Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    oeps,hihi ik zie het nu je onderschift!

op welke tijden kan je het inleveren?

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah volgends mij tussen 8 en 5 moet het bij het lab in leveren

3. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    ik weet natuurlijk niet hoever het rijden is van zijn werk naar het ZH /lab maar kan hij niet gelijk vanuit zijn werk doorracen naar het ZH en 'het' daar produceren en dan inleveren?
    Of eerder van het werk of later naar het werk?
    Jij het ophalen op zijn werk en dat jij het weg brengt naar ZH (kweet het is niet ideaal maar we moeten in dit soort situaties een beetje passen en meten en vindingrijk zijn)

in principe opties genoeg!

Wij moeten er wat voor over hebben, hihi, hij dus ook!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hij zou dan gewoon eerder van werk moeten.want later weg is geen optie voor hem en hij kan het zoals ik zei alleen produceren als ik er bij ben of thuis als hij aan mij denkt,maar kan het niet zomaar op een wc produceren :(!ik zou hem straks even ana zijn jasje trekken!hihi:D

5. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hahaha, wat schattig dat hij het alleen onder die omstandigheden kan.
    Dan zit er niets anders op!

Succes!

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    nou ben daar eigenlijk wel blij mee ,wil toch niet dat mijn amn het op alle plekken kan!
    hij kan het verder overal.maar ik snap het heel goed dta hij het niet zomaar op een wc bij het lap kan!staat dan aardig wat druk op he.
    verder hefet hij geen probleem om het op verschillende plekken te doen als ik er bij ben.of aan me denkt,maar nu is het een moetje en dan snap ik dat.
    hij heeft dus geen problemen verder.

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @esther,
    Fijn dat de gyn. je gerust heeft kunnen stellen!
    En nog fijner dat er in ieder geval een goede eisprong is geconstateerd!
    Het verhaal klinkt duidelijk. Vraag me alleen af waarom men meerdere eicellen wil laten rijpen, er mogen er toch maar hoogstens 2 zijn? (of heb ik dat mis??)
    Ik had ook liever tabletten gekregen als dat injecteren! Nog een weekje en dan is het zover ik begin nu toch wel erg nerveus te worden hoor!
    Ik hoop dat ze je bij de volgende ronde beter in de gaten houden!! (en even een technisch vraagje..........geld dit nu verzekeringstechnisch als poging of niet??)
    Verstandig om volgnede keer je man mee te nemen! 2 horen toch meer als 1.

@snippie,
    Ik zou er niet zo moeilijk over doen. Je wilt het toch beiden graag? Dan begint hij maar een keertje later of eindigt hij wat vroeger. Dit is nu even belangrijker als werk lijkt mij? :(

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    germini het is al op gelost hij komt volgende week een keer eerder thuis.hij kan helaas niet later beginnen.
    maar werk is ook belangrijk.en nee klinkt hard maar dit is niet het belangrijkste wat er bestaat natuurlijk willen wij heel graag anders waren we ook niet naar de HA gegaan.maar het is echt niet van het moet nu!hij kan niet zomaar belangrijke afspraken af zeggen.ook niet voor dit.en dta respecteer ik.

liefs

p.s vind het eigen best wel naar klinken :( (dit is nu even belangrijker dan werk!)

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik vroeg enkel om raad:(!en jah soms denk ik te moeilijk omdat ik me vent niet wil belasten zo ben ik nou eenmaal.want hij wil het wel had het hem nog niet eens gevraagd voordat ik hier de vraag stelde.dus het is niet dat hij niet wil.hij wil juist heel graag en ik ook.maar ik denk meestal al voor anderen voor het te vragen!

