@ Mariska: Wat jammer dat je nog 2 maanden moet wachten op de info-avond. Het lijkt met een enorm spannend traject. Veel succes!!
Dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes. Het zal zeker pittig worden, maar daar heb ik het voor over. En ik hoop zeker dat we ons wondertje krijgen m.b.v deze behandeling. En eigenlijk is het niet 2 maanden dat ik moet wachten, maar iets meer dan 1 maand. Deze maand is tenslotte bijna om. Dus alleen september en een paar daagjes. Dan valt het me toch nog mee. Iedereen succes verder met alles wat is en nog komen gaat. groetjes Mariska
dames slecht nieuws het word geen IUI en geen IVF!het word wss ICSI! opzich geen ramp maar het zaad van me man word dus steeds slechter!!!Ze willen nog 1keer zijn zaad testen en ons is steeds verteld waarschijnlijk wordt het IUI dus dna komt het als klap aan. ik heb vrij gevraagd van me werk.ben dus lekkr vrij vanmiddag. kus
He meid wat ontzettend balen!!! Dat moet je inderdaad even verwerken als er elke keer iui gezegd werd. Dikke knuff voor jou!!
Jeetje, dat is zeker even slikken. Juist omdat je hier niet op rekent. Wat doen ze nu eigenlijk met ICSI?
Ik ken meerdere mensen die zwanger door icsi zijn geworden ,dus het is zekers niet kansloos!! Het wordt ook pas terug geplaatst nadat het bevrucht is. Wanneer hoor je hoe en wat verder.
midden oktober omdat mijn man eerst 4weken moet wachten tot dat die proef opwekking were kan.zodat het zaad zover het nog kan kan gerstellen!
het kwam voor ons alleen zo rauw op ons dag.het zaad moet niet nog meer verslechteren dan kunnen we niks meer
@ Snippie, wat een domper! Kan me voorstellen dat zoiets rauw op je dak komt. Even slikken, resetten, en dan maar gaan roeien met de riemen die je hebt toch! Sterkte
jah idd.vandaag ook weer ana het werk.als het goed is.als er inval geregeld is ga ik naar huis. dat was nog de vraag namelijk. vandaag 1 dag overtijd