Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Haha... nou... alhoewel ik denk dat ik toch ongi ga worden...
    -nog maar 2 mokken koffie per dag gedronken (en dat vond ik moeilijk!)
    (1 's ochtends en 1 's avonds)
    - vanaf laatste dag menstruatie om de dag geklust t/m dag van eisprong
    - en verder..... niks!

Wat denken jullie, als ik toch ongi word, was ik dan wel of niet heel even zwanger?

Maar hoe is het met jou germini?

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hmmm...koffie drink ik niet.......om de dag klussen doe ik al.....nix doen......dat doe ik niet hahaha.
    Ik zie toch echt een hele lichte streep hoor mila en het is eigenlijk nog vroeg om te testen, dus ik blijf positief en denk dat de streep dikker wordt. Dus daar moet je gewoon van uitgaan!

Met mij gaat het op zicht wel redelijk. Het wachten duurt me te lang en mij besluipt steeds meer het idee dat het misschien wel eens nooit zou kunnen lukken. Eind april moet mijn man weer voor een semenonderzoek. Ik hoop echt dat het verbeterd is na 3 maanden diclofenac en stoppen met roken. We zien dan wel verder wat de volgende stap is.
    Ik ben heel erg bang dat ik een laparoscopie moet. Dat durf ik niet. ( :oops: schijterd he :oops: ).
    Toch denk ik dat stress bij ons ook een grote oorzaak is. Ik kan heel moeilijk ontspannen en slaap onrustig. Ook mijn man slaapt slecht en dat heeft vast ook geen positieve werking op zijn zaad.
    Mijn doel voor de komende periode is dan ook te leren ontspannen. Vooral omdat ik bang ben dat ik anders een traject niet red.
    (sorry voor het lange antwoord)

3. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    jeetje spannend dus! Maar dat is toch veel minder eng dan hsg? dat is echthet vervelendste onderzoek en dat heb je al gehad!
    En geen sorry voor antwoord zeggen. En snap je gevoel, wat duurt het lang he.. Dikke knuf voor jou!

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dankjewel!
    Het gaat mij om de narcose.......brrrrrrrrrrr............
    Nou ja, we zien het wel! ik duim heel hard voor jou dat de streep de komende dagen dikker wordt!

5. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Heb je wel een svaker narcose gehad? Ik wel en was echt niks engs aan hoor..!
    En trouwens, dat van die koffie geld ook voor thee, behalve voor kruidenthe

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje het blijft wel spannend zo hoor Mila, ik ga er vanuit dat je niet ongi gaat worden hoor, dus gefeliciteerd!

Springmuis, het blijft elke keer weer spannend hè, ookal weet je bijna zeker dat het niet 'kan' toch blijf je hopen. Ik hoop gewoon met je mee dat de reden van overtijd zijn een positieve is!

Germini, ik snap helemaal hoe jij je voelt. Elke keer als ik weer ongi ben geworden krijg ik datzelfde gevoel, "het gaat nooit lukken"! Maar gelukkig gaat dat na een tijdje weer weg en krijg ik weer hoop. Ik hoop alleen zo dat die hoop een keer de waarheid wordt!
    En over die narcose, ik was er ook doodsbang voor (ook vooral voor misselijkheid achteraf). Mij is het gelukkig 100% meegevallen, vond het zelfs wel relax zo wakker worden uit die narcose. En misschien is het wel niet meer nodig bij jullie!

- En zoals jullie zien aan mijn banner ben ik helaas toch ongi geworden. Waarschijn heeft het gebruik van de Progestan de ongi uitgesteld. Mijn temp was ook vanmorgen pas iets lager en vanmiddag ongesteld geworden. Moet nu morgen gelijk voor een uitgangs/startecho en dan mag ik weer beginnen met spuiten. We gaan er weer met volle moed tegenaan!

KNUFFEL VOOR IEDEREEN

7. Mila ik zie ook een tweede streepje hoor.
    Ga ja alvast voorzichtig feliciteren ;)

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zeehondje, dikkeknuf voor jou.. Stomme ongi :x

germini, meerdere keren narcose gehad en nog nooit last van gehad, ook niet misselijk.
    Lang niet iedereen heeft dat. Komt goed hoor meis!

Jada, thanks! maar voor mijn gevoel kan het nog alle kanten op....

Hier nog geen ongi maar wat nog niet is kan nog komen,
    anders morgenochtend weer testje waar ik jullie dan weer mee kom lastigvallen ;)

9. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Nou meisjes, hier ook ongesteld, ondanks testen.
    Matcare neem ik voor de zekerheid niet meer.
    Jullie succes nog deze maand!

10. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hallo allemaal,

ik kom even langs om jullie allemaal een hele DIKKE KNUFFEL te geven.
    Lees af en toe nog wat met jullie mee en ik vind dat jullie echt kanjers
    zijn !

Take care !

Liefs, Janneke

11. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    @ Milla,

Nou, wat vervelend. Hè.... Ik had het je van harte gegund. Weet je zeker dat het echt niet zo is?

@ germini
    Ik was ook heel angstig voor de narcose, nog een traantje gelaten in de OK, maar het viel reuze mee. Ik voelde me eigenlijk ook heel lekker toen ik weer wakker werd, heel vaag maar wel lekker ;) .

12. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Lieve lieve meiden

Ik ben er weer. Sorry dat ik allemaal niet heb geregageerd, ik heb zeker aan jullie gedacht!
    Na het sterven van mijn vader en ook helaas zijn broer, probeer ik de draad nu weer op te pakken.
    Zo heb ik een week of 3 geleden mijn HSG gehad (ik had hem eigenlijk een dag na de uitvaart van mijn vader, maar daar stond mijn pet echt niet naar), de 1e uitslag van de chirurg hiervan was positief. Een beetje endometriose aan de onderkant van mijn baarmoeder een oude en een nieuwe haard. Eileiders zijn doorgankelijk. 1 April heb ik een afspraak bij mijn eigen arts om verdere behandeling te bespreken. In de brief aan de huisarts stond dat er in Juli gestart zal worden met IUI.

Zal mijn banner ed ook wer eens aan gaan passen!

Dikke knuffels voor jullie allemaal

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @Mila,
    Jeetje meis! Wat een k....zooi! We zagen toch echt allemaal een streep! MAar je voelde het al he....Zou ook gauw die testen de deur uit doen! Dikke knuff voor jou!

@Zeehondje,
    Ook dikke knuff voor jou! Balen dat je toch ongie bent geworden, had echt een heel goed gevoel voor jou. En hoe nu verder?

@hanneke,
    Fijn dat je er weer bent! Vroeg me al af hoe het met je zou zijn.
    Heftige tijd voor jou. Gaat het een beetje met je?
    Spannende tijd voor hetgeen komen gaat. Wat vond je van de hsg?

@Janneke,
    Ik vroeg me ook al af hoe het met jou zou zijn! Wat onwijs lief dat je nog aan ons denkt! Dankjwel voor de lieve woorden. Hoe gaat het met je zwangerschap? JE gaat alweer hard joh! voor je het weet heb je de baby op je buik! Weet je wat het wordt?

Hier alweer bijna druk in de klusperiode. Mijn cyclussen zijn kort en ik schrik er eigenlijk altijd van hoe snel het alweer klustijd is hahaha. Ik vraag me ook echt af......hoe zou ik het deze keer aanpakken haha. Elke dag klussen of toch maar om de dag?pfff
    Ik ben nog nooit onder narcose geweest, maar ben nogal een controlfreak, dus ben als de dood dat ik me niet durf over te geven en dan alles meemaak zeg maar. hahaha doos he :oops:
    MAar goed, vooralsnog moet ik nog geen beren op de weg zien en ga ik er maar vanuit dat een kijkoperatie niet nodig is. begreep al van iemand anders dat ze dat in mijn ziekenhuis niet altijd doen.

14. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik heb heerlijk geslapen tijdens de HSG, lg echt lekker in een diepe slaap, had van mij langer mogen duren hahaha.
    Het gaat wel goed met me hoor, zo af en toe een dip met een jankbui.
    Narcose valt echt 100% mee, je hoeft je geen zorgen te maken al is het natuurlijk spannend. Ik dacht zo: er zijn tientallen mensen per dag in dat ziekenhuis die onder narcose gaan en die worden allemaal weer wakker!
    Wanneer heb je je HSG?

Liefs Hanneke

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Heb jij je hsg onder narcose gehad? Hebben ze meteen kijkoperatie gedaan dan?
    Ik heb hsg al gehad, nou nooit van mijn leven meer! Ik had echt ongelovelijk veel pijn. Ik heb een hele gevoelige baarmoeder(hals) zei de gyn. De tang erop deed bij mij al heel veel pijn.

Ik hoop dat je je gauw weer wat lekkerder zal voelen!
    Fijn weekend!

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

vraagje

hoe lang waren jullie allemaal bezig voordat je een huisarts bezocht?

Er word gezegd dat je een jaar moet wachten maar wat is jullie ervaring?

17. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hoi skatjuh87,

Ik was ongeveer 1,5 jaar bezig. Iedere maand weer een teleurstelling. Ben begin februari naar de huisarts gegaan. En eigenlijk had ik bij 1 jaar al moeten gaan, maar ja. Nu lopen alle onderzoeken. En hopelijk gaat het dan wel lukken.

groetjes Mariska

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey mariska ( leuke naam trouwens hihi )

ik ga zowiezo na een jaar wel naar de huisarts, misschien wel eerder. Ben misschien wat te bezorgd mar ben echt heel erg bang dat er iets niet goed is. Zou het liefste vandaag al opbellen om een afspraak te maken maar dat zal geen nut hebben denk ik.

Groetjes Mariska

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mila, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wat is dit nou, toch ongi! Wat zou jij balen zeg. Sterkte en de moed niet opgeven hè?!

Welkom terug hanneke, jeetje jij hebt ook een zware tijd zeg. Ik hoop dat er snel een kleintje bij jullie mag komen!

Fijn dat alles goed gaat janneke, de tijd gaat echt snel

Germini veel plezier maar weer in de klusperiode. en ook bijna weer een nieuw zaadonderzoek, hoop dat de uitslag een stuk positiever zal zijn

Wij waren ruim een jaar bezig toen we naar de HA zijn gegaan.

- Ben gister weer naar de gyn geweest voor een uitgangs-/startecho. Alles was goed, geen cystes. Dus mocht gelijk weer beginnen met Gonal-f om eitje(s) te laten groeien. Volgende week woensdag terug voor fm en dan gaan we er weer voor!

20. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    ik ga binnenkort eens bijlezen hoe het jullie allemaal is gegaan. Ik moet nu nog 3 dagen werken en ga ik eens bijlezen.
    Ik hoop dat het allemaal eens voor iedereen voorspoedig ga verlopen!
    Dikke knuffel Hanneke

Deel Deze Pagina