Even een egoberichtje............ Gister heb ik na 3 jaar eindelijk een positieve test in handen gehad. Ik ben ZWANGER!!!!! Ik heb 2 testen gedaan omdat ik het niet kon geloven maar het is echt waar!! Hij is knalpositief!! Het voelt zo onwerkelijk! Je wacht zolang op dit moment en dan is het eindelijk zo ver en dan krijg je het toch benauwd!! De angst is ook aanwezig hoor van gaat het wel goed...........maar dat weet je toch nooit, dus tot dusver proberen we er maar van te genieten Ik heb wel ongiekrampen maar dat schijnt erbij te horen. We zijn zo blij!!! Lieve meiden, ik hoop zo dat jullie ook snel dit geluk gegund is! Je ziet het..........het is mogelijk.........met maar 2 miljoen zaadjes! Vinden jullie het goed dat ik zo af en toe mee blijf lezen??
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh meid ben zo blij vooor jouw!!!!!!!!!!!!!! dikke kus
Germini, gefeliciteerd !!!! Wat een geweldig nieuws zeg ! Ik ga voor je duimen dat alles goed blijft gaan - het is inderdaad heel erg spannend, maar probeer er toch van te genieten. Alle andere dames geef ik een steuntje in de rug. Hou vol ! Ik hoop echt dat jullie het geluk van een zwangerschap ook mogen ervaren. Hier de laatste loodjes, nog ca. 2 weken te gaan..... ik vind het wel spannend worden nu. Een hele dikke knuffel, Janneke
Sjan: Balen. Toch is er vast een optie. Het is jullie gegund. Germini: JIPPIE!!! Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws. Natuurlijk kun je hier blijven kleppen. Veel te gezellig.
Germini wat een goed nieuws!!!!!!! joehoe! weer een zwangere. Van harte gefeliciteerd meid! Dat gaat de goede kant op. Had je symptomen ????? vertel vertel Ik zit nog steeds te wachten, morgen mijn NOD als ik van kortste cyclus uitga. Geen symptomen helaas (ik weet dat het niets zegt maar een klein symptoompje zou wel leuk zijn) maar ..... er is nog geen spotting! (even afkloppen!)
OOOOO GERMINI WAT BEN IK BLIJ VOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JOEHOE!!!!! hET IS JE ZO GEGUND MEID EN DIT WAS DE 1E IUI??? IK HEB HET AL EERDER GEZEGD TEGEN IEDEREEN, HOU DE MOED!!! AAN ALLE MEIDEN, VERLIES ECHT NIET DE HOOP, ALLEEN DUURT HET SOMS ERG LANG! DIKKE KUS HANNEKE
Dankjulliewel meiden voor de lieve felicitaties!! @janneke, Wat leuk dat je hier nog meekijkt!! JEetje nog maar 2 weekjes?? wat gaat de tijd snel!! Ik duim voor een goede bevalling! @esther, Ik had deze keer eigenlijk geen symptomen. Een dag voor ik teste had ik wel ongiekrampen, dus dacht dat die eraan kwam. Gevoelsmatig moest ik woensdag testen en jawel.....zie het resultaat!! Heb nu wel dikke (.)(.). Verder geen klachten nog! Ik hoop het ook zo voor jou!! Ik hou het in de gaten!! @hanneke, Ja goed he!! Ben ook zo reuzeblij!! Al 3 dagen ook wat nerveuzig hoor, gewoon van de spanning dnek ik Dit was de 2e iui. Ik had 2 eitjes die op springen stonden dus ben benieuwd!! Zaadjes waren nu maar 2 miljoen dus viel erg tegen maar gelukkig was er eentje snel genoeg!! Hoe is het met jou?? @zeehondje, hoe is het met jou??..... @ alle andere meiden, houd moed!! Ik ben het levende bewijs dat het kan!!
