mijn temp is ook zoiets vaags hij daald niet extreem.deze maand.van morgen was hij nog 37 gisteren 37.1
ohh oke.ik hoefde verder niks aan de ha laten zien. maarjah elke huisarts is anders en komt mss ook wel door mijn vmk verleden allemaal rond de zelfde tijd! liefs
Nadat ik die kaart heb volgemaakt *braaf meisje *, doe ik dat niet meer. Wel hou ik mijn ovu in de gaten dmv testen. Meestal voel ik al iets en dan net die zekerheid van een test.
dat is dus het probleem bij mij ik voel hem dus wel,maar is dus wss geen goed ei. want voel hem altijd en weet zeker dat dat me ei is.en dta zei de gyn ook.dat dat me ei wel moest zijn! liefs
Doordat dat gevoel meestal rond de datum van mijn ei zit doe ik een test en dat pakt altijd goed uit. Dus maw ik voel mijn ei ook. Lekker duidelijk, he?
jah idd hihi!maar zou nou leuk geweest zijn als die bloed test ook goed was.maar denk dat de oorzaak is waardoor ik nu plots 4dagen overtijd was!dat me ei dit keer niet goed gesprongen is of zo.
ik heb al getest en heb 2keer licht positief getest en sinds gisteren(das5dedag ongi) bloed ik.dus helaas.ook al snap ik er zelf niks van.testen van kruid vat 2voor 5
Wat een pech!!! *zucht* Die testen zijn toch wel goed heb ik begrepen. Ik heb ze zelf ook. Het is zo gezellig, maar mijn man is thuis gekomen. Ik ga dus stoppen. Tot snel!
tot snel.jah en ik denk dat ze klopte want heb na me nod getest! maar laat morgen wel weten wat hoe de echo was. liefs
lieve dames alles zag er goed uit!baarmoederslijnmvlies was nog dik.dus kan zijn dat het al nieuwe aan het aan maken is of dat ik nog een paar dagen blijf vloeien. en heb meteen gevraagd naar mijn progesterone waarde en het zag er naar uit dat ik zeker wel een ei heb gehad en dat het dus niks slechts betekende!ze zei ook dat de assistent dat nooit had mogen zeggen.vandaag weer bloed laten prikken en nu wacht ik mooi tot de 22ste.dan heb ik weer een afspraak. liefs
Ze hebben niks aan de cyste gedaan. Mocht alleen geen hormonen spuiten deze cyclus. Ga er dus vanuit dat de cyste vanzelf weggaat. Dat weten we pas als ik weer ongi word!
zeehond hopelijk is het straks weg. of word je neit ongi door dta je zwanger bent!of kan dat nu niet? liefs
Snippie: Goed nieuws! Fijn om te weten dat je iig een ei heb gehad. Zeehondje: Hoelang kan dat 'vanzelf weggaan' duren?
Ik heb eerlijk gezegd niet veel gevraagd over de cyste toen ik bij de gyn. was. Zij sprak er heel makkelijk over, dus ik ga er vanuit dat hij deze cyclus gewoon vanzelf weggaat. En zwanger worden kan gewoon, dus wie weet...
Hallo meiden, Wat een gedoe zeg met die instellingen en berichten. Had al een tijdje niks meer gelezen, dus dat was bijlezen. @Timon: Ik wacht ook altijd totdat ik ongesteld word. Had 1 keer langere cyclus en dus test gedaan, negatief. Dag erna ongesteld geworden. Dus zo zie je maar, kun je beter wachten. Of nog beter, echt overtijd zijn. En heb soms ook het idee dat we heel lang moeten wachten,terwijl we pas sinds maart bij gynaecologie lopen. Maar zin toch alweer 3 mnd. @Germini: Ja ik ken dat gevoel, soms kan ik zo verdrietig zijn. We zijn al bijna 2 jaar bezig. En dan denk je, gaat het ooit nog lukken. Maar we blijven hopen. @Esther: Wat rot voor je dat het ziekenhuis er zo een potje van maakt. Gelukkig mag je nu al op de 10e dag terugkomen. @Muppet: Welkom, spannende tijden. @Brabantse: Welkom Ik heb maandag weer afspraak op de poli, hoop dat er nu meer duidelijkheid is over wat er moet gaan gebeuren. groetjes Mariska