hanneke en germini, wat balen zeg..... hele dikke knuf voor jullie! missc veel succes maandag! knuf, milla
Sorry missc2009! Ik ben helemaal de kluts kwijt, dacht dat t maandag was. Al die feestdagen en die vervelende duivels, maken het me niet makkelijk. Ook nog gewerkt vandaag.... Liefs Hanneke
Milla rose verdorie zeg! Dikke knuf voor jou........ En Missc2009: Succes maandag he! Zeehondje. goed van je! Weet jij misschien ook of als je eileider dicht zit, je daar ook geen eisprong heb? liefs hanneke
Naar mijn idee heb je wel een eisprong, maar deze kan niet bevrucht worden. Omdat de zaadjes niet door je eileider bij het eitje kunnen komen. Ik heb trouwens een afspraak gemaakt bij de gyn. Volgende week dinsdag 13 januari. Spannend!
Mila Rose En Zeehondje dat is al snel! Laat weten hoe het verlopen is. Ik nog 1 nachtje slapen, vind het echt spannend, begin er nu zelf over te dromen....
missc, stel je niet teveel voor hoor... van je eerste gesprek... meestal gebeurt daar niet zoveel, alleen een uitstrijkje... maar veel succes morgen!
Hi meiden, Das balen dat jullie ook ongi zijn geworden:S. Ik had deze maand een cyclus van 23 dagen:S dus nu moet ik toch de korste cyclus aanhouden? Ik moet vanmiddag naar de gyn toe voor de uitslagen van mn bloed en het kwakje van mn man. Ben benieuwd of alles goed is. Voor de rest die vandaag ook moet veel sterkte. Groetjes Sandra
Hi springmuis, Dankje wel, ik heb mn banner al veranderd. Ik moet om 13.40 er zijn. MissC jij ook veel succes. Groetjes Sandra
Afsprakenlijst 05-01 Sandra1987 Uitslagen Bloed & Semen 05-01 MissC2009 1e keer HA 13-01 Zeehondje Afspraak Gynaecoloog 14-01 Hanneke78 Uitslagen 1e onderzoeken 21-01 Springmuis 2e keer Semenanalyse 22-01 Springmuis Uitslag Semen 26-01 Esther28 HSG 03-02 Springmuis Afspraak Fertiliteits Arts Uitslagen Springmuis: Hsg,Bloed,Kweek: Goed 1e Semenanalyse: Slecht ------------------------------- Zwanger: Anne82 Janneke1975 Dyaan belinda203 Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in.
Zo heb even een lijstje gemaakt. vond het zelf wel goed idee, weet niet hoe jullie er over denken maar zo is het wat overzichterlijker kussss
05-01 Sandra1987 Uitslagen Bloed & Semen Hier is de uitslag: Mijn bloeduitslagen waren allemaal goed maar hij vertelde ook dat ik ooit chamidia heb gehad ofzo want ik had anti stoffen ervan maar heb na mij weten hier nergens van last gehad raar:S. Mijn man is pas de 2de man waarmee ik geslachtsgemeenschap heb gehad. Bij mn mannetje was ook alles ok, hij had 200 miljoen zaadjes. Ik moet nu over 3 maanden terug komen want volgens de dokter moet het lukken zo niet moet ik dan over 3 maanden terug. Je hebt dit trouwens leuk bedacht springmuis. 05-01 MissC2009 1e keer HA 13-01 Zeehondje Afspraak Gynaecoloog 14-01 Hanneke78 Uitslagen 1e onderzoeken 21-01 Springmuis 2e keer Semenanalyse 22-01 Springmuis Uitslag Semen 26-01 Esther28 HSG 03-02 Springmuis Afspraak Fertiliteits Arts Uitslagen Springmuis: Hsg,Bloed,Kweek: Goed 1e Semenanalyse: Slecht ------------------------------- Zwanger: Anne82 Janneke1975 Dyaan belinda203 Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in.
13-01 Zeehondje Afspraak Gynaecoloog 14-01 Hanneke78 Uitslagen 1e onderzoeken 21-01 Springmuis 2e keer Semenanalyse 22-01 Springmuis Uitslag Semen 26-01 Esther28 HSG 02-02 MissC2009 1e afspraak Gynaecoloog 03-02 Springmuis Afspraak Fertiliteits Arts Uitslagen Springmuis: Hsg,Bloed,Kweek: Goed 1e Semenanalyse: Slecht ------------------------------- Zwanger: Anne82 Janneke1975 Dyaan belinda203 Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. Inderdaad goed idee dit lijstje! Vandaag dus geweest naar de HA, met een bonkend hart maar ben heel erg opgelucht. De HA deed niet moeilijk en heeft me gelijk naar de Gyn. door verwezen. Hij vind het beter om daar gelijk onder behandeling te gaan! ik ben heel erg opgelucht en 2 feb dan ga ik voor het eerst naar de Gyn. Moet wel zeggen dat mijn man echt heel erg lief voor me is, is speciaal later weg gegaan vanmorgen van zijn werk zodat hij mee kan. En zijn werkgever heeft al gezegd dat mijn man alles ruimte krijgt om zijn uren zo in te plannen dat hij met me mee kan! Ik hoop dat het voor jullie andere dames ook zo mee valt!
Wil me aansluiten bij de groep. Misschien is het wat vroeg, maar wij zitten in ronde 9 en we smoezen en gewoon een paar maanden bij want we snappen het niet goed waarom het ons nog niet is gelukt. A.s woensdag afspraak bij de huisarts. Hoop dat er iig bloed wordt geprikt en bij mijn man het zaak gecheckt? Kan dit? Vind het erg spannend en hoop dat er niks aan de hand is! pfff knuffel...
@Joeke: Welkom! heel veel succes woensdag! bij mij werd er bij de HA nog niets gedaan, pas bij de 1e afspraak met de gyn. maar volgens mij verschilt dit per HA. knuffel!