Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hallo dames,

hier is de verwachte ongi weer doorgebroken met al zijn ongemakken.
    Grote pijnlijke pukkels , buikkrampen stemmingswisselingen en knetterende hoofdpijn.
    Op dit soort momenten verlang ik wel weer even terug naar de pil, toen had ik hier bijna nooit last van.
    Gister gelijk gebeld voor nieuwe afspraak 1e FM. (vrijdag 22 mei)
    Morgen weer beginnen met Clomid.

Ik zat te denken aan acupunctuur als het over een paar maanden nog niet raak is.

hopelijk hoeft het niet zover te komen.

2. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    @ Zeehondje:
    osteopatie is bij mij wel bekend - heb er zelf gebruik van gemaakt.
    Ik ging voor nog wat andere klachten en heb gelijk toen ook vermeld dat we graag zwanger wilden worden, maar dat we al bijna een jaar aan het proberen waren en dat 't niet lukte.
    Hij heeft toen ook het bekkengebied behandeld. Ik vond het een hele bijzondere manier van therapie - heel rustig en heel ontspannen. In mijn buik heeft de arts wat geduwd en gedrukt, maar op andere punten was het gewoon alleen maar een lichte aanraking / massage. OF het er iets mee te maken heeft gehad, weet ik niet, maar ik was na 4 behandelingen zwanger. Ook mijn andere klachten waren verbeterd, dus het doet zeker wat. Mijn osteopaat zei wel heel duidelijk, dat hij defekten niet kan repareren. Een osteopaat is geen wonderdokter. Wel kan hij de doorstroming in aderen / zenuwen etc. beter maken waardoor een bepaald gebied in je lijf beter in balans komt. En als daarin de oorzaak te vinden is van het moeilijker zwanger worden, kan dat natuurlijk een positief effect hebben.
    Laat je eens voorlichten door die praktijk die je gevonden hebt. Ik ben reuze benieuwd !!
    Succes ! (en als je nog wat meer wil weten, kun je me altijd PB-en hoor !)

Groetjes, Janneke

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej ester wat balen zeg:(!
    ik ken je gevoel hoor.
    maar ik heb nu al besloten nooit meer aan de pil te willen.het doet onbewust zoveel met je lichaam.

ik hoop dta het deze maand raak is meid!
    liefs

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej janneke dat klinkt best positief zeg:D!
    ik hoop dat het voor zeehondje ook goed gaat uit pakken.

5. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hey meiden,
    Nou de iui is nu echt een feit! Vanacht ongie geworden :(
    Ik ben wel blij dat ik ongie geworden ben al, dan is het tenminste niet zo'n lange cyclus, anderzijds is iui nu een definitief feit :(
    Vrijdagochtend half 9 heb ik mijn eerste follikelmeting en krijg ik prikinstructie. Ik baal wel een beetje van die dag want om half 11 wordt ik al verwacht op een bruiloft! Nou ja, we zien het wel, mag aannemen dat het niet zo lang duurt bij de gyn?? (hoop ik althans)
    Brrr...wordt nu wel nerveuzig hoor!

@hanneke,
    hoe gaat het met jou???

@esther,
    Ik voel met je mee........

@snippie,
    is het gelukt?

@janneke,
    Wat ben je toch een schat dat je altijd met ons mee blijft lezen en denken!!
    Hoe gaat het met de zwangerschap? En met jou?

6. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Meiden
    Met mij gaat het goed, zit weer te wachten op de ms na de 2e IUI. Borsten doen alweer pijn, temp is gezakt en vandaag 2 weken na iui negatief getest, dus....helaas 2e IUI ook mislukt. Ik probeer de positieve kant te bekijken, we gaan namelijk zondag op vakantie, kan ik lekker s aonds een sigaretje roken, alles eten en drinken!
    3 Juni heb ik een gesprek met de arts voor verdere behandeling.

Germini ik kwam je al tegen bij het IUI forum!
    Esther balen he meid, het blijft telkens een enorme teleurstelling....
    snippie, ik ga ook NOOIT meer aan de pil! volgens mij is de uitslag van sperma vrij snel er hoor, volgens mij konden wij een paar dagen later bellen voor de uitslag, maar is al weer een tijde geleden....
    He Janneke, alles goed met je!. Je bent inderdaad een lieverd om met ons mee te blijven kletsen, super tof van je!
    Dikke kus voor jullie allemaal!

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @germini; balen van de ongi zeg! Maar wel fijn dat jullie nu gelijk met de iui kunnen beginnen. Heel veel succes daarmee en bij mij viel het allemaal gelukkig 100% mee, hoop dat het bij jou ook niet tegenvalt en dat het prikken enzo goed gaat.

@snippie; wij wonen in Zoetermeer

@Esther78; ook de ongi doorgebroken, jammer weer altijd hè?!!!
    Fijn dat je wel gewoon gelijk weer met de clomid mocht beginnen. Is dat trouwens niet laat om pas 22 mei voor een eerste fm te gaan? Ik moet ook elke keer voor een startecho of ook wel uitgangsecho genoemd. Dan kijken ze over er geen cystes zijn ontstaan en dan mag ik pas beginnen met de hormonen. Of heb je die wel al gehad?

@janneke; ik hoor inderdaad wel van meerdere mensen dat ze heel 'toevallig' na enkele behandelingen zwanger zijn geworden. Dit kan natuurlijk ook nog steeds toeval zijn, dat las ik ook in het artikel van een osteopaat. Ze hebben er namelijk nog nooit echt onderzoek naar gedaan. Ik hoop dat het voor ons niet nodig is!

