Hoi hoi, De zijn gekomen dus we gaan naar ronde 10 alweer. Ik ga toch maar eerder een afspraak maken bij de gyn....mn cyclussen worden steeds langer..
Hi, had vannacht maar kort geslapen, toch m'n temperatuur genomen. Deze was 36,9 (en dat is voor mij best hoog, zeker op dag 34). Dus ik heb met m'n stomme kop een test gedaan, nega! HELAAS... Ik had gewoon nog twee dagen moeten wachten, kijken wat mijn temp was als ik normaal had geslapen. Maar ik kon het toch niet laten. Nu maar snel ongi worden, want dit is helemaal irritant. Niet zwanger, maar ook niet ongi. Kan je cyclus misschien van slag zijn na een kijkoperatie?
@zeehondje, Nog steeds niets? misschien domme vraag hoor aan alle meiden hier.......... ik doe, behalve het klussen, eigenlijk helemaal niets om zwanger te worden........slik geen etos zwanger worden oid, gebruik geen ovutesten meer......wat doen jullie er allemaal voor?
hoi hoi, Ik slik alleen de etos pillen en omdat ik deze maand overtijd was, heb ik me getempratuurd. Ik heb nog iets bloedverlies,minder dan normaal als ik ongi ben en ik ging me voor de gein tempraturen omdat ik soms gevoelige (.)(.) heb en tot mn verbazing was hij nog steeds hoog 37.4. Hoop voor je dat je zwanger bent.
ik slik nu alleen de benodigde vitamine met foliumzuur. Ik heb wel die Etos zwanger worden dingen geslikt de eerste 6 mnd ofzo, heb de Persona gebruikt (nooit een 'ei teken' gehad) , heb een poging gedaan om ovulatietestjes te doen (wat een gedoe) , heb even 2 mnd het verplichte tempen gedaan (nog meer gedoe) en heb zelfs een paar dagen met een maansteen in mijn bh rond gelopen Nu vind ik het wel gescheten (alhoewel het nu toch weer gaat kriebelen om die ovu-testjes te halen. Dit omdat ik dacht dat ik in een cyclus van 27 pas rond dag 16/17 een eisprong voel terwijl de gyn zegt dat dat niet mijn eisprong zelf is maar de naweeën van de eisprong. De gyn houd dus vol dat ik echt mijn eisprong rond de 14 heb)
Wij temperaturen, ik vind dat wel fijn, heb je enig zicht op een mogelijke eisprong. Verder was de uitslag van mijn bloed (progesteron) goed, de uitslag van de zwemmers zal over 2 of 3 wk komen. Heb 1 x ovutesten gebruikt, maar ben er niet zo kapot van. En natuurlijk foliumzuur en heel veel klussen!
@ sandra, ben je niet grieperig ofzo wat de hoge temp kan verklaren? @esther, in zo'n geval zou ik toch weer de ovutesten te voorschijn halen! dan weet je zeker dat je goed klust! ik vond het ook altijd zo'n gedoe. heb een half jaar getemperatuurd (elke ochtend 6u de wekker!) en 2 cyclussen de ovutesten gedaan. heb het laten rusten omdat ik dacht 'ik mag er niet teveel mee bezig zijn maar moet wel van alles doen!". ik zit te denken om nu toch maar weer die ovutesten een keer te proberen. dat etos zwanger worden....wat is dat dan precies? @joeke, door te tempen zie je niet de eisprong aankomen, je ziet het pas als je ei geweest is, dus in dat opzicht vond ik dat ik er weinig aan had. (je weet alleen dat je mogelijk een ei hebt gehad). spannend wat de uitslag van de zwemmers is! @zeehondje, dikke knuf voor jou, zie dat je op dag 1 staat
zelf vanmiddag ook ongi geworden. Gelijk gyn. gebeld voor een afspraak op dag 2 of 3. Maar dat is in het weekend en dan zijn ze er niet. Heb nu maandag een afspraak. Hoop niet dat dat heel veel uitmaakt. Want dan begin ik dus pas op dag vier met de gonal-f. Hoop dat de gyn. maandag niet zegt dat dat te laat is en we nog een ronde moeten wachten met de hormonen. Maandagavond dus voor het eerst spuiten, spannend hoor...
@zeehondje, zeker spannend! voor mijn werk moet ik ook injecteren, maar lijkt me toch neits om het bij mezelf te doen! ik hoop voor je dat het geen probleem is dat je pas op dag 4 start.........maar denk dat als het wel zo was ze dat wel gezegd hadden toch? wij gaan zondag een dagje naar de sauna....even lekker ontspannen was het motto. Bedenk me nu dat sauna en goed zaad niet echt samengaan. zou het bij 1 keer al meteen van invloed zijn? en kan het kwaad 5 dagen voor mijn eisprong naar de sauna te gaan? of zie ik weer spoken die er niet zijn?
