JOEHOE!!!!!!! esther en manlief gefeliciteerd! Wat fijn dat er steeds meer succesverhalen hier in ons clubje plaatsvinden. Inderdaad meiden, geef niet op!!!!!!!!!!!! Kus Hanneke
Super gefeliciteerd Esther; ik hoop dat al die positieve verhalen overslaan naar ons. En jij bent een naamgenootje, misschien dat dat ook nog eens helpt!!!
Oooh esther wat een supergoed nieuws!!! Gefeliciteerd!!! Kom je gezellig meekletsen met de maart mama's???
en zeehondje..............jij bent de volgende!! Ik voel het........... (sorry voor de ander dames.......ik gun het uiteraard iedereen, maar zeehondje in het bijzonder.......)
aaaaahhhhhh........wat lief van je! Ik voel het ook hoor, ik ben de volgende en wel deze ronde, haha. Nog een week wachten, pppfffff.....
Hallo, Wauw !! Esther, wat een mooi bericht !!! Ontzettend gefeliciteerd zeg ! Enne Zeehondje: ik duim voor je mee - spannend weekje voor je hoor !! Groetjes, Janneke
Zeehondje, Als je gevoel goed is dan komt het zekers goed!! nog een weekje geduld...................... Snippie, Lief dat je het een ander gunt.....................gaat het goed met je?
wat betreft het zwanger worden kan het beter,maar we geven de moed niet op hoor. lief dat je het vraagd. we gaan dinsdag tot zaterdag naar Londen komen dinsdag daar al om 1 s'middags aan dus hebben mooi nog een halve dag daar in totaal 3.5dag even helemaal weg! maar meid hoe voel je? kan ej het al bevatten? liefs
Lekker een paar daagjes naar London!! Heel veel plezier!!! Kan het nog steeds niet echt bevatten hoor! Is ook nog zo pril! Voel van alles en ben best onzeker. Toch zegt mn gevoel dat het er 2 zijn (!) Waarom weet ik niet...........vandaag over precies 3 weken krijg ik mn eerste echo............oehhh....de tijd kruipt echt voorbij!!
oei spannend ben benieuwd meid!!! jah tijd kruipt dan he.maar meid voor je het weet is het zover! ik hoop dat 4aug de volgende stap te horen krijgen. of dat ik mss op vakantie zwanger word hihi! zou deze vakantie eindelijk geluk brengen???weet het niet.
Lief van je Snippie, dat je inderdaad het een ander ook gunt! En spannend of er een volgende stap nodig is in de mmm, hoop het niet voor jullie natuurlijk. Drie weekjes wachten tot de eerste echo, super spannend zeg. Hoe lang ben je dan zwanger, 7 weken ofzo?
Dit is de vierde ronde dat ik na mijn eisprong hormonen (Utrogestan = progesteron) vaginaal moet inbrengen. Dit moet 14 dagen en dan stoppen. De één wordt gelijk ongi, de ander al tijdens het gebruik of soms duurt het een paar dagen. Bij mij is het de vorige 3x steeds zo geweest dat ik de vierde dag na het stoppen ongi ben geworden. Dus als ik zaterdag de laatste inbreng zou ik vier dagen later kunnen testen, als ik nog niet ongi ben dan. Maar misschien toch maar een dagje extra wachten. Dus....donderdag 16 juli denk ik maar. Zo, beetje lang verhaal geworden, sorry.
@snippie, Valt je eisprong in de vakantie??? Zo ja...........dan wordt dit vast DE vakantie!! Ik ga heel hard voor je duimen!! @zeehondje, Spannend altijd weer he zo'n laatste week!! Mijn duimen draai ik er zowat af voor je!! Ik ben inderdaad als ik mn eerste echo heb 7 weken en 5 dagen. Ik krijg hem eerder dan 10-12 weken omdat ik kans heb op meerling (omdat ik via iui zwanger ben). Ben nu al nerveus en op hoop op een mooi kloppend hartje (of 2) ps: vinden jullie het niet vervelend dat ik hier nog mee schrijf met mn zwangere banner???
Lekker blijven schrijven, Germini. We komen toch al overal zwangerschapsbanners tegen. Wel heel spannend of er straks 2 in je buik zitten. Zeehondje, is dat niet lastig om de hormonen op die wijze in te brengen? Als je er een regelmaat in heb met je onig is dat erg prettig. Nu alleen een keer overtijd met positieve uitslag. Dan staan we allemaal te juichen. Ik ben nu 3 keer gependeld op augustus.... volgende maand!!!! Eerst deze cyclus door en dan zullen we het weten.
Germini; ik vind het juist gezellig en leuk om te lezen hoe het met je gaat! Dus blijf vooral je verhalen hier vertellen. Het inbrengen is niet erg handig. Ook omdat het drie keer per dag moet en de middelste keer op mijn werk dus moet. Maar ja, het gaat ook wel weer automatisch hoor. Nog 4x en dan wachten en ik hoop dat het wachten eindelijk een keer beloond wordt!!!!!!!