Janneke, jammer dat je nog niet volop kunt genieten van het wondertje in je buik. Hopelijk komt dat inderdaad nog zodra je het voelt bewegen. Ik kan gelijk terecht als ik dat wil er zijn geen wachtlijsten. (ik lijk echt als twee druppels water op Mevr Ten Kate hahaha, gelukkig niet!) Ik moet eerlijk zeggen dat ik nou toch wel begin te twijfelen over die drie cyclussen nog zelf proberen. Dit omdat we in mei volgend jaar een bruiloft in het buitenland hebben. Waarschijnlijk ben ik nu aan het doem denken en veel te ver vooruit aan het denken. Zucht Moet je er zoveel moeite voor doen en dan zou ik dalijk twee maanden de stop erop moeten doen.
Ben woensdag voor de 1e x bij de gyn geweest. Gesprek gehad en plan van aanpak vastgesteld. Vlg wk bloed laten prikken, aan de hand van mijn temperatuurcurve zij hij dat ik ws. wel een eisprong had, maar hieruit blijkt niet of ik voldoende progesteron aanmaak. Dit kan hij vlg week zien dmw een bloedtest. Mocht ik dan toevallig zwanger zijn, kan hij dat ook meteen zien. Mijn man moet zijn sperma inleveren op di of woe. Uitslag 2 wk later. Daarna kan ik zelf aangeven of ik een kijkoperatie wil, -in de eerste helft van mijn cyclus- waarbij ik volledig onder narcose ga (10 minuutjes), hier wordt gekeken of vanbinnen alles in orde is en wordt er gekeken of mijn eileiders open zijn. Is dit niet zo, dan wordt dit meteen gedaan. Al met al een positief gesprek, op korte termijn kunnen we veel wijzer worden!
@esther: Wij hebben dit jaar een bruiloft in het buitenland. En vorig jaar dacht ik : wat als ik zwanger wordt, dan kan ik niet mee. Maar dit is niet het geval. Ik heb 10 maart een afspraak bij de gyn. en heb zoiets van ik wil dit doorzetten. Maar wil eigenlijk ook naar die bruiloft. Weet niet hoelang het allemaal gaat duren met al die onderzoeken. En het zijn 3 weken dat we daar zijn. Dus ik begrijp wat je bedoelt met de stop erop moeten doen. We slapen daar bij familie, dus dan zeker de stop erop. groetjes Mariska
Lastige overwegingen moeten jullie zetten. Je wilt natuurlijk helemaal niet een maandje overslaan. Het duurt allemaal al zo lang. Aan de andere kant. Een maandje rust is misschien ook wel lekker. Zelf deze ronde eigenlijk ook geen kans. Na de operatie wel 1x sex gehad, maar denk niet dat dat raak is. Je weet natuurlijk nooit... Het was nog niet echt prettig om te vrijen met de hechtingen enzo. Nu is de pijn over, maar ook de kans op zwangerschap (na eisprong). Ach ja, we zien wel. Maandag naar de gyn!
Hi, de gyn heeft de twee hechtinkjes eruit gehaald en we hebben de volgende stappen besproken. Op de 2e of 3e dag van mijn volgende menstruatie moet ik voor een 'uitgangsecho' naar het ziekenhuis. Dan krijg ik spuit instructies voor de hormonen (gonal-f). Deze moet ik dan gaan spuiten. Dan ook pregnyl om het eitje te laten springen en daarna tabletjes progestan vaginaal inbrengen (om slijmvlies dik te maken). Vind het heel spannend, maar we gaan ervoor! Iemand anders nog nieuws? Het is hier zo stil! Allemaal aan het 'klussen' zeker, haha.
hey zeehondje, ik denk dat testen niet nodig zal zijn, heb al zo'n menstruatie gevoel in mijn onderrug en buik en mijn afscheiding ziet er ook al naar uit dat ik ongesteld ga worden. Snik. Daarnaast ook totaal geen zwangerschaps symptomen. Mijn banner staat op een cyclus van 27 dagen, ik vrees dat dit nu een cyclus van 30 ofzo zal zijn. Voor jou wordt het een spannende tijd! Hopelijk is het de eerste keer raak!
Hey meiden, Het is zekers stil hier! Heb het zelf te druk gehad om hier te posten! Eigenlijk ook weinig veranderd. Mannetje nog steeds aan de pillen, ik nog steeds in de wachtruimte en klusperiode voorbij. Voel nu al dat ik ongie ga worden dus mijn hoop is alweer weg @zeehondje, Voor jou breekt een spannende tijd aan! Ben benieuwd hoe je de hormonen en vooral het spuiten ervaart! lees over het algemeen dat het allemaal wel meevalt! houdt ons op de hoogte als je wilt! @esther, mijn duimen draaien voor je! @janneke, Hoe gaat het met je zwangerschap? Voor alle andere meiden........ik hoop dat het allemaal goed gaat!
ik heb gisteravond toch maar een testje gedaan, helaas negatief. Had dat idee al maar toch blijft het een tegenvaller.
Stom hè, dat je je dan toch niet kan inhouden. Ik heb wel eens een test gedaan, ookal had ik al aardig wat spotting. De hoop blijft gewoon! En het blijft dan elke keer weer flink balen. Sterkte in de 'rode' periode. Is nooit leuk!
Esther wat %$#^&# het blijft gewoon kl*te, ook al weet je dat ie nega zal zijn, hele dikke knuffel meid! iedereen succes met alles! ben hier bezig met struisvogel politiek, vandaar dat ik hier niet zoveel ben geweest *Shame on me* wil er even allemaal niet aan denken Kussss
Hi meiden, ik zit nu op dag 31. Ik voel niks bijzonders dus binnenkort zal de ongi er wel weer aankomen. Ik hoop toch elke keer weer op een zwangerschap. Wie weet. Heb al drie dagen een temp van 37,0 en dat is toch 0,1 hoger dan ik normaal na mijn eisprong heb. Morgen maar weer tempen. Maar ja, ik heb ook een paar keer een cyclus van 35 dagen gehad dus we wachten zeker nog af tot vrijdag. En dat duurt nog best wel lang! Als ik dan toch ongi moet worden, liever vandaag dan morgen. Dan kunnen we gaan beginnen met de hormooninjecties! Hoe is het met jullie allemaal? Het is en blijft zo stil...
spannend zeehondje! hoop het voor je! tot op heden nog maar weinig zwangere in ons "clubje". Ik ben helaas vandaag ook weer ongie geworden lijkt wel alsof het nooit gaat lukken, heb echt een depridag vandaag. overal zie ik natuurlijk zwangeren en mensen gelukkig zijn met kleine kinderen. Ik gun het ze van harte hoor, maar mezelf ook! pffff echt effe een dipdag.
HI, ik ben nog niet ongi, temp was 36,9. Ik ben wel vanmorgen voor de tweede keer tante geworden, van een meisje. Ben vanmorgen gelijk langs mijn zus gegaan en aahhhh wat is ze lief. Toen ik haar vast had was het wel even moeilijk hoor. Vind nu dat wij ook inderdaad wel eens aan de beurt zijn voor zo'n mooi geschenk! Soms heb ik ook van die dagen dat je er even helemaal niet meer in geloofd. Maar gelukkig komt de hoop bij mij elke keer weer terug! We gaan er gewoon weer voor, toch?!
Hoi hoi, *Germini jammer dat de zijn gekomen. *Zeehondje Hoop voor je dat je niet ongi gaat worden. Zoals je ziet ben ik al 1 dag overtijd.... Had sinds vorige week donderdag last van mn (.)(.) en steekje in mn buik... Vandaag heb ik last van krampen in mn buik dus denk echt dat ik ongi gaat worden. Mn temp is 37,3 dus nog steeds hoog maar dag maak volgens mij niks uit. Hoe is het met de rest?
Hoi hoi, Nog steeds niet ongi... Heb wel nog steeds krampen maar er komt alleen niks.. Vandaag weer getempt en het is nog steeds 37,5... Als ik het vandaag niet wordt dan doe ik morgenochtend een test, denk zelf dat ik niet zwanger ben,want ik heb krampen maar we zien wel.
Hoi Sandra, spannend hoor. Uitblijven van menstruatie is de beste aanwijzing en een positieve test het enige bewijs. Ik had al lang een test gedaan als ik jou was! Ik ben vandaag in ronde 3 beland na de MK. Had nog even hoop dat het raak zou zijn maar dat was eigenlijk nergens op gebaseerd, behalve dat ik gewoon heel graag wil dat het opnieuw raak is mijn vriend heeft me vertroeteld met chocola en een film. heel lief. @ Germini, ben je weer over je dipje heen?
@zeehondje, Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het best pijn doet als je zo'n kleintje in je handen hebt. Je verlangen wordt dan nog groter! Ik hoop dat je ongie uitblijft, het wordt wel spannend! @crepe, Mn dipje is een dip geworden. Heb deze maand echt moeite om me erover heen te zetten maar goed, zal ook wel weer overgaan. Lief dat je erna vraagt.
Hi, hier ook nog geen ongi, maar wel weer een iets lagere temp (van 3x 37,0, naar 36.9 en vanmorgen 36,8. Ben dus aan het wachten op de eerste spotting. Maar wanneer? Zit in hetzelfde schuitje als jou, Crepe! En bij mij duurt het de ene keer ook langer dan de andere keer, om over de ongidip heen te komen. Hoop dat je snel weer zin en hoop krijgt voor deze volgende ronde!