Hoop alleen dat het geen slecht voorteken is hahaha (muts bijgeloof ) Voor iedereen die zich hier bij the club aangesloten heeft..........welkom! ik hoop dat het ook jullie steun geeft! 2009 wordt ons jaar!Ik voel het gewoon meiden, dit jaar gaan er een hoop onder ons (en het liefst iedereen) zwanger worden.
Hoi germini en andere meiden Ook ik ben vandaag weer op rood gegaan.... Ik reken voorlopig niet op een zwangerschap, kijk uit naar de 14e, gesprek met de dokter. Missc2009, hoe is het afgelopen bij de HA? groetjes Hanneke
Helaas is het nog geen maandag Hanneke78 Ik voel me je mee meid, had ook gehoopt op een 2008 wondertje! Ik ben echt super gespannen! Bedankt voor de steunbetuigingen en ik ga mee in de hoop van Germini en wordt 2009 ons jaar! Liefs, Cindy
Hanneke; een hsg is inderdaad handig om te zien of je eileiders doorgankelijk zijn. Dan spuiten ze er een vloeistof doorheen en maken een foto. Als er eentje dicht zit zien ze dat meteen. missC2009; welkom! Zelf had ik eindelijk de moed verzameld om het ziekenhuis te bellen en weer een vervolgafspraak te maken met de gyn. Neemt er niemand op! En de derde keer dat ik bel krijg ik een bandje dat het erg druk is en het beste later terug kan bellen. Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh....... Maar die afspraak komt er wel, daar ben ik nu wel uit. Anders maandag maar bellen voor een afspraak.