Idd lekker rustig hier. Maar ik heb lekker vakantie en mijn mannetje ook. Dus we zijn druk met leuke dingen doen!
ohhh lekker timon! deze week 3dagen werken en volgende week alleen maandag en donderdag en die week erna alleen die donderdag dus heb dan alweer 6dagen vrij! dus mag ook niet klachen
Hallo allemaal, ik mag jullie het nieuws komen vertellen, dat ik afgelopen donderdag mama geworden ben van een zoon. Alles is goed gegaan, het ging supersnel. Binnen 2,5 uur was hij geboren. Het was een ingeleide bevalling - was nodig ivm problemen bij de bevalling van onze 1e zoon. Het was een heftige ervaring, mijn lijf was zelf nog niet "bezig" en door het infuus kwam het ineens op gang en dat is best vreemd. We mogen lekker thuis "kramen" en dat is een super fijne ervaring. Aan jullie allemaal wens ik toe, dat jullie dit wonder ook mogen gaan ervaren. Hou jullie goed en ik kom af en toe nog even spieken hoor ! Liefs, Janneke
Hoi Janneke, gefeliciteerd! Wat geweldig en fijn dat het zo goed is gegaan. Ik zat nog aan je te denken want ik was vorige week uitgerekend voor mijn 1e zwangerschap en volgens mij zaten we niet ver uit elkaar. Nou geniet er maar van meid! Liefs
JANNEKE..............wat fantastisch!! Gefeliciteerd met de geboorte vna je zoon!! je had ook al een kindje toch? (was dat een jongen of een meisje?) Fijn dat alles goed is gegaan en dat alles erop en eraan zit. Geniet er lekker van en laat je lekker verwennen in je kraambed Crepe......he bah.........dat moet ook een moeilijke tijd voor je zijn. Dikke knuf voor jou en ooit komt het geluk jou ook toe. Voor alle anderen...........al nieuws???
Janneke van harte gefeliciteerd met je zoon! Gister eerste echo gehad met 6wk 4dg. Het was nog maar een spelde knopje wat knipperde maar het hartje klopte al! We hebben het gezien en gehoord! Echt een heel mooi moment. Vanochtend schrok ik even omdat ik wat rose afscheiding had. Dit is even weg geweest en nu is het weer een klein beetje bruinig. Dit is zo doodeng. Maar goed zolang het niet duidelijk bloed is is er niks aan de hand, zeggen ze. Ik heb mijn volgende echo alweer op 10 aug! Hoe gaat het met de rest hier?
Wat leuk! En wat apart ook dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb ook twee keer een harslag gezien tussen 6-7 weken maar nooit gehoord... Een beetje bloedverlies komt best regelmatig voor maar is inderdaad onwijs schrikken. Helaas kan je er niks tegen doen. en, je hebt gister toch een mooie echo gehad!
Wowww....esther wat heerlijk!! Nu wordt het pas echt ECHT Wat lief dat je erna vraagt crepe! Ik durf er eigenlijk niet zoveel over te zeggen omdat ik niet anderen wil kwetsen met ons geluk. Dit topic is immers bedoeld voor mensen die nog niet zwanger zijn..... Maar......voor iedereen geld dat jullie er altijd na mogen vragen en alles mogen weten, pb me maar!! Ik heb jou een pbtje gestuurd crepe Hoe staat het met de anderen...........al nieuws??
crepe, daarom was ik ook wel heel blij met die vroege echo. Dat was een hele geruststelling. Germini, jij zult wel aan het aftellen zijn maar je bent bijna aan de beurt meid! Spannend! Ik voel me ook wel een beetje opgelaten hier mijn geluk zo te spuien.
hej ester wat fijn dta je al een echo hebt gehad. heb je hem inwendig of uit wendig gehad? die afscheiding kan ook door de echo komen hoor omdat alles beter doorbloed is.ga maar proberen te genieten meissie! germini van mij mag je het wel neer zetten hoor. word er alleen maar vrolijk van.maar stuur anders even een pbtje!ben wel benieuwd hoe het met je gaat! hier alles goed hoor,gisteren baarmoeder pijn en veel steekjes in me lies maar nu alleen nog aventoe in me liezen pijn,maar ach. heb nu lekker weekend heerlijk! liefs
Heeee, ik wil ook weten hoe het met de zwangere dames is! Jullie waren toch ook eens niet zwanger. Maandag gaan we naar de gyn. om ons nieuwe traject door te spreken; IUI. Ik ben erg benieuwd. Mocht iemand nog tips hebben ivm vragen dan zie ik deze graag!!!
Hi, ben weer terug van een weekje Frankrijk. We hebben het heerlijk gehad. Achteraf gezien waren we blij dat we niet net voor de vakantie de eerste iui konden hebben (ivm cystes). Want ik moet elke keer ook capsules drie maal daags vaginaal inbrengen. En dat is toch niet zo prettig op vakantie. We hebben nu dus een rustige cyclus en nu maar weer ongeveer twee weekjes afwachten. En dan kijken wat er verder gaat gebeuren. Zwanger of iui?! Hoe gaat het hier met iedereen? Nog spannende nieuwtjes? Ik wil trouwens ook wel even zeggen dat de zwangeren gewoon hier hun verhalen mogen blijven typen hoor. Vind ik juist wel leuk. Iets om naar uit te kijken, want ook ik (wij) gaat dit ooit meemaken!!!
Timon: hoe is het allemaal gegaan? wat zijn de te nemen stappen voor jou? zeehondje: fijn te lezen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, kan me voorstellen dat je het toch wel lekker vond om er even niet mee bezig te zijn tijdens de vakantie. Als je steeds iets vaginaal in moet brengen dan ben je er toch wel heel erg mee bezig lijkt me. We duimen hard voor je dat de vakantie je een leuk kadootje brengt! Hier verder geen nieuwtjes. ik voel me super, geen vervelende kwaaltjes behalve dan de vermoeidheid maar daar valt heel goed mee te leven hoor! Volgende week maandag weer een echo en dan zaken gaan regelen zoals verloskundige en kraamzorg etc. Dames de duimen draaien hier nog volop voor jullie hoor!