Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @sieb,
    vooral doen hoor, even lekker spuien hier! dat kan soms zo opluchten! wel zo prettig dat je man zo optimistisch is anders zit je er met zn 2en ook zo doorheen.

2. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Hoi allemaal

Nou de uitslag. vanmorgen vroeg belde vriend al naar de HA, assistente wilde geen uitslag doorgeven. Zij had tussen 10.30u en 11.00u overleg met de huisarts. vanuit de dierentuin opnieuw gebeld en zaad is in orde!
    Hij met trots zijn ouders en zus gebeld haha.....
    Voor mij wordt er nu een doorverwijzing naar de gyn gemaakt, deze kan ik maandag ophalen en bellen voor een sfapraak.

Ik ben blij dat de uitslag goed is! Nu alleen natuurlijk de vraag is er iets met mij mis of hebben we het afgelopen jaar pech gehad en niet raakgeschoten. Nou, ja de tijd zal dit uitwijzen en de gyn zal gaan starten met onderzoeken.
    Hou jullie wederom weer op de hoogte en allemaal heel veel succes

Meiden die er doorheenzitten, vanuit hier even wat kracht om er wat doorheen te komen.........

Ik ga nu even eten maken, misschien tot vanavond

groetjes Hanneke

3. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @hanneke,
    Wat een fijn nieuws! :D Kan me voorstellen dat je man trots is.
    Die hebben jullie in ieder geval vast in de pocket! Nu rustig andere onderzoeken afwachten.
    Dankjewel voor je kracht.........heb ik wel even nodig zit deze ronde echt even in een dip.

Fijn weekend!

4. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    :cry: baal, baal, baal... :cry:
    Mijn man heeft zowel ons zoontje als mij aangestoken.....
    Woe -avond begon hij met spugen en diarree, vrij-ochtend begon ons
    zoontje met spugen (heeft 24 uur niets binnengehouden, zelfs geen slokje water !) en vanochtend was ik (na een nacht beneden op de bank met m'n kleine ventje) aan de beurt......... Grrrr..... hebben ons weekendje Belgische Kust dus moeten annuleren - baal, baal......

Kom morgen als ik me beter voel ff terug om wat te reageren op al het nieuws.

Liefs, Janneke

5. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Beterschap Janneke en ook voor de mannen!

Op mijn werk heerst ook een virus 4 mensen zijn al dood! (ouderen).Ik heb begrepen dat er nog 54 bewoners/clienten besmet zijn en 30 collega's! Is allemaal zelfs in het nieuws. haha nu weten jullie vast waar ik werk, als jullie het nieuws volgen!

Gelukkig heb ik een week vakantie en hopelijk is maandag alles onder controle!

Ik ga zo naar rene froger! geen echte fan hoor, maar komt in het dorp.

Goed weekend allemaal

groetjes hanneke

6. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Meiden, ik breek even in omdat ik lees dat sommigen van jullie uit het feit dat jullie man/vriend al een kind heeft uit een eerdere relatie afleiden dat het wel aan jullie zal liggen - en dus niet aan je man.

Bij ons is het zo dat ik in 2006 binnen 4 maanden zwanger was van onze dochter en nu wij voor een tweede kindje gaan uit zaadanalyse (we zijn een jaar bezig) blijkt dat dit ineens heel slecht van kwaliteit is. Het kan dus ook aan je man liggen.

Aan wie het ook ligt, het is heel vervelend. Heel veel succes gewenst!

Pim

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Pim

Ik heb een zoon van 4 uit een vorige relatie, van hem was ik snel zwanger. Nu met mijn nieuwe vriend wil het een jaar niet lukken. Uit zaadanalyse blijkt dat er met zijn zaad niets mis is en er dus toch waarschijnlijk bij mij iets niet goed zit.
    Je weet het dus maar nooit! Of we hebben nu veel pech of ik heb toen veel geluk gehad!

groetjes Hanneke

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Toen mijn vriend heel jong heeft zijn vriendinnetje een abortus gehad toen ze zwanger bleek te zijn, en zijn ex heeft 3 zwangerschappen van hem gehad, dus ik denk toch echt dat zijn zaad niet het probleem kan zijn. Maar ja, je weet het natuurlijk nooit zeker, hij is nu ook ouder.

9. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sieb, hoe is het met je ? Kom je nog wel vertellen hoe het verder met
    jullie gaat ?

