Iedereen heeft recht op een baaldagje van tijd tot tijd, toch! Bruinverlies hoeft natuurlijk niets te zeggen...
ongie is doorgebroken Echt superkorte cyclus deze keer, dat heb ik nog nooit gehad (maar 24 dagen!). Me voorgenomen deze maand niet te tempen. Heb het nu 3 cyclussen gedaan en er is duidelijk te zien dat ik een eisprong heb en een duidelijke bifasische (!) cyclus. Ik moet er niet zoveel mee bezig zijn en elke ochtend om 6u tempen is daar niet bevorderlijk voor. Omdat dit forum me wel veel steun geeft blijf ik hier nog wel actief. Nu maar afwachten wat de gyn zegt de 27e . Zit dan ipv op dag 10 alweer op dag 14 van mijn cyclus en heb ik ws mn ei al gehad das wel balen.
Germini balen hoor!, blijft tovh iedere keer balen! heel heel heel veel succes bij de gyn! ik ook vandaag ongi geworden, had een beetje hoop, maar helaas. groetjes Hanneke
he balen hanneke! we gaan gelijk op! beiden dag 1 cyclus en ronde 12. Zal het geluk in deze ronde met ons zijn? Wordt wel steeds ongeruster en banger..........maar ja zoals velen zeggen, joh bij sommigen duurt het gewoon wat langer....daar probeer ik me maar aan vast te houden.
Germini@ balen dat je ongi is gekomen. Ik had ook de stille hoop dat ik de afspraak van de 27e af zou kunnen zeggen. Je hoort inderdaad veel dat vrouwen dan nog net op het laatste moment toch spontaan zwanger zijn geworden. Ik ben deze maand nog bezig geweest met ovutesten en tempen maar helaas niets positief. Ik ben dat gedoe ook helemaal zat. Ik ga er dan ook maar vanuit dat ik nog ongi word voor mijn bezoek aan de gyn. Ik zit dan ongeveer een week voor mijn vermoedelijke ei, hopelijk kunnen ze daar dan nog het één en ander aan zien. *Zucht* Nog even doorbijten en dan mogen wij!
Hallo allemaal ! Dyaan, gek he, dat dat gevoel je ineens toch "overvalt". Weet je al wat voor onderzoeken je krijgt om te ontdekken waarom het iedere keer mis gaat ? Hanneke, doe je best he, morgen ochtend Fijn dat je al om 8 uur terecht kunt. Je kunt ook gewoon zeggen: "ik kom voor een semen-analyse". Zo heeft mijn man het gedaan. Hij moest wel heel erg lachen, want een heer voor hem zei: "ik kom mijn zoad hier inleveren" -- op een lekker boers taaltje ! Balen dat je ongi geworden bent.... hou je taai ! Germini, balen joh, dat het doorgebroken is. Raar he, dat toch elke keer je cyclus weer anders is. Ik heb ook wel de hoop dat het misschien nog raak kan zijn voor het bezoek aan de gyn - heel herkenbaar dat je je hierop ingesteld had. Sterkte he ! Een osteopaat kan zeker bevorderend werken. Natuurlijk kan hij geen wonderen verrichten. Kijk maar eens op http://www.osteopathie-movere.com/zwang ... blemen.htm voor meer info. Crepe, ik zie de trotse blik van een man helemaal voor me als ze de uitslag "superzaad" krijgen ! Kan me wel voorstellen dat je 1e gedachte was dat het aan jou ligt. Is ook weer zoiets wat je wel in je achterhoofd hebt zitten, maar wat toch erg confronterend dichtbij komt op deze manier. Probeer er maar de rust in te houden door te denken dat je - mocht het inderdaad aan jou liggen - zelf niks aan kunt doen dat dat zo is. Je kunt er zelf geen invloed op uitoefenen, dus heb je ook geen "schuld". Esther78, heb je de andere cycli ook temp en ovu test gedaan? Had je toen wel een eisprong ? Wat balen dat je nu nog geen tekenen van ovulatie hebt kunnen ontdekken. Spannend hoor. Ik vind het reuze fijn om samen met jullie te kunnen delen. Mensen in mijn omgeving die niet met het uitblijven van een zwangerschap te maken hebben, snappen me maar half zo goed als jullie. DANK JE WEL ! Welterusten allemaal ! Liefs, Janneke
janneke@: het is inderdaad erg fijn om met gelijkgestemde te kunnen kletsen. Mensen die niet in het zelfde schuitje zitten en in een zucht en een scheet zwanger zijn geworden bedoelen het wel goed met hun opmerkingen dat mijn tijd wel komt maar soms word je het wel zat. Ik gebruik al 8 mnd de Persona (soort van ovutesten) , ik zie wel hormoon schommelingen maar positief wordt het nooit. Ook voel ik de steken in het gebied van eierstokken rond de periodes die zowel de Persona als het tempen aan geven. Tempen heb ik nu twee mnd gedaan en je ziet daarin ook wel temp toenemen en afnemen maar fertilityfriend komt er niet echt uit qua eisprong. Ik heb in het verleden wel een geperforeerde blindedarm ontsteking gehad, misschien heeft dat ermee te maken? Ik heb net als Germini op 27 okt mijn eerste afspraak met de gyn, kan niet wachten en ben echt aan het aftellen.
