germine dank je meid me ei valt 19juli maar we zijn dus sowiezo daarvoor druk aan de klus!en daarna ook nog door.maar het zou sowiezo dus in de vakantie klussen worden en die zaterdag en zondag!dus qua klussen moet het dan wel goed zitten en die ontspanning van deze vakantie.hopelijk wordt het idd DE vakantie! en germini het al aan mensne in de omgeving verteld? en zeehondje ik verwacht wel goed nieuws te lezen als ik terug kom he meid.ik duim heeeeeeeeel hard voor je!!!
Dames, dit topic heeft al zoveel berichtjes, dat jullie aangetoond hebben een echte club te zijn! Heel gezellig! Omdat jullie topic daarom beter past in het clubs-gedeelte, schuif ik jullie topic door naar de Zwanger Worden Clubs. Heel veel kletsplezier aldaar ! Groetjes, Josien
hihi ik voel me best goed eigenlijk,wel moe maar goed! heb namelijk vakantie!even nergens rekening mee houden! en dinsdag lekker naar londen! en hoe voel jij je?
Voel eigenlijk niks bijzonders. Ben dus ook bang dat het weer niks wordt deze ronde! Ik heb ook lekker 6 weken vakantie. Over 2 weekjes lekker naar Frankrijk!!!!
AAh meiden, ik ben zo zenuwachtig. Ik heb vakantie en ga echt op elk pijntje e.d. letten en ben weer van alles aan het opzoeken op internet. Maar eigenlijk heb ik geen zw.verschijnselen dus het is echt onzin dat ik van alles opzoek. Het afwachten vind ik nu even helemaal niet leuk meer. Maar ik ga niet eerder testen. Dus wachten tot donderdag, dat duurt nog zo lang. Maar ja, zal wel moeten. Ik hoop dat het voor een heel goed doel is deze zenuwen!
Hey meiden!! Woww...promotie Ik was al aan het zoeken.........gelukkig heb ik jullie gevonden!! Fijn dat ik gewoon mee mag blijven beppen Zeehondje...........spannend hoor!! En dat je niets voelt zegt niets!! Ik voelde elke maand van alles behalve deze keer dat ik zwanger bleek te zijn! Snippie.......jij zit nu lekker in london! heerlijk!! klusse! En op je vraag......alleeen mijn ouders en schoonouders weten het. Zij leven zo mee met de iui dat ik het niet achter kon houden. Mijn man zijn zoontje komt volgende week thuis en dan wachten we tot 30 juli de echo en dan vertellen we het hem en hij mag het mn schoonzusjes vertellen. We hebben al een leuk shirt voor hem (op de voorkant..........he psssstttt met een babycartoon en dan op de achterkant....ik word grote broer!) Als de schoolvakantie voorbij is en het is nog steeds oke dan mag iedereeen het weten! @timon, Hoe is het met jou?? @hanneke, Jeetje 8 weken alweer!! hoe gaat het met je?
Germini; hoop dat dat voor mij geldt. Niks voelen en toch zwanger zijn, hoop hoop hoop. Heb je nu wel kwaaltjes?
Ja de klachten beginnen nu te komen! Ik heb last van pruttelende darmen, lijk savonds wel 12 weken zwanger joh! En ik heb dikke gevoelige boobs. Vorige week had ik amper eetlust maar dat is nu over. Ik voel verder wat krampjes hier en daarm aar verder heb ik eigenlijk nergens geen last van! Ben niet misselijk enzo! Vanmiddag komt de vrouw van moeders voor moeders.......kan ik meteen weer een testje doen! Kan jij niet stiekem vast een testje doen zeehond hahaha. Ik ben zo nieuwsgierig
Ook ik had toen ik zwanger bleek te zijn geen klachten. Op mijn zere borsten na, maar dit had ik al die jaren ook voordat de ongi kwam.... Dus hoop is er altijd, je bent pas zeker als je overtijd bent en een positieve test in handen heb! Succes hoor meiden, ik denk ondanks dat ik nu zwanger ben regelmatig terug aan al die maanden waarin het telkens niet raak was. Ik weet wat het is en leef met jullie mee, maar het komt goed ook met jullie! Gaat idd snel germini, woensdag 9 weken! hebben we weer een echo, dus weer een bevestiging dat het goed zit. Jammer dat je niet bij de feb mama's 2010 zit....Alles goed met je? Vanmorgen voor het eerst wat over moeten geven, hoop niet dat het van een griep is die eraankomt. Wel vreemd hoor, heb dit bij mijn vorige zwangerschap nooit gehad. Lieve lieve meiden succes! Liefs Hanneke
Nou, nog iemand dus die geen klachten had voor de posi zwangerschapstest. Maar ja, ik moet niet te veel gaan hopen. Jullie weten hoe het voelt om dan toch ongi te worden. Maar door nu te blijven hopen heb ik in ieder geval nu nog geen naar gevoel en heb ik de kracht om door te gaan.
Je kan niets anders doen dan afwachten zeehondje!! net zoals hanneke zegt........ook ik weet hoe het elke maand weer voelde en hoe gek ik mezelf kon maken met alles wat ik voelde! het enige bewijs is een positieve test en die ga jij hopelijk krijgen over 2 dagen!! Inderdaad jammer hanneke dat ik niet bij de febr. mama's zitten, hadden we daar lekker kunnen beppen! spannend joh alweer je 2e echo! hoezo krijg je er zo snel alweer eentje?? Ik krijg er met 7w5 eentje en verder weet ik niet eigenlijk. MEt mij gaat alles goed, heb eigenlijk nauwelijks klachten, behalve mn opgezette darmen en boobs. De vrouw van MvM is net weg......dikke posi test!! Ze zei dat het wel een hele donkere streep was voor 5w2!! Zouden het er dan toch 2 zijn hahaha......of zegt dat niets?? Mn urine is ook heel licht........heb jij dat ook hanneke?? Nou meiden.........zal niet teveel verhalen hier rond hangen.........ik leef met jullie mee en duim heeeeeeeeeeeeellllllll hard!!
Hier gaat alles goed, maar ben moe in de benen. Vandaag weer flink aan het werk geweest. We hebben met een paar meiden een deel schappenplan omgegooid. Min ongi is nu ongeveer voorbij. Ik ga voor augustus en hoop dat de pendels uit mogen komen. Als jullie allemaal zwanger zijn wil ik ook heel graag aanhaken. Voel me anders aardig remi worden.