Lijkt me toch geen probleem? Een keertje naar de sauna. Alleen alles waar het woordje 'te' voor staat is niet zo goed voor je. Dus te vaak, te veel enz. Geniet er lekker van zou ik zeggen!
dat vermoeden had ik ook al, maar was bang dat ik er te makkelijk over zou denken.........vandaar de vraag
Hey meiden, Hoe is het hier? Ben echt heel lang afwezig geweest maar wilde even laten weten hoe het gaat. Hoe gaat het met jullie? Sorry, kan niet alles bij lezen van de afgelopen 2 maanden... Ik ben vrijdag weer ongi geworden, helaas. Ronde 17 is een feit. En hoewel het de afgelopen 2 maanden heel goed met me ging werd ik overvallen door verdriet. Ik kan het wel van me afschrijven, wat heel fijn is. Daardoor knap ik dan weer op. Misschien hebben sommigen van jullie het al gelezen, het staat op mijn blog en had het ook geplaatst op zwanger worden forum, maar zal het hieronder nog eens zetten, heel herkenbaar verwacht ik voor jullie. Nou, hoop dat het goed gaat met jullie, hele dikke kus en knuffel van mij, en ik zal proberen wat vaker mee te lezen hier als het weer wat beter gaat. Dikke knuffel Milla X Ik mis je toch Ze zeggen dat als ik teveel aan je denk, dat je dan niet komt. Dus ik denk niet aan je. Tenminste, dat denk ik. Ik ben blij, ik zing en dans, ik feliciteer iedereen, en gun het anderen zo. Ik doe leuke dingen, drink mijn wijntje, eet veel bloederige dingen en lekker veel met rauwe kaas. Ik ga op stap tot in de late uurtjes, zeg dat ik zo van mijn luxe vrije leven geniet. Ik denk vooral niet aan jou. Ik richt me op van alles en nog wat. Die kast moet maar eens opgeruimd, en wat is die gootsteen vies zeg. Die muur kan wel een verfje gebruiken, en wat moet ik ook alweer allemaal doen voor mijn werk? Ja, doe vooral van alles zeggen ze, en weet je wat je vooral niet moet doen? Eraan denken! Slecht hoor. Eraan denken. Dus ik denk er niet aan, vooral niet aan jou. Ik hou me groot, hef mijn hoofd. Ga naar de drogist en sla maar weer eens in voor deze maand. Had ik deze week niet een feestje? Goh wat fijn.... Heb wel zin in een mojito. En ja, de vakantie is toch al geboekt, eigenlijk wel praktisch zo. Ja.. Het komt eigenlijk wel beter uit zo.. Hoe plan ik mijn agenda vol genoeg? En waaraan kan ik allemaal denken? Want dan denk ik vooral niet aan jou. Maar dat gaat niet... Want voor hetzelfde geld was je er nu al. Dan wist ik al hoe het moest, had ik je al eens in bad gedaan. Had ik je al vol trots getoond aan iedereen die je wilde bewonderen. Had ik met je gewandeld buiten toen het gesneeuwd had. Had ik s nachts naar je gekeken als je sliep. Had ik je geknuffeld en geroken. Maar dat kan niet. Ik mag zelfs niet aan je denken. Want dan kom je niet. Zeggen ze..... Maar ik mis je toch.
Jeetje Mila, de tranen springen in mijn ogen, want het is inderdaad heel erg herkenbaar. Ronde 21 en nu met hormonen. Vanaf maandag (dag 4) begonnen met het spuiten van Gonal-f. Valt gelukkig reuze mee. Vandaag (vrijdag, dag 8) terug naar de gyn. voor een fm (follikelmeting). En ja, er zit een enthousiasteling! Nu al 17 mm. Dus ik moet mrogen terugkomen en dan gaan we al de pregnyl spuiten. De hormonen slaan dus goed aan en deze ronde dus nog een voordeeltje, hij duurt minder lang dan de andere rondes!
zeehondje, helemaal vergeten Wat een goed nieuws zeg dat je een goede follikel hebt! En fijn dat het spuiten meevalt! Kun je gewoon op zaterdag terugkomen? Mijn duimen draaien weer voor je...................... Hier inmiddels weer druk aan de klus geslagen. Verwacht wederom niets van deze ronde......eerst maar zien of het zaad beter is geworden na 3 maanden Doordat we niets verwachten gaat het ook allemaal wat minder geforceert. Dat is ook wel eens prettig .......hoe is het met de andere meiden? het is heir zo rustig! Fijn weekend allemaal!
Vandaag de pregnyl gehad. 24 tot 36 uur later is dan je eisprong. Wel snel erna gevreeén (namelijk 6 uur later). Maar ja, als je zin hebt dan moet je het doen vinden wij. Het is inderdaad erg fijn als het niet 'moet' en niet zo geforceerd gaan. Daar kan ik inderdaad echt over mee praten. Morgen nog maar een 'schot wagen'. En dan zo'n twee weken wachten. Jij ook succes, we moeten ongeveer evenlang wachten, het blijft spannend! WAAR IS IEDEREEN?
zeehondje@ wij zaten ook in ronde 21 en zie mijn banner! wie weet ben je deze maand ook lekker zwanger! liefs
Hee sunlight, wat geweldig, gefeliciteerd! Hoop zo dat het gelijk raak is, maar we zijn net begonnen met behandelen, dus dat zou wel heel toevallig zijn. Maar je weet maar nooit natuurlijk!
Hoi hoi, Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig heb laten horen, ben in mn nieuwe huis aan het klussen. zeehondje ben blij dat het goed was Milla was een mooie tekst Ik moet woensdag naar de gyn,ben benieuwd wat hij gaat doen, de laatste maanden is mn cyclus echt door de war... 2x 24, 1x26 en nu alweer 31 dagen dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen.
Hoi Allemaal, Het is inderdaad rustig de laatste tijd. Iedereen zeker druk bezig met onderzoeken, klussen enzo. @Sunlight: Proficiat meid, veel geluk. @zeehondje: Hopelijk binnenkort geluk voor jou. @Sandra: Veel succes alvast voor woensdag. En de andere meiden ook veel succes met alles. Ik moet morgen naar de gynaecoloog. Ben benieuwd, vind het reuzespannend. En ben blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren. groetjes Mariska