Bedankt voor al jullie lieve en persoonlijke berichten! Het is inderdaad heel prettig om af en toe even te kunnen kletsen met vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten. Voor iedereen die de 1e afspraak heeft bij de gyn....succes. Voor alle ongi's...balen! @Esther, misschien kunnen ze een echo doen vlak voor je eisprong of iets dergelijks. Fijne dag iedereen.
Hoiii Zo, vanmorgen naar het lab geweest. Druk onderweg, potje tussen mijn buik en broek gehouden. Ik heb gezegd: dat ik voor semenonderzoek kwam. Goede tip! Klinkt wat bter dan dat er zaad in zit. Mw. aan de balie schreef op het formulier nog wat gegevens en ging het in de stoofmachine zetten. Mw. gaf aan dat we vrijdag naar de huisarts konden bellen voor de uitslag. net even gebeld en vrijdag kunnen we inderdaad bellen! Vind het wel erg spannend pfffffffffff Meiden ik hou jullie weer op de hoogte en ben erg blij dat ik mijn dingen met jullie kan delen! X hanneke
@esther, balen zeg dat je nog geen ei hebt kunnen ontdekken! hoop dat ze op een echo iets kunnen zien de 27e. die datum komt nu steeds dichterbij. ben ook echt aan het aftellen. @janneke, dankjewel voor de site zal me er eerdaags eens in verdiepen. niet dat ik het meteen zou doen hoor, maar mocht het echt nog veel langer duren grijp ik alles aan wat mn kansen verhoogd @hanneke, zal het onthouden.....semenonderzoek...voor het geval het nodig is lijkt me zo raar met zo'n potje onder je trui haha. vrijdag spannende dag........zal voor je duimen.
Wat geweldig is het toch dat je hier je ervaringen kunt delen! Vandaag gaan ik en mijn vriend naar de huisarts. Op zijn advies, na een telefonisch consult vanmiddag, gaan we starten met onderzoeken. Ik vind het berespannend en ontzettend eng tegelijk!
We hebben uitslag van het spermaoderzoek. De viscositeit is niet goed. Verder nog wat onduidelijkheden... De huisarts wilde niet in details treden, kon niets uitsluiten. Om de verwijsbrief staat ook geen zaadcellen. Ik maak me nogal zorgen. 27 oktober hebben we een afspraak bij de uroloog hopelijk kan hij wat meer vertellen. Ik baal ik baal ik baal. En dat is nog heel lief gezegd! x
Hey Sieb.... meid wat een vervelend bericht nou toch. Heb je de uitslag telefonisch gekregen ? Ik denk dat ik - als de utislag telef. gegeven is - toch een afspraak zou maken voor wat meer verduidelijking. Hou je taai ! Miranke, welkom ! Gaat de HA eerst onderzoeken bij jullie doen of zijn jullie gelijk doorverwezen naar de gyn ? Vandaag had ik weer een afspraak bij de osteopaat. Hij was tevreden over mijn bericht dat ik weinig PMS klachten heb gehad de afgelopen ronde. Hij heeft vandaag weer gericht op de baarmoeder-regio en op de hypofyse (hormoonklier) gewerkt. Ik ben reuze benieuwd. Mijn mannetje ligt met griep in bed..... hij is echt erg beroerd. Komend weekend staan er een paar dagen aan zee gepland, hopelijk is hij zaterdag weer opgeknapt, want ik het het er nogal op staan. Duimen jullie mee, dat hij weer snel beter wordt ?!?! Liefs, Janneke
He meiden! Wat een fijne topic.. Heb na 10 maanden proberen dinsdag eerste afspraak huisarts, dus heel spannend!
