Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @Zeehondje,
    Fijn dat je meteen weer kan starten met gonal-f. Hopen dat deze ronde meer geluk brengt!

Ik heb gisteren afspraken gemaakt met de uroloog en de gyn. 20 april moeten we naar de uroloog voor de uitslag van het semenonderzoek en 21 april naar de gyn om te kijken hoe nu verder.......

2. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    hallo allemaal. ben een tijdje weggeweest, daarom alleen de laatste berichtje gelezen het wil allemaal nog niet zo lukken he.
    Maar zowel mijn bloed als de semenanalyse van mijn man waren dik in orde. na deze cyclus gaan we voor de hsg; onder narcose. Gelukkig maar onder narcose, want als ik sommige verhalen lees, nou.
    En daarbij heb ik 4 jaar geleden ook een operatie ondergaan (iets compleet anders) en die narcose valt reuze mee. Alleen ben ik er zeker een week van uit de running geweest, zo moe.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,
    het blijft hier maar rustig hè? Maar als ik bij andere topics wel eens zie, daar wordt juist weer zoveel geschreven dat ik het niet echt kan bijhouden. Ik zou het wel leuk vinden als we elkaar zo nu en dan op de hoogte houden, toch?!

Vandaag dag 8 van de cyclus. Tweede ronde met hormonen (gonal-f) en het eitje is al 22 mm. Dus ik moet om 18.00 uur de Pregnyl spuiten en dan springt het eitje na 32 tot 36 uur. Daarna weer een spannende tijd van ruim 2 weken! Daar zie ik wel tegenop, maar het kan niet anders!

KNUFFEL

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi zeehondje,

Ja ik vind het ook wel fijn om elkaar op de hoogte te houden:D
    Hopen dat het zaad bij jou de ei vind haha.
    De gyn doet bij mij nog niks.......baal er wel van.
    moet eerst wachten totdat ik een jaar bezig ben en dan mag ik pas terug komen...

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé meiden,
    jammer hè dat alle laatste berichten zijn verwijderd!
    Er was net weer een beetje leven gekomen in dit forumonderwerp.
    Maar ja.
    Moet zelf nog ruim een week wachten totdat ik meer weet. Heb totaal geen kwaaltjes ofzo, dus het zal wel niet raak zijn deze ronde. Dat heb ik trouwens al heel de tijd dat gevoel.
    En hoe is het met jullie?

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Waar is iedereen????????????????

7. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben er wel maar heb niet zoveel te melden, Zeehondje ik zal voor je duimen de komende dagen! Ben zelf ongeveer 3 dagen voor mn NOD, zoals elke cyclus had ik me voorgenomen er niet veel mee bezig te zijn maar heb toch weer een temperatuurkaartje gemaakt dat ik echt over-bestudeer... alsof er iets uit op te maken is haha :-S

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hoihoi!!
    Jaaa....ik was er nog hoor :D
    JAmmer dat veel berichtjes zijn verwijderd inclusief mijn banner!!
    Nou ja, ik vermoed dat ik vandaag ongie ga worden dus wacht nog maar even met een banner :x
    Hier breken weer even spannende tijden aan. Vanmorgen heeft manlief weer potje ingeleverd. Hoop dat het beter is geworden, maar ben er bang voor. We waren het alleen vergeten eerst en de enige dag dat het kon was vandaag. Hij heeft nu dus maar 1 dag onthouding gehad :oops: zou dat heel erg zijn?? ook weinig geslapen vanacht......gisteravond stress.......zou dat meteen al van invloed zijn??
    Nou ja, maandag zullen we het horen en dinsdag naar de gyn.

hoe is het verders met iedereen??

9. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Hallo dames,

ben de laatste tijd weinig op het forum geweest om er wat minder mee bezig te zijn.
    Heb nog niet alles terug gelezen maar tot nu toe nog niet echt veel positief nieuws hier begrijp ik.
    Ik heb ook nog niet echt iets leuks te melden, vandaag weer de eerste dag van een nieuwe ronde.
    Het heidense vruchtbaarheids feest Pasen had geen positieve invloed helaas.
    Ik heb echter wel goede hoop omdat dit een eerste ronde met grotere kans is!
    Ik heb vanochtend de afspraak gemaakt voor de eerste follikel meting! Aanstaand zondag moet ik beginnen met de hormoon tabletjes en de 27e zal de eerste echo gemaakt worden.

Spannend dus!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @crepe; moeilijk hè om er niet te veel mee bezig te zijn? Mij lukt het ook elke keer weer niet. Vooral als de nod in aankomst is.
    Ik ga toch wel voor je hopen hoor, ben benieuwd!

@germini; hoop dat je toch niet ongi wordt, je weet maar nooit!
    Wat spannend zeg de uitslagen afwachten. Ik hoop dat de omstandigheden geen invloed hebben gehad en dat de uitslag een stuk beter is!