@hanneke; oh ja, bij jullie was er zo'n slechte communicatie geweest voor de tweede iui. Nu dat je nega getest hebt baal je denk ik nog meer! Ik hoop dat je lekker van je vakantie kan genieten meid en dan er weer vol tegen aan!!!!

@all; nou, nog 5 dagen wachten. Maandag 18 mei is drie dagen na het stoppen van de Progestan. De vorige twee keren werd ik op die dag ongi. Dus dat is echt een super spannende dag. 's Ochtends temp opnemen en als deze al laag of lager is (36,8) dan weet ik genoeg. Hoop natuurlijk om hier hele andere dingen te kunnen gaan melden volgende week!!!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hanneke wat balen zeg meid!!!
    ik ga vrijdag middag proberen te bellen of is dat te snel denken jullie?

Zeehondje oh oke ik zelf kom uit gouda dus vandaar.
    meid ik duim heel hart voor je!

Ik gun het jullie allemaal meer dan me zelf!ik zit nog maar net in het traject!en jullie al veel langer.Dus dames de komende maanden het liefst volgende maand.Zijn jullie als eerst ana de beurd!

Knuffel voor jullie

9. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    germini meid wat balen zeg:S!
    lijkt me idd wel spannend.Ik hoop dat het hier door wel snel raak is!
    meid ik duim voor je.

ja is gelukt:D!meneer had geen moeite.ik vond het alleen vervelend dat hij niet in me kon:p!
    hihi

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah raar he esther zo willen ze bij een vriendin van mij pas een samenlevingstest doen als ze na een half jaar nog niet zwanger is.
    verder was alles goed bij haar zou het daar aan liggen?heb der geen verstand van hoor.
    maar mijn moeder is arts en die vond het een apparte zaak.

liefs

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    Het is alweer bijna 18 mei!! Jeetje wat gaat dat snel zeg! Ik ga heeeeelllll hard aan je denken en voor je duimen dat brengt vast geluk :D
    Waarom temp je eigenlijk nog?? Maak je het hierdoor niet juist extra spannend voor jezelf? Ik zou gewoon lekker afwachten. Of moet het van de gyn?

@esther,
    Lijkt me wel een gok om op dag 11 pas je eerste echo te hebben. Als je net op dag 10 je ei hebt bijvoorbeeld ben je dus al te laat. Nou ja, daar weet je inmiddels alles van.
    MAar goed aan de andere kant zullen ze toch ook wel weten wat ze doen in het zh? [-o<

13. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    Wat gebeurt er veel hier! Spannend allemaal. @ zeehondje, ik zal voor je duimen!

14. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    @germini, nou maak je me weer aan het twijfelen! Ik dacht de vorige ronde namelijk ook dat ik in goede handen was. Ik heb deze toestand wel vermeld bij het maken van de aankomende afspraak, toen werd me op het hart gedrukt dat ik erop kon vertrouwen dat ze het goed inschatten.
    Als ze nu weer fout zitten kunnen ze lachen.
    (ik heb wel weer ovu testjes in huis gehaald om het zelf een beetje in de gaten te houden)

Hopelijk gaat het nu wel goed, (diepe zucht.)

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ester meid ik duim voor je!

liefs

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Inderdaad wel opvallend steeds dat verschil tussen behandelingen/ziekenhuizen. Bij ons in het ziekenhuis doen ze niet eens een samenlevingstest. Wij hebben die dus ook nooit gehad!

En ik temp eigenlijk de laatste drie ronden dat ik hormonen ben gaan gebruiken weer een beetje (niet regelmatig eigenlijk). Ik heb daardoor wel gezien dat ik echt een eisprong kreeg van de Pregnyl en dat op de dag dat de temp omlaag gaat ik ook ongi word. Aan de andere kant kan ik het natuurlijk ook gewoon afwachten. Ik weet niet waarom ik het doe. Het voelt tot nu toe wel goed, dus daarom doe ik het ook gewoon maar.

Liefs en een knuffel voor iedereen hier!
    En bedankt voor al die duimen die voor ons draaien, ik hoop dat het werkt.

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej meiden,

vandaag uitslag zaad onderzoek gehad.
    14%beweglijk
    5% goede vorum.

Nu afwachten wat de gyn verder wil gaan doen.
    maandag afspraak maken.

liefs

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Snippie; oh wat een vervelend nieuws, maar wat sterk van je om toch te schrijven; we blijven er voor gaan! En inderdaad, hou hoop!

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je zeehondje jah we blijven er voor gaan want 14%is altijd beter dan niks.
    dus we houden hoop en moed..

liefs

20. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest. Dus ik heb even moeten bijlezen.
    Welkom Snippie en Nalaatje.
    Ik heb in de laatste week van april een aantal inwendige echo's gehad. Eitje groeide goed en er was een eisprong geweest. Ook 2 keer een samenlevingstest moeten doen. Waren allebei niet goed,vandaar 2 keer. Op 7 mei bloed laten prikken om te kijken of ik genoeg progesteron heb. De uitslag moet ik nog krijgen. En begin juni weer semenonderzoek. Hoop dat het dan wel goed is. En bij volgende cyclus in juni weer afspraak op de poli maken.
    In juli 3 weekjes op vakantie, heb dan een bruiloft. Hoop dat ik voor die tijd meer weet over wat er verder moet gebeuren.
    Verder iedereen succes met alles.

groetjes Mariska

Deel Deze Pagina