meiden, wat gaat het hard hier! En dan ook nog eens verplaatst, ik zocht me rot. hihi Lang leve de zoekfunctie. Ik ben niet zo'n ster in iedereen een persoonlijke noot te sturen maar ik las dat het weer een spannende tijd is. Hopelijk kunnen er snel meer meiden op rose. Deze ronde voelde ik trouwens ook niets dus laat je niet ontmoedigen hierdoor! Met mij (ons) gaat het goed. Vorige week bijna geen eetlust maar dat is nu weer normaal. Beetje last van onderrug en gespannen, gevoelige (.)(.). Maar mij hoor je niet klagen! ik vind het heerlijk! (hopelijk blijft het zo) Ik krijg de eerste echo wo 22 juli. Ik ben zo benieuwd en vind het erg spannend. Hoop zo dat het goed zit, ik probeer daar gewoon niet te veel over na te denken. snippie, zeehondje timon en natuurlijke de andere meiden: de duimen draaien hier nog vol op hoor!
Zeehondje....................nog 1 dagje.................. Timon..............augustus wordt vast jouw maand!! En dan kan je gezellig aanhaken bij ons hoor hahaha. Esther................ooohhh ben jaloers........................jij 22 juli al eerste echo?! Ik moet nog een week wachten, de 30e pas!! Waarom jij zo vroeg? Fijn dat je amper klachten hebt! Ik ook gelukkig!! Voel me prima! Had vorige week ook amper eetlust maar dat gaat nu ook weer oke. En we lopen exact gelijk
Nou zeg, Esther is de derde hier die eigenlijk niks voelde en toch zwagner was. Dit moet gewoon een teken voor mij zijn, haha. Maar ik krijg opeens heel veel pukkeltjes (vooral op mijn rug). Normaal heb ik er ook wel wat, maar het lijkt nu wel heel erg. We zullen zien. Durf alleen niet naar de wc.......
En alsof ik het voelde...net duidelijke spotting! Helaas, morgen zal de ongi wel echt doorbreken (of misschien straks of vanavond al).
NEE he zeehondje.............wat balen!! Maar..........zolang het niet doorbreekt is er nog niets aan de hand!! knuffff
zeehondje, wat een k*nieuws! :x En het klonk zo veelbelovend. Is de volgende ronde nou met IUI? Germini: ik heb geen flauw idee waarom ik zo vroeg moet komen. Ik kreeg gewoon die datum op, ik moet zeggen dat ik het aan de ene kant wel lekker vind dat het zo vroeg is maar aan de andere kant is het wel erg vroeg. Bij jou kunnen ze alweer meer zien. Ach, als ik maar bevestiging krijg dat het goed zit.
De volgende ronde is inderdaad met iui. De kans is dan groter, dus hoop dat er niet nog een volgende stap nodig is!
Ik ga waarschijnlijk ook een inseminatie krijgen. Over 2 weken hebben we een afspraak om dit allemaal door te spreken.
zeehondje en timon: ik hoop dat het bij jullie ook vlot zal gaan via IUI. (hoop wel dat ze bij jullie iets oplettender zijn dan bij mij en dat jullie je eigen cyclus ook goed kennen. Blijf dicht bij je gevoel om de artsen eventueel te sturen) de duimen blijven volop draaien hier!
Vanochtend inderdaad ongi doorgebroken. Nog niet echt heftig, maar toch. Eigenlijk zouden we deze ronde iui gaan doen, maar waarschijnlijk gaat dit net niet lukken omdat we op vakantie gaan. Maar ik probeer morgen al te mogen beginnen met spuiten en dan maar hopen dat het net een beetje sneller gaat dan normaal. Dan kan misschien nog net de inseminatie plaatsvinden. En anders brengt Frankrijk misschien wel geluk!
zeehondje.....he balen meid!! ik had zo'n goede hoop voor je deze keer!! MAar.....iui heeft weer meer kans, dus dan gaat het vast en zeker lukken!! Timon.....ik hoop ook voor jou dat iui snel een positief resultaat geeft!
Dank je. We gaan over 2 weken even horen hoe de gyn. dit allemaal ziet. Ik duim voor je, Zeehondje. Het zou geweldig zijn als het alsnog zou kunnen.
zeehondje, echt balen zeg! Ik had ook wat hoop voor je! Je weet nooit waar de franse grond goed voor is! Bij ons is het ook gebeurt tijdens de vakantie! In Frankrijk!!!! Succes meid Kus Hanneke
Hoi allemaal, Allereerst felicitaties aan alle zwangeren! Goed gedaan! Ik hoop van harte wat jullie allemaal veilig de 12 weken halen en vervolgens mooie gezonde babies op de wereld gaan zetten. Voor wie nog niet zwanger is, laten we hoop putten uit deze successtories en voor wie er op vakantie gaat, geniet ervan. Ik ben weer terug van vakantie. Even weg van alles zijn heeft goed gedaan. Het lichaam is wel nog steeds niet helemaal normaal. Heb nog last van opgezette melkklieren en mijn laatste cyclus sloeg nergens op. Maar goed, ik voel me mentaal weer beter en da's het allerbelangrijkst. Volgende week bloedprikken voor een stollingsonderzoek. eind aug de resultaten plus de resultaten van het chromosomenonderzoek. Tja, en in de tussentijd er maar weer tegenaan Wat een lekker weer buiten....
Lieve crepe, fijn dat het weer een beetje beter met je gaat, vooral mentaal dan. Lichamelijk gaat het vast ook allemaal helemaal goedkomen. En best spannend, een stollingsonderzoek. Dit is toch om te onderzoeken hoe een miskraam is ontstaan? Of zit ik dan helemaal verkeerd? Zelf krijgen wij helaas deze cyclus geen iui. Er zijn weer cystes ontstaan. Twee cyclussen geleden had ik een kleine cyste van 20 mm. Nu zitten er twee, eentje van 32 en een van 48 mm! Ik kon wel in huilen uitbarsten bij de gyn. Gelukkig was ze heel lief en wenste mij toch een fijne vakantie toe. Een onbezorgde vakantie moest ik maar van maken, zou me goed doen zei ze. En je zou niet de eerste zijn die overtijd is na een lekkere vakantie. Dus daar houd ik me nu maar aan vast! De vruchtbare periode zit wel mooi ín die vakantie, dus...
Hè wat een teleurstelling weer. Jammer voor je. Gewoon maar lekker gaan genieten van je vakantie. Wanneer ga je? Stollingsonderzoek is inderdaad om te kijken of dat misschien de miskramen heeft veroorzaakt. Voor het onderzoek moet je HCG hormoon vrij zijn dus dat doen ze na minimaal 2 maanden na een miskraam.
Zeehondje....balen zeg dat je weer cystes hebt en wat een joekels!! Kan het geen kwaad dan mocht je perongeluk spontaan zwanger raken?? Ik ga in ieder geval weer heel hard voor je duimen! Wanneer ga je op vakantie?? Crepe.....jeetje wat duurt dat lang joh voordat je lichaam weer helemaal hersteld is na zo'n miskraam! Ben benieuwd of er iets uit het stollingsonderzoek komt.
Het is hier best rustig. Iedereen druk? ik in ieder geval wel. Heb vandaag ook weer 10 uur gewerkt en voel mijn voetjes.