Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @Mariska,
    Dankjewel!
    Dat ze het zaad meteen invriezen joh. Dat heb ik nog niet eerder gehoord, dat ze dat doen bij een semenonderzoek zonder te weten of het iui of ivf wordt.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben vandaag gehoord dat bij mij alles goed is, maar dat mijn man maar 2,5 miljoen zaadcellen had. De arts wilde nog een onderzoek en dus over 2 weken mag hij weer richting ziekenhuis.

@ Germini: Ik duim dat het nu raak mag zijn.

@ Mariska: Wel weinig mogelijkheden voor semenonderzoek. Het zou fijn zijn als het nu gaat lukken.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jee Timon, toch balen denk ik. Misschien is het volgende keer meer!
    Ik moet vandaag voor een uitgangsecho (kijken of de cyste weg is)!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes! Hopelijk is 'ie verdwenen.

We hebben beiden dat gevoel niet. Het kan wel lukken, maar met veel meer moeite. Mocht het volgend semenonderzoek net zo zijn dan is er tenminste iets aan te doen. Daar ben ik erg blij mee. Je kunt zo wel jaren gefrustreerd bezig zijn en dan blijk je het misschien juist heel vlot op te kunnen lossen.

5. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Germini: Is wel fijn dat ze daar nu aan denken. Ik vind eerlijk gezegd dat hij zijn zaad jaren eerder had kunnen laten invriezen.
    Ik weet niet of ze zijn ouders toen hebben ingelicht over zijn mogelijke verminderde vruchtbaarheid, omdat zijn zaadbal niet was ingedaald op ongeveer 8 jarige leeftijd. Daardoor is het nu zo lastig. En het zaad wordt er niet beter op denk ik. Tot nu toe zijn bij de samenlevingstest geen levende cellen gevonden. Ik blijf hopen dat het op een dag allemaal goed komt.

groetjes Mariska

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vervelend, Mariska. Zo komen er lastig kindjes. Wat is het verdere traject voor jullie?

7. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @timon,
    Wat fijn dat bij jou alles goed is! Balen dat de zaadjes van je mannetje niet goed zijn! Hopen op een betere uitslag volgende keer!

@zeehondje,
    En.........................................:(

@mariska,
    He balen meid.......dat hadden ze inderdaad toen al moeten doen! Ik hoo pdat het allemaal goed komt voor jullie!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gelukkig de cyste is weg en ik ga de morgen de laatste ronde O.I. in!!!
    En het zaad was goed voor iui. De concentratie was iets minder, maar de beweeglijkheid was verbeterd!
    Ik ben dus eigenlijk best wel blij. We gaan er weer voor!!!!!!

Mariska; ik vind het nog steeds zo raar dat sommige ziekenhuis wel en anderen geen samenlevingstest doen. Ik zou me er maar niet te druk om maken. Als dat lukt natuurlijk. Snap heel goed dat je alle negatieve berichten moeilijk opzij kan zetten. Sterkte.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer dat er geen smiley is met klappende handjes. Die had ik voor je willen hebben, Zeehondje. Zulk goed nieuws en gelijk weer in actie. Succes!!

Ik heb nu vragen opgeschreven voor de volgende keer dat we contact hebben met de gyn. We hebben helemaal niet gedacht aan bewegelijkheid, hoeveel goede cellen, etc. We weten alleen dat het 2,5 miljoen was.

10. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. Ik probeer me er niet druk over te maken, maar gisteren hoorde ik dat een achternichtje zwanger is.
    Dat doet me heel erg veel pijn, :( ze moet nog 18 worden en het is ook nog eens per ongeluk. Ik gun het haar daarom ook niet. Want in mijn omgeving zijn er al zo vaak ongeplande zwangerschappen geweest. Diegene wat het heel graag zou willen lukt het niet. En die per ongeluk zwanger zijn lukt het wel. Het is oneerlijk.

groetjes Mariska

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kop op. Ook jou gaat het lukken, alleen kost het iets meer tijd dan je zou willen.

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    mariska; ik snap dat je je soms zo voelt. Maar je moet de moed niet laten hangen. Dat is niet goed voor jezelf! Even een negatieve gedachte hebben mag, maar daarna moet je door. Want je wordt echt niet zwanger als je negatief blijft denken. (makkelijker gezegd dan gedaan hoor, heb er ervaring mee).

Ik heb vandaag gesproken met een collega en zij zijn ook al langer dan een jaar bezig en zijn nu ook net de mmm ingegaan. Heel stom, maar dat deed mij dan weer goed. Ik ben niet de enige! Joehoe!

Morgen fm en dan denk ik bijna de pregnyl spuit!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Succes, Zeehondje. Spannend.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Vandaag fm gehad (rechts de grootste van 17 mm), vanavond nog 1x gonal-f en dan morgenavond de pregnyl. Helaas nog geen inseminatie (volgende ronde wel), maar we gaan er gewoon vanuit dat deze keer mannetje's zwemmers erg hard en ver gaan zwemmen!

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Spannend zeehondje!! Ik hoop met je mee!!......:D

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Zelf dus donderdagavond de pregnyl gekregen. Weer in het ziekenhuis, want vorige keer ging het breken van de ampul thuis niet helemaal goed. Deze verpleegster zette de injectie schuin in mijn buik en dat deed wel meer pijn. Maar zij zei dat het zo moest. Zal wel...
    Nu dus ook ruim twee weken wachten weer.

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    germini en zeehondje
    Succes met die vervelende wachtdagen!!!!
    Hebben jullie een vermoeden???? Vooral jij germini, want zit al ver tegen je NOD?

X hanneke

18. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    Jammer dat er nog geen inseminatie is! Maar wie weet.......lukt het met gewoon klussen ook:D Ik hoop het voor je!! Succes me twachten!!

@hanneke,
    Ja gaat goed hoor, NOD komt nu dichtbij. Vorige iui werd ik na 24 dagen ongie, dus ben benieuwd hoe deze keer.
    Ik voelde gister wat krampen maar verder eigenlijk geen klachten.
    Mijn gevoel is wisselend. Enerzijds denk ik....neeeee.......anderzijds heb ik stiekem toch een beetje hoop.
    KAn alleen maar afwachten. HEb mijn wachtweken ook gewoon geleefd en ook roseetje gedronken. Hierdoor was ik er tenminste het minste mee bezig.
    En hoe is het met jou???

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    nou Germini, de tijd komt al dichterbij. Klopt je banner, want dan nog maar twee dagen wachten.
    Ga je dan gelijk testen (zelf) of ga je naar het ziekenhuis voor een bloedtest of wacht je voor de zekerheid nog een paar dagen?
    Ik duim voor je!

20. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    goedenavond allemaal hier ben ik weer.
    ik moest naar de HA en inmiddels de uitslag binnen helaas geen goed nieuws.....

Deel Deze Pagina