Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, succes morgen!

Germini, wat gaaf om zo'n minimensje al te zien.

2. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    TIMON!!! Wat doe je nu!!!! JE moet de avond ervoor ook geen LOL hebben!! (althans niet op die manier:p).
    0,3 miljoen is wel heel erg weinig!! De norm voor iui is eigenlijk 1 miljoen, maar.................ik ken iemand van het iui forum die met 0,4 miljoen zwanger is geworden, dus you never know!!
    Mijn duimen draaien voor je!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zie hier onder

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Timon spannend hoor!

en mariska ook:D!

wij krijgen volgende week maandag te horen hoe of wat:D!
    ben benieuwd.

germini wat gaaf meid:D!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Snippie, erg spannend.

Germini, ik weet het wel. Maar het kwam zo uit. Anders was het zaad ouder dan 7 dagen en dat is helemaal niet goed. Dus kiezen tussen 2 kwaden en dit was de beste oplossing. Dit kreeg ik ook in het zh te horen.;)
    Ik zie het ook positief. De avond ervoor is een lading gelanceerd en daags erna een geconcentreerde versie eraan toegevoegd. Nu die ene die doordringt. :p Het voelt nog steeds goed.

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas gaat de eerste iui niet door.
    Ik had overstimulatie, 5 rijpe eitcellen!
    Nu wachten op de ongi (twee weken duren lang) en dan hard hopen dat ik geen cyste(s) heb overgehouden aan niet goed gesprongen eitjes. Anders moeten we nóg een ronde wachten.
    Ik baal........

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he zeehondje meid wat balen zeg!!!!

knuffel

8. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    @ Zeehondje, wat ontzettend balen! Goh, jij wordt flink op de proef gesteld! Ik hoop dat het volgende keer wel goed gaat!

@ Timon, dat wordt afwachten nu. Ik duim met je mee!

@ Mariska, overmorgen is het zover, het wachten zit er bijna op.

@ Germini, gefeliciteerd met je goede echo!

Ik heb vrijdag de eerste echo gehad en de resultaten gekregen van alle onderzoeken. Gelukkig was alles goed. Gezien mijn geschiedenis mag ik (als ik wil) elke week voor een echo komen dus volgende week maandag ga ik opnieuw. Tot die tijd is het weer afwachten.

fijne week allemaal.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Crepe meid was leuk!en hoever ben je nu?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeehondje, wat vreselijk balen! Dit schiet niet op. Knuffel!

Crepe, elke week een echo mogelijk... Jij wordt verwend!:D Veel fotootjes verzamelen.;)

Snippie, een spannende dag voor jullie. Succes!

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    timon volgende week maandag is het pas!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    :)

13. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @timon,
    Ze zeggen altijd als het goed voelt....................:D Ik hoop het van harte voor je!!

@zeehondje,
    He meis wat balen zeg!! Het zit ook allemaal niet mee!! JE mag nu ook niet klussen toch?? Moet je niet aan de pil?? Dat is bij ons ziekenhuis het beleid. Volgende ronde minder hormonen spuiten denk ik??
    Ik zeg het niet vaak maar ik hoop dat je snel ongie wordt!

@crepe,
    Spannend meis. Ik hoop zo onwijs dat het deze keer goed gaat!! Hoever ben je nu?? Kom je de tijd een beetje door?? Wel fijn dat je elke week een echo mag laten maken, dan heb je minder tijd om onzeker te zijn en heb je voor een week wat sneller bevestiging. Ik ga heeeeeeeeel hard voor je duimen. Gun het je zo!!

Hier gaat alles prima. We gaan inmiddels richting 12 weken alweer. Bijna iedereen weet het nu. De reacties waren overweldigend. Iedereen is zo blij! Vooral omdat we er zo lang op hebben moeten wachten. Ik heb al de nodige kadootjes en kaartjes ontvangen. Zo leuk!! Het beebje prijkt mooi op de kast.:)

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    germini bijna over de machische grens wat goed zeg meid!!!
    en waar blijvend e buik foto's

15. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Die zijn in de maak, zal er binnenkort eentje opzetten!! had je mn echo's al wel gezien??

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah bijzonder zeg meid!!!
    hbe ook echo's thuis alleen daar os niks op te zien.jah een lege baarmoeder!
    echt geweldig jouw foto's:D ik kijk ook al uit naar je buik foto's
    ik gata nu richting bed.meid hou ons op de hoogte:D
    liefs

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga nog niet naar bed, maar mijn benen zullen niet veel meer doen. Ik heb al een aardig deel van de dag zo'n fijne vermoeidheid in mijn benen. Heel handig nu ik in de winkel werk. :( Zou dit een teken kunnen zijn? *hoop hoop*

18. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Hallo allemaal,

Gisteren eindelijk bij de gynaecoloog geweest. Het wordt dus toch IVF/ICSI, terwijl alleen IVF was gezegd. Nou maakt dat voor mij niet zoveel verschil, want het blijft voor mij dezelfde ingreep. Alleen een andere methode. En mijn mannetje moet nog een keer bloedprikken, omdat ze de vorige keer te weinig hadden om te kunnen zien of hij hepatitus C heeft. Is wel een beetje laat verteld. Ik dacht dat het wel goed was. Maar ja, de assistent had de vorige keer haar dag niet volgens mij. Nu had ik er ook wel naar kunnen vragen, maar omdat ik 3 weken op vakantie was, hield ik me daar niet mee bezig eerlijk gezegd.
    In oktober is pas de informatie-avond, alweer 2 maanden wachten. Dan krijg ik daar een uitnodiging voor en weet ik wanneer ik met de pil moet beginnen, want die heb ik al meegekregen. Anders zou ik daarna weer 3 weken moeten wachten. Het is een hele pil aan informatie, maar ik heb nu 2 maanden om me daarop voor te bereiden. Goed lezen enzo.

groetjes Mariska

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @mariska,
    He meid, balen zeg dat het toch ivf/icsi wordt!!
    Enerzijds balen dat je weer 2 maanden moet wachten, anderzijds is het misschien ook even goed. Dan kun je je goed voorbereiden en even 2 maanden rusten met alles en nog wat om er vervolgens helemaal voor te gaan!! ivf/icsi zal een pittig traject worden, maar...................biedt wel veel kans!! Ik hoop echt dat dit traject voor jullie wondertje gaat zorgen!!

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    germini; ik mag idd niet klussen, maar hoef gelukkig niet aan de pil. Heb geen pregnyl gekregen en moet nu wel progestancapsules inbrengen.
    Volgende keer gaan we idd minder eenheden spuiten en krijg ik meer fm's.

mariska; jeetje zeg, dat is wel pittig denk ik. Ik wens je alvast veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina