Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dank je!
    meer kunnen we niet doen.
    we weten natuurlijk niet hoe reeel onze hoop nu is.
    we zien nu alleen cijfers en denken beter 14% en 5% dan helemaal niets.
    maar zeg me eerlijk als we natuurlijk te voorbarig zijn.

liefs

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    hi lieve meiden, even een egoberichtje hoor, sorry.
    Vanaf vanmiddag heb ik bruinverlies. Zal morgen ook wel helder rood bloed gaan verliezen!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej zeehondje wat balen ik had zo gehoopt op iets positiefs!
    dikke knuf voor jouw.

4. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    @ zeehondje, jammer maar nog niets definitief. Misschien blijft het bij wat bruinverlies...

Zelf geen goed nieuws. Geluk is helaas niet aan onze zijde. Vrijdag een echo gehad en daaruit bleek dat het vruchtje niet goed ontwikkelt. Het was te weinig gegroeid en er klopte geen hartje. Wij zijn behoorlijk uit het veld geslagen. De 27e krijg ik een curretage, tja, wat tot die tijd??? De zwangerschapsverschijnselen nemen nog met de dag toe, ik wou dat ik op een of andere manier die hormonen uit kon zetten want het werkt alleen maar verwarrend. Het leven is soms hard. Ik begrijp dat ik blij moet zijn dat ik überhaupt spontaan zwanger raak maar toch hoop ik dat dit jullie bespaard blijft.

5. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Hi crepe,

Wat een verschrikkelijk nieuws zeg :(
    Vind het echt erg voor je.....
    Je was zo blij dat het toch zelf gelukt was en nu niet...
    Heel veel sterkte

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    He crepe meid wat verschrikkelijk!!!het maakt niets uit of je nou antuurlijk of niet natuurlijk zwnager bent geraakt,het is een blijft even verschrikkelijk! als je zoiets mee maakt!'

heel veel sterkte meid.
    weet een beetje hoe je voelt heb 1mk en 2 twee vmk's gehad.

ik wens jouw en je man heel veel sterkte indeze moeilijke tijd.

liefs

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @crepe,
    Jeetje meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou en heel veel sterkte voor jullie.

@esther,
    Ojee.....was niet mijn bedoeling je vertrouwen weg te nemen!! Het gaat vast en zeker nu wel goed. Ze zullen extra alert zijn!

@zeehondje,
    Nog steeds niet ongie??? :D Dat beloofd vast wat goeds.................. [-o<

@mariska,
    Balen dat de samenlevingstest 2 maal negatief was! Nu maar afwachten wat de overige uitslagen zijn!

@snippie,
    Balen dat de uitslag niet helemaal top is. Benieuwd hoe het nu verder gaat!

8. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Hier inmiddels gestart met het spuiten van gonal-f.
    Vond het doodeng de eerste keer! Wilde het eerst mijn man laten doen maar uiteindelijk toch maar zelf gedaan. NAast hoofdpijn en heel moe merk ik er weinig van (weet ook niet of die koppijn en moeheid daar van komt hoor!) Morgen tweede FM. Ben benieuwd!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    germini spanned hoor dat spuiten.
    we hebben vrijdag 29mei een afspraak bij gyn dus horen dan meer.
    maar de HA heeft gezegd dat we rekening moesten houden met ivf.

10. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Crepe: Wat naar voor je. Zoiets gun je niemand toe.

@Snippie: Zelf denk ik ook aan IVF, maar daar heb ik nog niemand van gynaecologie iets over horen zeggen. Maar dat is in elk ZH weer anders natuurlijk. Het belangrijkste is dat je vragen goed worden beantwoord en alles goed wordt uitgelegd over de behandelingen en onderzoeken.

groetjes Mariska

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    mariska jah wete het ook niet hoor.
    we merken het volgende week vrijdag wel!
    en ik zou hun mijn vragen voor leggen en zelf ook met het voorstel komen.

liefs

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Crepe; jeetje meid, dat zal voelen als een klap in je gezicht! Heel veel sterkte.

germini; de eerste keer was ook voor mij/ons inderdaad heel spannend. Maar het valt gelukkig mee hè? Heb jij ook een voorgevulde pen?
    Ik moet helaas ook weer over een paar dagen beginnen. Ben benieuwd hoeveel dagen jij moet spuiten, of het ook zo snel gaat als bij mij (meestal maar 6 dagen spuiten en dan al de pregnyl).