Miranke, spannend zeg, dinsdag ! Succes gewenst !

Germini, bedankt voor de beterschapsenergie ! Helaas niet voldoende geweest - we zijn alle 3 ziek geweest dit weekend. Gelukkig was het maar 24 uur en knapten we daarna weer op. Goed zeg, je positieve instelling. --> op naar de volgende kans !

Hanneke, wow, gefeliciteerd ! Op naar de volgende stap. Haha... ik weet nu inderdaad waar je werkt - hopelijk krijgt het virus geen vat op jou.

Gelukkig gaat het me vandaag weer wat beter. Blijf morgen nog een dagje thuis van m'n werk om bij te tanken. Ons zoontje gaat naar de oppas, dus ik kan het er even van nemen. Hebben jullie nog wat leuks gedaan dit weekend ?

Groejtes, Janneke

10. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Zo te horen zijn de zieken hier aan de betere hand!
    Geniet er even van Janneke morgen,

Dit weekend niet veel gedaan. gisteren feest gehad hier in de buurt, waar rene froger ook kwam zingen. Was een gezellig feest!
    Vandaag lekker een hangdag! heerlijk. Mijn zoon is al de hele ochtend en na de boterham vanmiddag meteen weer terug naar buiten gegaan om met de kinderen in de straat te spelen, heerlijk! O, ja manlief is motorrace aan het kijken "boring"

Allemaal nog een goed weekend

@milla rose: je weet het nooit. Bij mijzelf snap ik er helemaal niks van, eerst meteen zwanger en nu bllijkt er iets mis te zijn bij me! Maar goed, positief blijven (proberen, lukt me niet altijd)

Goed weekend nog allemaal

Hanneke

11. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    [​IMG] Ik weet hoe het voelt ;)

12. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @janneke,
    he balen zeg! gelukkig is het een kortdurend griepje.
    lekker weekend gehad hoor! lekker geborreld en gedanst en bij een vriendin geweest. verders rustig aan. en jij?

@hanneke,
    geen nieuws gezien, maar wordt nu wel nieuwsgierig ;)

@pim,
    zegt ook niets volgens mij hoor, al gaat onze HA er wel van uit.
    maar denk dat gyn. ook wel zaad laat checken.

@dib,
    je naam zegt het al :D maar lees dat je net zwanger bent. gefeliciteerd!

13. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    haha germini..............
    Ik werk als verpleegkundige bij de GGZ in etten leur, zij zijn in het nieuws omdat er een buikgriepvirus heerst. 4 clienten zijn er aan overleden, 54 ziek en 30 collega's ziek.

Kan ik nu gelijk even mijn banner checken en vanavond avonddienst, na een heerlijk weekje vakantie

groetjes allemaal

O, ja wilde net de verwijsbrief ophalen voor de gyn, morgen terugkomen, dokter had hem nog niet geschreven.

14. Sieb

Sieb Actief lid

1 aug 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte! Ook ik zit in een dip... Ik wil het allemaal graag een klein beetje loslaten maar het lukt niet zo goed. Volgende week maandag naar de Uroloog ben benieuwd!

Beterschap voor iedereen die ziek is.

15. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    He meiden! Vandaag naar de huisarts geweest en zou nog even laten weten hoe het ging. Nou ik werd eigenlijk direct door gestuurd naar de gynaecoloog! Echt super fijn, heb 6 november mijn eerste afspraak. Spannend dus! Millaman en ik hebben besloten tot die tijd zwanger worden op laag pitje te zetten. We doen niet aan onthouding ofzo hoor, maar heb het even gehad met alle inzet zonder resultaat.. dus deze maand is het feest, lekker aan de koffie, lekker aan de wijn, en vanaf 6 november zien we wel weer verder..!

16. Janneke1975

Janneke1975 Actief lid

28 aug 2008
    103
    0
    0
    Hallo allemaal !

he Milla Rose,
    wat fijn dat je een prettig gesprek hebt gehad bij de HA - en wat kun je al snel terecht bij de gyn ! Wij zijn 1,5 week geleden naar de HA geweest en kunnen 1,5 week na jullie pas terecht bij de gyn.... bofferd ! ;)

Sieb, red je het nog een beetje ?

Hanneke, mijn man werkt ook in etten... niet in het verpleeghuis hoor !
    Gelukkig zijn wij weer opgeknapt - ben jij nog niet geveld ?
    Enne - had de dokter de verwijsbrief vandaag wel klaar ? Zo nee, dan bel je toch gewoon alvast naar het zh om een afpsraak te plannen ? Die verwijsbrief heb je toch pas nodig als je daar bent !

Germini, klinkt goed dat borrelen en dansen ! Wij hebben niks leuks gedaan, we lagen ziek in bed... Maar komend weekend hebben we lekker een etentje gepland met vrienden en daarna nog lekker borrelen in de stad ! Heb er echt zin in !

Hier gisteren een raar gevoel in mijn onderbuik dus maar vast een ovu-test gedaan. Nog negatief, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Mijn cyclus is lang, maar wel redelijk constant. Nog maar een paar daagjes goed uitrusten, zodat we er dan tegenaan kunnen :oops: !

Groetjes, Janneke

17. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Milla rose

Goed dat je de stap hebt gezet hoor!

En nu lekker gaan genieten deze maand haha, lekkere wijn enzo........
    Ik heb 28 November mijn eerste afspraak bij de gyn.
    Spanned maar ik vind het prettig de stap te hebben gezet en we zien wel!

Groetjes Hanneke

P.S ik ben ook de laatste tijd meer aan het genieten en een beetje afstand te houden met alles wat ik de de gedachten "zwanger worden"

Als het zover is, dan zal ik me aan de "spelregels" houden.

18. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    O, ja de brief lag klaar 28 Novenber de 1e afspraak.
    Ik werk niet in een verpleeghuis, maar in een psychiatrisch ziekenhuis! Klein verschil..............haha

Grappig dat jou man daar ook werkt in etten!
    Ik woon er niet meer, heb er 5 jaar gewoond, maar nadat vriendlief op iemand anders verliefd was geworden ben ik in een heeeel klein gehucht gaan wonen vlakbij etten leur, waar ik ook geboren ben.

Gelukkig dat jullie weer opgeknapt zijn en lekker uitgerust aan de volgende klusperiode beginnen. Ik heb komende week weer de klusperiode!

Groetjes, ik ga mijn bedke opzoeken!

Doeiiiiiiiiiii allemaal

19. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @hanneke,
    Ahaaa...dat heb ik gemist op het nieuws, maar heftig!
    ik kijk ook al uit naar het klusweekje aankomende week :) :oops: alhoewel ik ook wel net als milla rose zoiets heb van 'wacht eerst wel de gyn. af'.

@sieb,
    loslaten is het moeilijkste wat er is volgens mij! kan je ook geen tips geven helaas. sterkte.

@milla rose,
    jeetje zeg wat kun jij snel terecht bij de gyn.! zullen velen jaloers op zijn. ik heb het zelfde als jou hoor, ook even op een laag pitje en wachtend op de gyn. die wijntjes en koffie drink ik eerlijk gezegd zowiezo altijd wel :oops: (daar stop ik mee als ik ooit zwanger ben) maar qua klussen wil ik er niet zo mee bezig zijn. ook temp ik deze maand niet.

@janneke,
    je eitje is vast in aantocht! hoop dat ie niet zolang op zich laten wachten deze keer!

20. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Goedemorgen dames,

fijn te lezen dat de zieken weer beter zijn.
    Hopelijk slaat het virus wat nu zo heerst mij over.

Hier is mijn ongi ook in aantocht, spotting is begonnen.
    Mijn hoop om op de laatste rond voor de gyn zwanger te zijn is dus ook in rook op te gaan.
    Het geeft een heel dubbel gevoel, ik baal ontzettend dat het deze maand weer niet gelukt is maar des te blijer ben ik dat die gyn afspraak er aan komt.
    Hopelijk zet mijn ongi het door want anders ben ik ongi op de datum van de gyn afspraak . grrr
    Ik weet niet of de afspraak dan wel door kan gaan, lijkt me niet en daar zit ik dus echt niet op te wachten!Vandaag het ziekenhuis maar even bellen hierover.

Mila Rose, fijn dat je zo'n makkelijke huisarts hebt!
    Hier wordt het ook allemaal even op een laag pitje gezet, ovutesten gaan de deur uit en thermometer gaat weer de la in. (tenzij de gyn me opdracht geeft om iets te doen dan doe ik dat natuurlijk!)
    Maar verder ben ik het helemaal zat met dat gedoe.

Meiden, fijne dag vandaag!

Deel Deze Pagina