Hey meiden!! Zo ben weer terug van een heerlijk weekje Mallorca! Heb even vluchtig alles gelezen, maar heb niet alles onthouden, dus jullie moeten me even helpen!! @esther, Ik heb je een pbtje gestuurd. @zeehondje, Las dat je begonnen bent met gonal vandaag?? Hoe ging de eerste keer? Ik hoop dat er weinig pogingen nodig zijn! @Mariska, Spannend IVF! Duim ook voor jou heel hard dat het snel raak mag zijn!! @Snippie, Fijn dat je de HSG achter de rug hebt!! Ik vond het echt een waanzinnig k... onderzoek!! Heb veel pijn gehad. Fijn dat de uitslag ook oke was. Nu nog even hopen dat het zaad goed genoeg is voor iui. @Timon, Ik duim heel hard voor je mee!!! Wanneer is je NOD?? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!! Met mij gaat alles goed. Ik heb echt amper klachten. Ben wat moe en ik vergeet van alles maar verder gaat het prima met me. Ik heb woensdag weer een echo. NA het berichtje van Esther word ik toch wel een beetje bang moet ik zeggen. Hoop zo dat het goed is allemaal!! HEt voelt wel goed.........en ik heb ook al een behoorlijk dikke buik, maar helaas zegt dat ook niet altijd wat. Nou ja........hopen op het beste dan maar!
germini meid, het is heel erg wat esther is over komen. maar meid het gaat ook heel vaak goed. sorry esther als ik je hier mee kwets!dat is zeker niet mijn bedoeling! ik hoop ook dat je snel blijvend in verwachting mag raken.knuf.
@Germini: heb je een pbtje terug gestuurd! @snippie: voel me niet gekwetst hoor, gelukkig heb je gelijk! Sorry dat ik nu niet iedereen op dit topic iets persoonlijks schrijf, ik lees wel mee maar heb de puf niet om het zo gedetaileerd bij te houden. Duimen draaien hier volop voor iedereen!
Dat maakt toch niet uit, Esther. Eerst helemaal herstellen en dan pas weer in dit geklep duiken. Sterkte meid. Germini, lekker bijgetankt? Er is niet meer om je buik heen te gaan? En dat al met 10 weken. Lang verbergen zit er dus voor jou niet in. Mijn NOD is 3 september. Ik zal 20 of 21 aug. mijn IUI krijgen. Dit zal een heel spannend weekje worden, pffff...
Germini; ik heb al vier cyclussen hiervoor gonal gespoten. Dus ik ben het al helemaal gewend. Alleen deze keer gaan we ook insemineren. Dus weer een stapje verder! En ik snap dat je het wel even extra spannend vind, de echo nu. Zeker omdat je toch ook nare berichten leest hier. Sterkte en het komt vast helemaal goed meid!
@Timon, Inderdaad een spannend weekje!! Heb je al FM gehad?? Mijn buik is inderdaad erg groot, lijk wel 16 weken zwanger joh! Kan het niet meer verbloemen, hoop dat het nog lukt tm woensdag, dan gaan we het iedereen vertellen (beste vrienden en ouders weten het al hoor, maar dan mag de hele wereld het weten). @zeehondje, Oja.........muts ben ik ook af en toe.........dat wist ik wel! Die zwangerschapshormonen maken me erg vergeetachtig! MAar ik weet zeker dat het nu met inseminatie helemaal goed gaat komen bij jullie!!
Ik heb geen fm, maar gebruik ovutesten. Gewoon in mijn eigen cyclus, dus alleen eind van de week voor de IUI naar het zh en verder niet. Wow, ik wil ook wel zo'n buik.
Oke, dus je zit ook niet aan de hormonen. Ook wel lekker!! En zo'n buikje heb jij ook vast heel snel!!
@Timon: Wat spannend zeg, deze week IUI @Germini: Lekker Mallorca, goed weer gehad? Ja best spannend idd. Wat ik vooral spannend vind, is dat we het onze familie nog moeten vertellen. Heb dat bewust zo gedaan, maar wil wel dat ze het weten als wij weten wanneer we met IVF starten. Ik moet dan vaker in het zh zijn en medicatie op vaste tijden. Dan is het niet meer leuk om smoesjes te moeten maken. De steun kan ik dan ook wel goed gebruiken. groetjes Mariska
@mariska, Dat zou ik ook doen als ik jou was. Ik ben altijd heel open over de iui geweest tegen mijn beste vrienden, familie en collega's. Dit scheelde een hoop gelieg en bedrieg. Je maakt het jezelf een stuk makkelijker door eerlijk te zijn en inderdaad.........je krijgt ook de steun en begrip die je graag wilt (althans die kreeg ik.....)
Bij mij thuis weten ze het. Net als mijn beste vriendin, een collega en leidinggevende. Een aantal mensen dichtbij me weten het, maar wachten tot ik hen het goede nieuws kan vertellen. Ik moest het mijn leidinggevende wel vertellen, omdat ik misschien op mijn werkdag voor de IUI moet. Ooooo, het wordt steeds spannender!
@Timon, En........................hoe ging de iui??? Ik heb vandaag mijn termijnecho gehad Echt superleuk, het is al echt een beebje!! Het zwaaide ook even naar ons (je zag echt het handje met vingers en duimpje, een neusje en mond zo leuk!) Het was 4,38cm groot en dat gaat overeen met 11 weken precies. Dus ik loop iets in qua dagen (niet erg haha). Ik ben 10 maart uitgerekend. Ik hoop dat jullie dit ook heeeeeeeeeeeel snel mee mogen maken, maar ik heb goede hoop voor jullie! Mijn duimen draaien volop en die brengen vast geluk!
Ah super germini, ben blij dat alles zo goed gaat. En ik weet zeker dat wij dit binnenkort ook gaan meemaken! Timon???????????
@Germini: Wat schattig zeg, echt zo'n minimensje van een paar cm. Ik heb woensdag 26 aug. een afspraak met de gynaecoloog. Wat duurt wachten toch lang,pfff. groetjes Mariska
@zeehondje, Succes morgen met je FM, ben benieuwd!! @mariska, Wachten is nooit leuk he! Maar voor je het weet is het de 26e. succes!!
Joehoe, ik ben er! Gisteren had ik geen zin om achter de laptop te kruipen. We waren ruim op tijd in het zh. Manlief mocht zijn best weer doen en erna koffie gaan drinken. Om 9.45 was het mijn beurt. Helaas viel de hoeveelheid dit keer zwaar tegen; 0,3 miljoen. Met semenonderzoek was dit 2,6 en 4,7 miljoen geweest. Oorzaak is hoogstwaarschijnlijk de lol van de avond ervoor geweest zijn. Maar goed, nu een geconcentreerde hoeveelheid erbij en dat moet toch goed gaan. Het viel me allemaal reuze mee. Ik heb alleen even wat soort prikjes gevoeld toen het slangetje tegen de baarmoederwand aankwam, maar meer ook niet. Vanmorgen voelde ik mijn ei links als beginnende ongie-pijn. Gelukkig was dat na een uur weg. Nu afwachten. Ik heb er wel een goed gevoel over.