hier ook weer de ongie, we gaan er nog 1 maand goed tegen aan, en als het dan nog niet raak is gaan we na de ha, ik zal nog ff proberen zoveel mogelijk van dit tpoic te gaan lezen groetjes anja
He meiden, Wat balen van de ongimeiden! Dikke knuf! Zeehondje wat spannend... nog niks..? *duimduim!*
vraag me af wanneer wij met zn alle zwanger zijn.....we zijn ook iedere keer met zn alle ongi....misschien is de maand april wat met zn alle om zwanger te zijn,in het mooie lente haha
Ja, ik ben gister ook ongi geworden na 3 dagen vette PMS. Wat kan dat toch vervelend zijn :x Maar goed, op naar een nieuwe ronde!
Hallo Allemaal, Hier nog een ongie. Eerder dan verwacht. Het lijkt inderdaad wel dat we allemaal samen ongie zijn. Met zijn allen op naar de volgende ronde. Kan donderdag wel bloed laten prikken. groetjes Mariska
** INBRAAK ** Wow wat een mooi gedicht zeg! Meiden ik wens jullie allemaal zo ontzettend veel geluk toe en hoop dat jullie allemaal snel een lieve ukkie in jullie armen houden. Succes en heel veel sterkte! ** UITBRAAK **
hi meiden, jeetje wat erg dat hier bijna alle ongi's weer zijn doorgebroken. Bij mij nog steeds niks. Maar heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen ofzo. Vrijdag en zaterdag wel een beetje last van borsten en had veel dorst. Maar sinds zondag helemaal nergens meer last van. Heb ook vertien dagen progestan gebruikt, dus het zullen wel bijwerkingen zijn geweest. Nu vanaf zondag niks meer gebruikt, maar ook nog geen ongi, eigenlijk om gek van te worden. Maar een bijwerking van de progestan is ook dat het je ongi kan uitstellen. Dus daarom wilde mijn mannetje nog niet testen. Vanmorgen was m'n temp nog wel hoog. Morgenochtend nog een keer tempen en dan donderochtend ook en als ie dan nog hoog is ook gelijk testen. Dus donderdag laat ik weer van me horen! Of eerder als de ongi toch morgen al komt... Dikke knuffel voor iedereen
ow zeehondje wat spannend! en euh.. wilen jullie eens in mijn album kijken? beeld ik me dit nu in of eh.. staat er iets? erg licht maar volgens mij staat ie er toch.... of niet? morgen nog maar eens proberen. @wupje: wat een lieve reactie word er verlegen van!
Jee Mila Rose, wat schrijf je nou! Heb gelijk gekeken en zie inderdaad wel een heel licht streepje! Dit is wel heel spannend zeg. Ze zeggen altijd 'streep = streep', maar deze is wel heel licht, zou het dan ook gelden. Ja, natuurlijk, dat moet gewoon!
Tja dat is dus precies wat ik me al de hele dag afvraag zeehondje, haha! Gisteren deed ik er ook een, die kreeg ik niet op de foto, vandaag wel. Misschien is ie morgen weer duidelijker. Eigenlijk moet ik 2 dagen wachten maar dat lukt me toch niet!
Ow... is lang geleden dat ik zooooooooo nerveus ben geweest en zoooo graag naar bed wilde. wil morgenochtend weer testen, vandaag was ie ook duidelijker dan gisteren. ben alleen bang dat ie dan morgen weer opeens wit is Ach ja, we zullen zien!
Nou... kijk maar in album. Maar... kruidvattest was praktisch niets te zien, en mijn schouder doet nu zo'n pijn. Schoudrpijn is voor mij teken dat ongi binnen nu en dag komt. Maar dan snap ik alleen de test van vanochttend niet.. We zullen het snel weten nu! Hoe is het met jullie?
Nou ik ga je toch feliciteren hoor, zie weer duidelijk het 2e streepje! Van harte gefeliciteerd meid, het is je echt van harte gegunt! En die schouderpijn, misschien is dat OOK een zwangerschapskwaaltje Geniet er maar van meid, de testen liegen niet, zeker niet 2 dagen achter elkaar Met mij gaat het trouwens goed, ben 2 dagen overtijd, hele tijd het gevoel gehad dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, maar nu is dat gevoel weg, meer angst denk ik..dus ik ga ervan uit gewoon ongi te worden hihi Kusss
Oww... mar ik denk toch dat de kruidvattest gelijk heeft.. die zei niks, zo goed als wit. En die schouderpijn... Ach misschien wordt ik gewon ongi maar is er idd wel iets gebeurt, we zullen zien! Maar wat spannend voor jou! Wanneer ga je testen, of durf je niet?
MILA! Ik zie hem! Een streep is een streep, dus alvast een hele voorzichtige felicitatie van mijn kant! WOWWWW....................... Wat heb je deze maand anders gedaan hahaha? @zeehondje, .................wat knap dat je zolang kan wachten met testen! ik had er allang 1 tegenaan geknalt! Mijn duimen blijven draaien! @springmuis, Spannend! testje wagen? Zou wel leuk zijn 3 zwangeren in 1 keer! @wupje, Dankjewel!