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    maar germini ik snap het wel hoor meid wat je bedoeld wij vrouwen moeten bijna overal voor wijken dan mogen de mannen ook wat doen!of bedoel je dit niet?

knuf

11. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    @germini: ik typte het vanmiddag hier in en toen dacht ik hetzelfde! Ik zal daar dus zeker nog op terug komen bij de gyn, ik ga er nu maar vanuit dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

@snippie: fijn dat het is opgelost! ik kan het natuurlijk niet voor een ander invullen maar ik denk dat germini haar reactie anders bedoelt dan jij het waarschijnlijk opgevat hebt.
    Voor iedereen is de kinderwens natuurlijk weer anders.
    Voor mij geld nu namelijk wel dat de bezoeken aan het ziekenhuis voor mijn werk gaan en ik verwacht van mijn vriend nu vrijwel hetzelfde tenzij er een grote uitzondering is met de zaak.
    En ik bedoel dit niet lullig maar als je zou willen beginnen met IUI of iets dergelijks dan zal je leven helaas wel even aangepast moeten worden op je cyclus.

hopelijk is dat niet nodig!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dat snap ik,maar zo ver zijn we nog niet.bedenk wle dat wij net het traject in gaan dus het allemaal nog even wennen is.dus zijn we nog niet zo happig en onze kinder wens is ook heel groot hoor.als die niet groot zou zijn zouden we ook niet nu al naar de HA gestapt zijn.

jullie reacties komen idd een beetje over alsof onze wens niet groot is.maar die is wel degelijk groot.wij hebben namelijk al over adoptie gehad mocht het over 3jaar nog niet gelukt zijn.

liefs

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oja en wat ik al zei hij kan afspraken gewoon niet afzeggen daar hangt gewoon teveel vanaf.
    jullie mogen best van mij jullie mening geven ,maar hopelijk begrijpen jullie ook dat dit naar over komt bij mij.kijk zodra we echt in de molen zitten dan gaat dat natuurlijk ook voor werk en bij mij is het handig wnat werk alleen s,middags. en hij heeft over 3weken een gesprek met zijn baas om te vertellen van hoe of wat en dan kan er wel het een en ander geregeld worden.maar dat kan echt niet eerder.

liefs

14. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    snippie ik begrijp niet zo goed wat je van onze reacties aanvallend vind?
    En je hoeft je ook helemaal niet te verdedigen hoor.
    Zoals ik al schreef, voor iedereen is de kinderwens anders.
    Ik heb het met mijn vriend wel al over adoptie gehad maar ik zou dat denk ik niet willen (zeg ik nu) dat wil nog niet zeggen dat onze kinderwens niet groot is.

Hopelijk zal het voorspoedig gaan met je man z'n werk en is die hele MMM niet nodig!

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik ben zelf geadopteerd dus zou het ook erg mooi vinden een kindje te adopteren als het niet lukt.maar zo ver zijn we nog niet.
    nou ik bedoel meer van de opmerinken (dit is nu even belangrijker dan werk!) en (voor iedereen is de kinder wens anders.)ik krijg daar het gevoel bij alsof wij er niet echt voor gaan en we gaan er zekers wel voor.
    maar laat maar.ga er niet verder meer op in.
    we zijn hier op het forum om elkaar te steunen en om advies te vragen.

liefs

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    met mijn mans werk gaat het goed komen hoor.zijn baas is erg begaand met ons.ben namelijk sowiezo een vrouw(uhm 23)met een ziekenhuis verleden dus zijn baas heeft voorheen ook een regeling te troffen en dat zou hij nu ook doen.maar hij wil dit even bespreken van hoe of wat.dus komt goed :D!want dan moeten er afspraken verzet worden en zo en kan de baas er rekening mee houden:D

17. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    met de opmerking 'voor iedereen is de kinderwens anders' bedoelde ik dat bij jullie de kinderwens nog niet voor het werk gaat maar bij bijv germini en mij wel,ik snap echt niet hoe je die opmerking negatief op kan vatten en daar een soort van aanval in ziet.
    Blijkbaar ligt dit onderwerp erg gevoelig bij je.
    Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen of iets dergelijks.
    Het is inderdaad misschien maar beter om er niet verder op in te gaan.

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    sorry zou wel aan mij liggen.komt denk omdat ik het gewoon erg eng vind de gyn .
    maar laten we er over op houden.
    wat ik al zei we zijn hier voor elkaar en ik heb het allemaal verkeerd opgevat denk ik dan.

liefs

19. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hum, ik had je laatste berichtje nog niet gelezen omdat ik zo druk aan het typen was.
    Nou begrijp ik de strekking van je berichtjes niet helemaal meer maar goed,
    fijn dat de baas zo meegaand is.
    Probleem opgelost toch?

20. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hihi we zitten wel langs elkaar heen te typen he?

Deel Deze Pagina