Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje wat k*t zeg voor jullie. Inderdaad er alles voor gedaan en dan geen verbetering, dat is balen. En dan is de stap gelijk naar ivf/icsi wel heel groot. Ik hoop voor jullie dat het net goed genoeg is voor iui, dan heb je even rust. Kan je even wennen aan het gebruik van hormonen e.d.
    Ik duim voor jullie!!!

En crepe, heel goed van je om veel afleiding te zoeken. Maar ik duim ook voor jullie dat de zwangerschap blijft bestaan en op een goed plekje zit. Sterkte en niet te veel zorgen maken, ook een beetje proberen te genieten.

Zelf vandaag lagere temp. (36,8) en ik ga er dus vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Met mijn domme kop heb ik toch net een test gekocht (maar nog niet gedaan). Dat komt er van als je een dagje vrij bent en je hoofd overloopt van de 'wat als...'
    Jullie horen het zo snel mogelijk wat het is geworden - posi test of menstruatie.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier nog geen menstruatie (na vanmorgen een lagere temp van 36,8). Maar helaas ook niet zwanger. Heb net toch een testje gedaan, nega! Nu dus maar wachten op mijn ongi.

3. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Zo ik kom hier weer eens kijken. En wat zie ik Crepe!!!!! super gefeliciteerd zeg!!
    Wow dat is wel heel gaaf.
    Ik lees vanalles over hormonen.....
    Ik heb inmiddels mijn 1e IUI erop zitten en de is mislukt, op naar nummer 2!
    Ik krijg de 1e 3 behandelingen zonder hormonen, alleen eenmalig pregnyl om de eisprong op te wekken, daarna 3 keer met hormonen.
    Kan inderdaad gezellig worden hier allemaal aan de hormonen, het beste zal zijn als we allemaal zwangerschapshormonen hadden!
    Voor iedereen heel veel succes!!!

4. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hoi mensuh,

Lange tijd geleden alweer.....
    Hier nog steeds niet zwanger, zondag alweer ongi geworden :( :(
    Maar crepe Gefeliciteerd :D :D
    Ik ga al langszaam naar een jaartje bezig....en kan pas terug bij de gyn als ik een jaar bezig ben.
    We geven de moed gewoon nog niet op.

Groetjes

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

@zeehondje,
    Balen dat je gister negatief teste. Vandaag ook getest???
    Valt het mee of tegen de hormonen?

@hanneke,
    Balen dat de 1e poging is mislukt!! Hopelijk bij de 2e poging meer geluk!

@sandra,
    Balen dat je weer ongie bent geworden. Het blijft toch elke keer weer een teleurstelling.

Wij zijn vandaag bij de gyn. geweest. Nodige uitleg gekregen wat betreft iui.
    Het is nog de vraag of het zaad goed genoeg is. (er zitten veel leucocyten in ondanks 3 maanden diclofenac). A.s .donderdag inleveren. Gelukkig krijgen we smiddags al de uitslag wat het gaat worden. Iui of icsi/ivf. Ik hoop van harte het eerste!!
    Als dat zo is kan ik de volgende cyclus meteen beginnen. Zie als een berg op tegen al die hormonen! Nou ja, eerst maar afwachten voor donderdag. Duimen jullie voor me?? [-o<
    Nou ja, we zien het wel!

6. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Wat een goed nieuws crepe. Gefeliciteerd.

Hier weer een ongi. Volgende week maandag echoscopie. En dan nog 2 keer die week. En begin juni opnieuw semenonderzoek. Eerste onderzoek was niet goed. Hopen dat het dan beter is.

groetjes Mariska

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag is de ongi doorgebroken. Kan morgen wel gelijk naar de gyn. voor een startecho en dan mogen we weer beginnen met de hormonen. Het liefst wil ik eigenlijk gelijk doorgaan met iui, maar daar moeten we nog twee ronden op wachten.

Jammer Hanneke dat bij jou de eerste iui is mislukt.
    De hormonen vallen bij mij trouwens 100% mee!!!

8. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Germini succes donderdag!
    Succes voor iedereen, 2010 hoop ik dat we allemaal een bay mogen krijgen die met veel liefde zal worden ontvangen, want voor ons is het echt een wonder toch?
    X Han

9. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dankjewel hanneke!!
    Ik hoop met je mee! We verdienen het gewoon! :D

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,

Even een egoberichtje: :)
    Nou gister de uitslag gekregen van de proefopwerking IUI.
    Het zaad is goed genoeg voor iui, dus we kunnen hier volgende cyclus mee starten.
    Hier waren we erg blij mee, aangezien de uroloog bang was dat het ivf zou worden.
    Ik vind het reuzespannend en zie erg op tegen het spuiten van de hormonen, ondanks dat ik van velen hoor dat het meevalt. Ik laat het allemaal maar op me af komen.

Nu zit ik vandaag op mijn 8e cyclusdag. Vanmorgen had ik inenen een bloeding met buikkrampen. Dit houdt tot op heden nog aan. Ik kan toch niet weer ongesteld zijn??
    Ik ben altijd vrij regelmatig ongie. LAatste keer duurde het iets langer (30 dagen tov normaal 26/27 dagen). Ik ben in totaal 4 dagen ongie geweest.
    Raar toch??

Hoe is het met jullie?

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hi Germini,

Dat is geweldig nieuws :D
    Das best wel raar dat je dan ineens bloedverlies, kan het ook geen innestellingsbloeding zijn??
    Met mij gaat alles nog zn gangetje.....nog steeds niet zwanger...
    Ik heb mn eigen voorgenomen om pas in augustus naar de gyn weer terug te gaan...als het me lukt.
    Ben dan een jaar en 2 maanden bezig...

Groetjes

12. joeke

joeke Lid

25 mei 2008
    85
    0
    0
    limburg
    Af en toe schreef ik wel eens wat hier, maar niet echt veel. Ik had eigenlijk as woe een afspraak bij de gyn ivm het bespreken van de kijkoperatie. Maar.....
    Vanochtend heb ik positief getest! Ik kan het niet geloven. Het is ronde 12 geworden!
    Ik wil alleen maar tegen jullie allemaal zeggen: Echt waar, geef de moed nooit op, hoewel 12 rondes misschien niet te vergelijken is met de rondes van jou, het kan echt! Enorm veel succes allemaal en ik blijf jullie zeker volgen!
    Een dikke kus van Joeke.

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Joeke!!! gefeliciteerd meid, wat super voor jullie!!!
    Inderdaad we moeten de moed niet opgeven meiden!!!!!
    Liefs hanneke

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    GEFELICITEERD JOEKE!!!!!!!!!!!

En Germini, fijn dat jullie toch eerst iui mogen doen.
    Maar wat raar dat je nu bloedverlies hebt. Heb je al een test gedaan, je weet maar nooit wat er aan de hand is. Was je menstruatie minder dan normaal?
    Nou, spannend hoor!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Joeke, wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd!!

Zeehondje,
    Raar he?! Ik heb een dag voordat ik vorige week ongie werd een test gedaan die was negatief. Ben 4 dagen ongie geweest. Niet echt veel, maar genoeg om het echt ongie te noemen. Toen 3 dagen niets en toen 3 dagen heel licht bloedverlies. Was ook alleen maar als ik naar de toilet ging en het was meer bruinverlies. (lekker verhaal he haha bah)
    Nooit eerder gehad. Misschien is mn lichaam van slag door stress?? Voor een vmk lijkt me dat ik een positieve test had moeten hebben, toch? Nou ja, ik wacht maar gewoon af wanneer ik ongie wordt en dan gaan we voor de iui.
    Hoe is het met jou?

16. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Joeke gefeliciteerd!!!!!

17. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Gefeliciteerd Joeke, spannende tijden!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Nou inderdaad germini, klinkt toch als een echte ongi en geen zwangerschap.
    Dus nu maar even afwachten wanneer de volgende ongi komt (duurt nog wel even zeker) en dan volledig voor de iui gaan. Ik wens je vast heel veel succes, gaat vast allemaal goedkomen!

Ik moet vandaag weer naar de gyn. voor een inwendige echo (follikelmeting) en dan even afwachten wanneer ik weer de pregnyl moet spuiten.

19. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Allemaal
    Ook ik heb vanmorgen een folikelmeteing gehad en 20mm, dus meteen pregnyl spuit gezet en moren iui nr 2!
    Liefs han

20. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    Spannend!! mag je al de pregnyl spuiten??

@hanneke,
    Dat is lekker!! Wat gaat dat snel joh, kan me nog heugen dat je in afwachting van je eerste iui was.! maar....mijn duimen draaien morgen heel erg hard voor je!! [-o<

Deel Deze Pagina