@Germini: Wat heerlijk voor je. Ik kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt na zo lang proberen. Geniet van je zwangerschap. Hopelijk zullen we allemaal snel volgen. En natuurlijk moet je blijven meekletsen. Je weet tenslotte hoe we ons allemaal voelen. Een grote steun dus voor ons. Ik heb a.s dinsdag een telefonische afspraak. Dan krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek en het bloedonderzoek van mijn vriend. Ik hoop op goed nieuws. En wil meteen vragen wat verder de bedoeling is. Woensdag gaan we op vakantie voor 3 weken. Even pauze dus. Voor iedereen die nog op vakantie gaat, wens ik een prettige reis en verblijf. En goed smeren he. groetjes Mariska
Jeetje Janneke, wat gaat de tijd snel zeg. Volgens mij was jij heel snel zwanger toen ik hier net kwam schrijven. En nu nog maar twee weekje, super spannend zeg! En ik moet nog wel een tijdje wachten om te weten of deze laatste o.i. cyclus gelukt is. Denk dat ik pas rond 16 juli eventueel ga testen dus...
hallo dames, even een ego berichtje voordat ik naar mijn werk moet. het is hier nog steeds spannend. ik zit nu op dag 28. Mijn cyclus ligt gemiddeld op 27. Normaal gesproken heb ik 1 of 2 dagen spotting voordat ik ongi word en daar is nu nog geen sprake van. Eigenlijk wilde ik vandaag testen maar mijn vriend en een vriendin vonden dat geen goed idee omdat ze in het ziekenhuis hebben gezegd dat ik het beste 17 dagen na de inseminatie kon testen. (vandaag is de 13e dag) Pff wachten duurt zo lang!!! Ik weet niet of ik me in kan houden hoor. misschien vanavond na het werk toch maar testje wagen. Wat denken jullie? zou de pregnyl spuit nog vals positief aan kunnen geven?
Ooh esther wat spannend!! Als het ziekenhuis zegt na 17 dagen dan zou ik dat denk ik wel aanhouden, maar volgens mij is pregnyl veel sneller je lichaam uit hoor!! Geloof dat het per dag halveert! (dus eerst bv 10000 dan 5000 dan 2500 etcetc) en moet het er na een dag of 10 al wel uit zijn hoor!! ik heb 15 dagen na de pregnyl getest. Geen idee of het toen al uit mijn lichaam was eigenlijk. Ga ervan uit van wel. Ik zou denk ik lekker een testje doen Laat je het weten??
Esther; ik dacht de hebben gelezen dat ongeveer na 10 dagen de pregnyl wel uit je lichaam is. Dus....
Goedemorgen dames, we hebben gister niet meer getest omdat ik van mijn werk opgehaald werd. ik ben nu voor de 2e ochtend achtelijk vroeg wakker en vriendlief ook. Ik heb een uur mijn plas opgehouden tot mijn vriend eindelijk groen licht gaf om te testen. (matcare) Volgens mij zien we een heeeel licht 2e streepje. Ik had nog een persona staafje liggen en heb die ook maar even in het plasje gehangen. En.... het streepje wat zichtbaar wordt bij eisprong is nu donker! Maar we zijn nog heel voorzichtig met onze conclusie.
Oooohhhh esther!! wat spannend!! Ze zeggen een streepje is een streepje he!! Anders moet je die test doen van clear blue, digitaal, dan komt er gewoon zwnager of niet zwanger te staan. Hoef je ook niet te twijfelen of je nu wel of niet dat 2e streepje ziet Trouwens, na het lezen van jouw berichtje gister kreeg ik het toch benauwd hahah dus alsnog een test gedaan (dacht ohnee he, is toch niet de pregnyl haha) maar nee hoor hartstikke positief!
Goedemorgen dames!!! ik was er gister eigenlijk zelf al zeker van omdat het ik het gewoon voelde maar de kruidvat test van vandaag geeft een licht maar wel duidelijk streepje!! Mijn vriend is nu ook eindelijk overtuigd. na 1 ronde met clomid zonder inseminatie omdat artsen veel te laat waren, 2e ronde met clomid en pregnyl en te late inseminatie is het nu de 3e ronde met clomid en pregnyl met (door mij verschoven maar nu dus wel op tijd!) inseminatie is het in ronde 18 eindelijk RAAK! Dames geef de moed niet op!