@Snippie sorry voor mijn reactie, bloos bloos. Ik kon het niet zo snel terug vinden. Hopelijk brengt ronde 18 geluk zoals bij mij!
geeft niet meissie.ik reageerde mss ook even nie goed. maar we gaan er gewoon voorhihi!en hoop dan de 31ste me vette positieve test aan de gyn te kunnne laten zien!
Ik ben terug ben van 6 dagen Wenen met enorm zonnig/heet weer. En nu het hier zulk weer wordt kwamen we maar naar huis. Ik zie dat ik jullie helemaal ben vergeten te laten weten dat we gaan voor IUI! SORRY!!! we gaan verder met een fertiliteitsarts. We hebben een brief van het zh ontvangen waarin staat dat ik al aan de beurt ben voor IUI! Vorige week maandag zijn we pas op de lijst gezet. Nu moet mijn ongi morgen of overmorgen doorbreken en dan gelijk bellen. Ik hoef geen medicijnen of prikken voor tijd te ondergaan. Ben errug benieuwd....
Ik vind het helemaal super dat we deze cyclus al kunnen aanhaken voor IUI. Niets lang wachten.... hopelijk komen de pendels voor deze maand uit.
Pffff, weet ik niet. Begin 2007 gestopt met de pil en sinds begin 2008 echt voor een baby aan het gaan. Dus ruim 1,5 jaar alweer.
Gelukkig wel. In eerste instantie liep het niet vlot. Tussen de eerste twee afspraken zat 3 maanden. Oke, mijn man had ingeleverd ivm het semenonderzoek, maar dan nog duurde het veel te lang. Gelukkig hebben ze het nu anders aangepakt, na veel klachten. Op dit moment ben ik dus zeer tevreden en duim dat we deze maand op roze mogen komen te staan.
Hé meiden, wat is het rustig hier. Maar ja, ik heb zelf eigenlijk ook niet zoveel te melden. ik zit in de laatste wachtweek en ga er gewoon vanuit dat ik ongi ga worden en dat we gaan beginnen met iui. Want dan kan het alleen maar meevallen!!!! Dikke knuffel voor iedereen en tot snel
Gaan jullie ook starten met IUI? Heb je dit al te horen gekregen? Ik mag morgen bellen voor onze eerste ronde. Spannend!
jah.woensdag HSG onderzoek. misschien kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaringen daar mee zijn? en vrijdag me man zijn zaad laten onderzoeken om te kijken of het wel goed genoeg is voor IUI. dus maand aug is nu al spannend
Ik heb wel een hsg gehad. Kreeg vantevoren een pijnstiller (niet degene die ze me eigenlijk wilden geven, omdat ik die niet mag ivm met mijn ziekte van crohn = chronische darmontsteking). Dus ik weet niet of deze pijnstiller even goed werkte, maar ja. Het onderzoek zelf is allemaal niet zo heel erg prettig, maar op zich redelijk snel voorbij. Eerste de eendenbek naar binnen, dan pakken ze met een tangetje je baarmoedermond ofzo (dat is heel kort even pijnlijk), daarna spuiten ze vloeistof naar binnen. Dit is een gevoel alsof je heel erg last hebt van menstruatiekrampen. Als alles goed verloopt duurt het een paar minuutjes! Dus het is te overleven, haha. Wij gaan, als het nu niet raak is, ook over op iui. Ik wil me nog niet aanmelden op dat forum, omdat ik toch elke keer de hoop blijf houden dat het niet nodig is! Deze week ergens is mijn nod. Weet niet precies wanneer...
Hallo Allemaal, Ik ben weer terug van weggeweest.En er zijn een hele hoop berichten bij zo te zien.Die moet ik eerst weer eens even doorlezen.Maar ben zo benieuwd hoe het met iedereen is. Voor de vakantie had ik een telefonische afspraak.En we kregen te horen dat we niet spontaan zwanger kunnen raken, wat al een beetje duidelijk was.En dat we na de vakantie een afspraak moesten maken voor een uitleg over IVF. En dat is morgen.Het is wel balen,maar ben wel blij dat we een kans hebben om zwanger te worden. Tot snel weer. groetjes Mariska