O, oke nou begrijp ik het. Lijkt msn wel, dat gaat op een gegeven moment ook zo langs elkaar heen. Gyn is inderdaad niet het leukste uitje wat je je kan bedenken maar het valt allemaal erg mee hoor. Eerst maar eens de test van je man. Hopelijk is die uitmuntend!
jah idd!en heel stiekem hoop ik dta hij niet nodig is,maar dat is te vooorbarig.morgen ongi worden. en anders gaat hij dus volgende week woensdag die test doen!dus rekening houden dta hij dan zaterdag nog wle mag!en dan even niet meer!hihi warme vent
geeft niet, ik ben blij dat het geventileerd is! Dit is nou af en toe het nadeel van het geschreven woord, iets kan heel anders opgevat worden dan het bedoeld is. liefs esther
Esther; super dat je al je vragen beantwoord hebt gekregen. En heel slim van je mannetje om mee te gaan naar de volgende fm. Ik vind het elke keer weer heel boeiend om die eiblaasjes te zien op het scherm. Dat zou natuurlijk zomaar je toekomstige kindje kunnen zijn... snippie; gelukkig een goede oplossing gevonden. Fijn, dat als jullie echt volop in het traject terechtkomen, je man daar ook volop aan deel kan nemen. Hopelijk doet zijn baas niet moeilijk. En ben je al ongi? Hoop van niet, dan hoef je ook niet naar de gyn. voor verdere onderzoeken (ook al zijn die niet zo vervelend als ze lijken, bij mij viel het gelukkig 100% mee). germini; spannend!!! (misschien is de iui wel niet nodig, hopen)
Gelukkig is zijn baas aardig, valt weer mee natuurlijk. En toch weer ongi geworden zie ik aan je banner, balen zeg. Sterkte in de mmm.
Woowww....ik wist niet dat mijn opmerking zoveel ophef zou geven!! Ik wil hier toch graag nog even op reageren. Hetgeen ik schreef was alles behalve lullig bedoeld. Ik begrijp alleen niet zo goed de ophef over wanneer je nou je man zijn zaad moet laten inleveren. Als hij nu nog niet later kan beginnen van het werk of eerder eindigen dan houdt het toch gewoon even op of zie ik dat verkeerd?? Ik weet niet wat je man voor werk doet, maar als ik het zo hoor kan hij beter eerst met zijn baas bespreken hoe en wat voordat jullie beginnen aan alle onderzoeken omdat hij gewoon af en toe vrij zal moeten hebben. Ik bedoel het niet verkeerd, ik bedoel het niet kwetsend, ik bedoelde het alleen maar goed. Sorry als het verkeerd over kwam.
dames ben ongi geworden. germini meid ik snap het.hij heeft over 3weken een afspraak met zijn baas.dus we maken gewoon een afspraak bij de gyn.hij komt straks naar huis en leverd dan zijn zaad in.hij is helemaal stuk namelijk. kus
Oke, ook weer uit de wereld Balen dat je ongie bent geworden. Hoop dat de uitslag van het zaad goed is. Succes! @zeehondje, Wat je tegen esther zei over die eiblaasjes..........dat lijkt me inderdaad ook erg bijzonder! Had er eigenlijk nog niet zo over nagedacht, maar ik weet hoe ik erna moet kijken volgende week! @esther, 2 zielen 1 gedachten!
Hoi meiden Lang niet gesproken..... Ben alweer volgende maand een jaar bezig..... wat gaat de tijd hard! Kreeg vorige week te horen dat ik weer tante word...... Ze is vorige jaar bevallen en nu alweer zwanger... Heb gelijk vorige een afspraak gemaakt bij de gyn....Kan er niet meer zo goed tegen.. Al mn 3 zussen zijn inmiddels bevallen, 1 daarvan nu weer zwanger en mn schoonzusje die ook al inmiddels is bevallen... Gaat al de goede kant op met ons er zijn er al inmiddels 2 zwanger en nu wij nog haha
hej meiden daar was ik weer! weten jullie hoe lang het duurd voordat je uitslag krijgt van het sperma onderzoek? liefs
Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van osteopathie bij vruchtbaarheidsproblemen? Ik las er een artikel over op www.osteopathiegouda.nl (bij 'links'). Als het binnenkort niet gelukt is bij ons dan ga ik daar misschien wel een afspraak maken.
@snippie, Inderdaad spannend, alhoewel ik bijna zeker weet dat ik wel ongie ga worden. (ondanks vage klachten als af en toe oprispingen, rommelig gevoel in mijn buik enzo.) (hebben ook niet bewust geklust en ook nog eens de hele maand lekker aan de wijn gezeten zo van.....nu nog even een maandje los en dan gaan we ervoor!) Nou we shall see.....hoop dat ik zo snel mogelijk ongie wordt des te eerde kan ik beginnen met iui. Wat betreft je vraag over de uitslag van het zaad........dat moet je even met het ziekenhuis overleggen. soms gaat het op afspraak, maar volgens mij kan je het ook al de zelfde dag navragen. Is het inmiddels gebeurd?? @zeehondje, Heb verschillende dingen gehoord zoals acupunctuur enzo maar ostheopatie nog niet. Ben benieuwd!
hej germini! ohh oke meid.wel lekker om er even niet echt mee bezig te zijn he! nou het lab heel dom van ons!is alleen sóchtens open. dus morgen vroeg zijn we aan de beurd.moet het zelf naar het lab brengen! dat gebouw zit niet vast aan het ziekenhuis.maar misschien kan ik dan morgen middag al naar mijn huisarts bellen?op het onderzoek is namelijk aan gevraagd door huisarts en die stuurd gegevens weer door naar gyn. liefs
hej zeehondje , nee ken ik niet!maar woon jij in de buurt van gouda? aan gezien die site zo heet. liefs