@esther; jammer dat je toch weer ongi bent geworden. En spannend dat je nu follikelmetingen krijgt en hormonen. Welke hormonen ga je slikken?
    Krijg je ook pregnyl (ovulatie inductie) of gelijk iui? Ik weet even niet meer waar jullie nu staan in het hele verhaal van de mmm, sorry?!

11. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hoi zeehondje,

ik moet clomid slikken, ik heb ze verder niet gehoord over pregnyl dus ik ga ervan uit dat dat niet gebruikt hoeft te worden.
    Waar dient pregnyl eigenlijk voor? Is dat vergelijkbaar met clomid, wordt dat samen gebruikt?
    Ik weet het eigenlijk niet precies.

Ik heb in iedergeval weer goede hoop voor deze maand!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Clomid (tabletten) is volgens mij een beetje hetzelfde als gonal-f (injectie). Beide om het eitje te laten groeien.
    Pregnyl is om het eitje te laten springen.

13. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    o, oke.
    Ik heb ze niet gehoord over pregnyl maar het zou zo nog maar kunnen dat dat alsnog gebruikt gaat worden.
    ik vind de info van de gyn sowieso een beetje aan de matige kant maar gelukkig bestaat dit forum.

Ik zie het allemaal wel.

14. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Nou, helaas de ongie toch aangebroken en realiseer me nu dat we waarschijnlijk niet natuurlijk zwanger zullen worden:(
    A.s dinsdag hoop ik dat de gyn. gaat vertellen welk traject we kunnen ingaan. Ik hoop dat het zaad goed genoeg is voor iui. Even afwachten dus nog.
    We zitten zometeen allemaal aan de hormonen. Kan gezellig worden haha.
    Jullie horen nog van me!! Fijn weekend en hopelijk aankomende maand veel roze!

15. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Over hormonen gesproken

ik zit misschien wel aan de zwangerschapshormonen. Ik heb vanochtend positief getest... kan het nog niet echt bevatten, wauw... vorige week nog afspraken gemaakt voor de ivf!

Het is early days en mijn vorige zwangerschap is natuurlijk niet goed afgelopen... maar goed, ik ga heel hard positief denken en misschien is de IVF dan wel niet nodig. Morgen nog maar eens testen.

@ Germini, ik hoop dat je bij je afspraak van di duidelijkheid krijgt. Het is allemaal niet makkelijk maar wondertjes bestaan!

fijn weekend allemaal

16. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Wowwwww..............crepe!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een waanzinnig nieuws!! Supergefeliciteerd!!
    Deze keer gaat het vast en zeker goed, daar moet je gewoon van uit gaan!
    Wondertjes bestaan inderdaad...............(alleen is dat voor mij nooit weggelegd :( )
    Wat zul jij een topweekend hebben. GEniet ervan!

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Crepe, dit is gaaf nieuws.
    Ik hoop echt met heel mijn hart dat het deze keer goed blijft gaan!
    Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ben zelf vanaf gister weer klaar met de progestan. Had gister nog een temp van 37,1. Vandaag en morgen tempen lukt niet. Dus ben benieuwd wat het maandag wordt. Vorige keer werd ik drie dagen na het stoppen met de progestan ongesteld. Dat zou dus maandag zijn. Ik vind het wel weer spannend, terwijl ik er eigenlijk al heel de cyclus niet echt een goed gevoel over heb.

Sorry voor het snelle ego-berichtje, natuurlijk wel voor iedereen een hele dikke knuffel!

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

@zeehondje
    En.........???? Al getest??

@crepe
    Hoe gaat het??

@ all,
    Nog nieuws??

Wij vanmorgen helaas niet zulk goed nieuws. :( Bij de uroloog geweest.
    Het zaad is na 3 maanden stoppen met roken en diclofenac slikken helaas niets verbeterd.
    Donderdag wordt er een proefverwerking voor iui gedaan omdat het zaad zo slecht is dat nog maar de vraag is of het uberhaupt voor iui in aanmerking komt. De kans op icsi/ivf is erg groot. Ben erg verdrietig, want dit laatste kwam toch wel als een klap.
    Morgen naar de gyn. voor meer uitleg.

20. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Hey Meiden,

@ Gemini, wat vervelend voor je! Zeker als jullie er zo je best voor hebben gedaan! Het is niet zo makkelijk om in 1 keer te stoppen met roken en dan had het toch fijn geweest als daar een kleine beloning voor had gestaan. Balen! Succes morgen bij de gynacoloog, enne wondertjes zijn voor IEDEREEN weggelegd!

@ zeehondje..... ?????

@ de rest, nog nieuws?

Ik ben 'nog steeds' zwanger. 4 weken en 1 dag. Ik heb net een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag voor een inwendige echo. Ze kijken dan of de zwangerschap op de juiste plek zit. Met mijn eileiders heb ik een verhoogde kans op een BZZ. Ben vooral heel nerveus, denk de hele tijd dat het niet echt is, dus moet gaan proberen mezelf af te leiden. Zal daarom ook wat minder hier aanwezig zijn. Zal wel af en toe inloggen om te kijken hoe het met jullie gaat.

Succes allemaal, dikke knuffel!

Deel Deze Pagina