@sieb: Wat k***e zeg! en nu naar de uroloog? Is het misschien een idee om toch even met de huisarts aan tafel te gaan zitten om enige duidelijkheid te krijgen. Zal nog allemaal wel wat onduidelijk zijn, maar misschien de kanzen op zwangerschap iets weten, lijkt mij wel prettig. Succes meid, leef met je mee. Morgen kunnen wij bellen, nu ik jou verhaal lees begin ik hem toch wat te knijpen. Hou je taai! @ Miranka: hoe is het gegaan bij de huisarts? @ Janneke: ik hoor zo vaak goede berichten van een osteopaat, geweldig hoor! Verwen je mannetje maar een beetje! @germini, crepe, esther78: hoe is het met jullie? Leuk clubje hebben we he? groetjes, morgen naar de dierentuin in amersfoort joehoe! Dikke knuf voor jullie allemaal en zoals al vaker is gezegd, ONZE TIJD KOMT OOK!
Gisteren bij huisarts geweest. Mannetje moet aanstaande dinsdag zijn zaadjes inleveren bij het ziekenhuis voor onderzoek. Verder is er nog geen actie ondernomen. Twee weken geleden was ik al getest op alle soa's die maar denkbaar zijn (gewoon even voor de zekerheid, wilde ik zelf graag). Hier kwam gelukkig niets uit. Als zaadjes van mannetje goed zijn, dan word ik doorverwezen naar gyn.
@miranke, join the club! Spannend wat er uit de uitslag komt! @sieb, He das geen goed nieuws! Balen zeg!Waarom wilde de HA niet in detail treden? Ik zou gewoon navraag doen, nu zit je nog met zoveel vragen tot 27 oktober! Helle dikke knuff voor jou. @janneke, straal wat positieve beterschapsenergie naar je toe voor je mannetje! @milla rose, Join the club! Spannend dinsdag eerste afspraak. Laat je weten hoe het was? @hanneke, Weet je al wat? Hier nog steeds de aanwezig. Baalde dat ik het werd, maar nu wel weer blij dat het zo'n korte cyclus was, des te eerder we weer volop kunnen klussen
Voor iedereen die nog voor de eerste keer naar de huisarts of gynacoloog moet gaan succes. Mijn man had eerst gebeld naar de HA hoe de analyse was. Toen zeiden ze dat de viscositeit niet goed was en we doorgestuurd zouden worden naar de uroloog. Hij heeft mij toen gebeld en ik ga me dan druk maken vooral toen ik de verwijs brief aan het lezen was waar dus geen zaadcellen op stond. Hij heeft toen weer gebeld en de huisarts gesproken en die begreep dat we ongerust waren maar het was een heel onduidelijk beeld dus hij kon ons niet gerust stellen. We moeten gewoon echt op de uroloog wachten. Ik ben normaal een heel positief ingesteld mens maar op dit moment baal ik gewoon zo, ik word er heel verdrietig van. Mijn man daarintegen is normaal de pesimist en heeft nu zoiets van het gaat heus wel lukken en we gaan gewoon de medische molen in, het komt allemaal goed. Wel heel fijn dat hij dat heeft kan ik me een beetje aan optrekken. Dag meiden en bedankt dat ik mijn ziel even kan luchten hier. Het scheelt gewoon zoveel dat jullie het echt begrijpen. Mijn omgeving (degene aan wie we het verteld hebben dan) die hebben allemaal zoiets van het komt echt wel goed maar weten niet hoe het echt is.
He Sieb, jammer dat je omgeving niet begripvol is.. hier is dat gelukkig wel zo. Mijn vriend heeft alleen wel al 2 kindjes dus heb heel erg het gevoel dat het allemaal door mij komt dat het niet lukt.. Er was iemand die vandaag uitslag kreeg over zaadjes toch? Ben benieuwd of er al nieuws is..!