Ben dus inderdaad weer ongi geworden. Zit in een diepere put dan normaal. Weet niet goed hoe dat komt, maar voel me echt k*t. Meestal kon ik snel weer nieuwe hoop vinden, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Misschien als ik morgen bij de gyn. ben geweest.

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @snippie,
    Gaan ze niet eerst kijken of ze het zaad kunnen verbeteren? Mijn man moest eerst nog 3 maanden diclofenac slikken om te kijken of de leukocyten afnamen in het zaad. Daarnaast moest hij stoppen met roken. Helaas was het zaad niet verbeterd bij hem. De uroloog dacht toen ook dat het ivf zou worden maar naar een proefopwerking voor iui bleek het toch geschikt te zijn voor iui.

@zeehondje,
    He balen meid!! Ik zulke goede hoop voor je! Je zit inmiddels alweer in de vierde ronde dus kan me goed voorstellen dat de moed je nu even in de schoenen zakt en dat je een dip hebt. Laat het ook gewoon maar even toe. Huil even lekker flink en gooi je frustratie eruit! Krop het niet op!! Dan voel je je vast over een paar daagjes weer iets beter.
    Ons geluk komt ook wel! Dat weet ik zeker. Ooit op een dag zullen wij ook een klein hummeltje van onszelf in onze armen hebben. Het duurt alleen iets langer dan gehoopt. Keep the faith!!

Ik gebruik inderdaad ook zo'n voorgevulde pen! Erg handig!
    Vandaag 2e FM gehad. Ze was erg tevreden!! Zit op CD8 en heb al 1 follikel van 13 mm erzitten. Ze hoopt dat er nog eentje bij komt. 1 is wel goed, maar 2 is beter, maak ik toch meer kans! Baarmoederslijmvlies was ook al 0,8.
    Vrijdag weer terugkomen! Ik gok zelf op maandag inseminatie.
    Spannend hoor! Ik hoop dat het zaad van mijn man dan nog steeds goed en geschikt is voor iui! [-o<

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zeehondje dikke knuf voor jouw meid en idd wta germini echt waar onze tijd komt wel.

germini:dat weet ik niet meid.De HA heeft gezegt dat we wss ivf moeten omdat het zo laag is dat het niet veel verbeterd kan worden.aan gezien hij bijna niet drinkt en helemaal nooit gerookt heeft.
    maar we gaan het zien volgende week vrijdag.ze zouden wel nog eens een onderzoek willen doen en dan kijken hoe of wat.maar nogmaals de huisarts zei dat ze meteen het zaad gaan behandelen om te kijken wat er overblijft en dan kijken wat de beste behandeling is en dat het dan wss ivf word.maar zeker weten we het pas als we het uit de mond van een gyn horen.

liefs

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,
    heb even niet bijgelezen, wilde jullie alleen even laten weten dat wij deze ronde geen hormonen mogen prikken. Eén van de twee grote eiblaasjes is niet goed gesprongen waardoor er een cyste is ontstaan. We moeten nu een natuurlijke cyclus afwachten en dan weer voor een inwendige echo terug naar de gyn.

Knuffel

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Goh, er zijn 'wat' dagen weggevallen.

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

ik vind het maar irritant, weer alle instellingen weg!
    En inderdaad ook enkele berichten, jammer, maar ja.
    Hier alles goed hoor. Lekker rustig hoor zo'n maandje zonder hormonen!

18. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha meiden, mag ik me bij jullie aansluiten =
    Huh nu is m´n toetsenbord ook al in de war. Waar is het vraagteken gebleven =
    Ik lees over gonal f, cystes etc. Komt me bekend voor...helaas..
    Zeehondje, was je even kwijt, maar ik heb je weer gevonden ! Even geen hormonen voor jou, voor mij ook niet na de laatste mk.
    Ga nu eerst jullie verhalen lezen en uitvogelen hoe dit weer precies werkt. Tot snel ladies !

liefs, Ilona

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even kijken of mijn onderschrift bij dit bericht er wel bij staat!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Die doet het!:D

Ik wacht af of ik eind van de week ongesteld ga worden. Ik heb met mezelf afgesproken om niet zomaar te testen. Alleen als ik overtijd ben. ;)

Binnen 2 weken weten we de uitslagen van bloed prikken en semenonderzoek. Best spannend!

Deel Deze Pagina