Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Dat is dus ook iets waar ik bang voor ben.......dat ik een kijkoperatie moet! zelfde verhaal als muis...nooit geopereerd nog en erg bang om het te ondergaan.
    las ergens anders ook al zoiets, maar ik dacht dat je alleen kijkoperatie kreeg als hsg niet geod was........?

2. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi allemaal,

Bij mij is de kijkoperatie 100% meegevallen. Was niet misselijk erna, alleen wat vaag vd narcose. Pijn viel ook wel mee, eigenlijk alleen de twee dagen erna en vooral bij opstaan, gaan zitten, verligggen, lopen etc. Daarnaast dag zelf en dag erna last (geen pijn) van het gas dat ze in je buik spuiten en je lichaam weer uit moet. Het wondje bij mijn navel heelde alleen moeizaam, kwam wat pus uit van tijd tot tijd dus moest het bedekken om mijn kleding te beschermen. Nu is het mooi genezen.
    Als jullie nog meer info willen tzt hoor ik het wel, maar iedereen ervaart het natuurlijk anders.

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    wanneer doen ze een kijkoperatie? Voordat je traject ingaat (iui, ivf ed) moet je dan een kijkoperatie gehad hebben?

4. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Bij mij zeiden ze dat ze zonder kijkoperatie geen verdere stappen konden ondernemen. Maar misschien verschilt dat. Ik had al een indicatie dat mijn eileiers wellicht het probleem vormden...

Trouwens mijn operatie was na de eisprong, alles was gepland voor de 2e week van mijn cyclus maar toen kwam de voorafgaande menstruatie 6 dagen te vroeg... verzetten zou leiden tot 2 maanden uitstel dus dat hebben we niet gedaan. Betekende dat ik vanaf menstruatie tot de operatie anticonceptie moest gebruiken...

@springmuis, spotting hoeft niks te zeggen... ik heb altijd spotting rondom NOD maar ook toen ik zwanger bleek te zijn

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Crepe, Ja ik heb altijd 1 dag spotting en dan de volgende dag flink ongi,
    nu is sinds gisteravond de spotting weer weg en nog geen ongi te bekennen, ook helemaal geen buikpijn of wat dan ook.
    wel al de hele dag hoofdpijn, heb al 2 keer 2 asprientjes genomen vandaag maar nog steeds hoofdpijn :(

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Weer spotting hiero :(

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    DAMN Muis..........................

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja....zucht :(
    nu maar afwachten wanneer het echt doorbreekt..

9. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    pffff blijft shit he!

Knuffie....van mij en ook van ons hondje een hele lieve en eigenwijze beagle

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Balen Springmuis, ik baal ook altid zo als e spotting hebt en de ongi zet niet door. Dan maar gelik ongi, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
    We horen het wel....

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja! de ongi heeft eindelijk doorgezet!
    ben er aan de ene kant blij mee, want als ik niet zwanger ben wil ik t liefst zo snel mogelijk die rot duivels, maarja aan de andere kant... zucht.. :( we moeten dus verder met de mmm

12. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Als ik zo die verhalen hoor over hsg, kijkoperatie enzo denk ik dat ik nog een heleboel voor de boeg heb. Moet eerst over een aantal weken naar de HA. Hoop dat die me dan doorverwijst. Dan gebeurt er tenminste wat.
    Voor diegene die de komende tijd de kijkoperatie hebben veel succes. Het is voor het goede doel.

groetjes Mariska

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    gelukkig is de kijkoperatie onder algehele narcose, alleen de uitslag, daar ben ik bang voor...maar dan is het wel duidelijk

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou Springmuis, eindelijk duidelijkheid. Wel jammer toch weer dat het heeft doorgezet. Maar ja, nu op naar een nieuwe ronde (en nieuwe kansen)!

15. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Balen springmuis! maar idd wel duidelijkheid.

Mijn eerste ei na de miskraam komt eraan. Heb de afgelopen dagen ovu testjes gedaan en na dagen een zelfde licht streepje, wordt het nu toch echt donkerder. Blij dat mijn lichaam de draad weer oppakt en dat mijn cycluslengte niet heel veel langer dan normaal gaat zijn... We gaan er weer voor. iemand anders een eitje binnenkort?

16. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Mooi dat je cyclus de draad weer opgepak heeft,
    hier is het eitje al geweest, dus (vals) wachten....
    Op naar de kijk OK, zal dan meer weten wat er binnenin zich afspeelt.

Succes en laat je eitje gevangen worden!

Liefs Hanneke

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier is mijn eitje ook al geweest. Ook voor mij weer een week van (valse) hoop. Want het zou wel heel toevallig zijn als ik nu zwanger zou zijn. Zo net voor de kijkoperatie. Maar ja, you never know!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Kan een kat/poes een week vóór nod al merken dat je zwanger bent.
    Wij hebben een kat en poes. De kat kwam eerst altijd bij me liggen, nu niet meer. En de poes kwam nooit echt bij me slapen en nu dus heel het weekend al wel. Zou dit iets kunnen betekenen? Iemand ervaring mee?

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb dat weleens gehoord dat dat kan met een poes, maar ik heb zelf geen ervaring
    spannend....nog een week zie ik

20. Hallo Germini,

Onze huisarts heeft ons gelijk doorgestuurt naar de gyneacoloog en heeft zelf verder niets gedaan.
    Heel veel succes en laat even weten hoe het afgelopen is wil je?

Deel Deze Pagina