wat een wisselend nieuws weer hier. @Timon , balen dat je geduld weer op de proef gesteld word, zucht. @Mariska, rond de feestdagen is inderdaad niet zo fijn, maar goed zoiets is eigenlijk nooit fijn en leuk. Hopelijk is jou kerstkado dat het dan ook gelijk raak is! @zeehondje, korte cyclus ineens zeg! Hopelijk dat er positieve veranderingen teweeg gebracht zijn door de osteopaat, deste sneller ga je richting IUI meid! Ik duim voor een goed eitje! @Germini, wat gaat het toch snel he! Leuk dat je ons in de gaten houd. hopelijk ben ik zo niemand vergeten. Met mij gaat het wel goed, vrijdag is mijn NOD uitgaande van een cyclus van 28 (ik heb gemiddelde van 27 dg). Ik heb er dit keer totaal geen goed of slecht gevoel bij. Wat ik wel eerlijk moet zeggen is dat er nog geen tekenen zijn van een aankomende ongi zijn. Heb dit verder nog naar niemand uit durven spreken. Heb wel last van lage rugpijn en ik was vanochtend weer belachelijk vroeg wakker , dit had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Zou het dan toch?????? of beeld ik het me gewoon in? Ik ga er maar vanuit dat ik ongi ga worden.
Fijn Crepe dat alles goed gaat, super. En Esther, klinkt wel veelbelovend. Maar snap dat je niet te veel wilt hopen. Want elke keer is het dan weer zo'n teleurstelling. Maar ik hoop wel heel hard voor je hoor!!!
Ik verbeelde me het dus. Gisteravond begon de spotting. Heb toen even een flink potje zitten janken. Ik word er echt schijtziek van dat het bij andere zo komt aanwaaien. En dan al die goed bedoelde opmerkingen, je bent nog jong, jou tijd komt echt wel, het zou ook wel snel zijn na je mk bla bla bla. Dat gedoe in het ziekenhuis, het geplan om dingen heen, het geslik , het gespuit, onbegri[p van vriendlief over zijn biertje en wijntje op een avond. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH:x:x:x:x:x:x Ik ben boos op het ziekenhuis, ik ben boos op mijn vriend, ik ben boos op mijn lichaam, ik ben eigenlijk boos op iedereen. Ik heb het effe helemaal gehad.
@Esther: Ja sommigen hoeven maar te knipperen en daar horen wij helaas niet bij. Kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Krop het vooral niet op maar laat het ons weten hoe je je voelt. Wij zitten hier op het forum voor je klaar. Nietwaar dames? groetjes Mariska
Hoi esther, dat kan ik me ook indenken. Vanochtend kon ik ook weer eens een debiel met goed bedoelde adviezen (=gezeur) aanhoren. Werd er schijtziek van. Soms lijkt niemand je meer te begrijpen, en soms begrijp je jezelf ook nog eens niet. Waarom hebben mensen hun adviezen al klaar zonder dat ze het hele verhaal kennen. En als ze het verhaal wel helemaal kennen, waarom kunnen mensen dan zo ongevoelig zijn. Zucht; gelukkig kun je ergens terecht waar ze wel snappen hoe kut en frustrerend het allemaal is... Bedankt meiden, ook bij mij lucht dit weer eens op. Liefs M P.S. Ik hoop toch ook weer eens iets positievers te kunnen melden. Okee, liefst een positieve test, maar alles wat positief is is goed op dit moment. Zelfs als ik ongesteld word oid.
Ik ben het helemaal met jullie allemaal eens. Ik heb nu ook veel (= 4) zwangeren om mij heen. Waarvan er dus twee ongepland zwanger zijn! Hoe doen ze dat? Ik vind het ook steeds moeilijker worden om positief te blijven. Ik zeg dat wel tegen iedereen, dat ik nuchter ben enzo, maar in mijn hoofd en hart voelt het al heeeeeel anders dan een tijdje geleden. De hoop wordt steeds minder. Ah, idd fijn om even je hart te luchten. Binnenkort positief nieuws voor en van ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lieve meiden!! Wat iedereen ook zegt en welke goedbedoelde adviezen iedereen ook geeft.........het k*&%^gevoel blijft........ik weet er alles van! Elke maand weer die hoop en vervolgens weer die keiharde teleurstelling. Ik zou geen tip of advies kunnen geven hoe daar mee om te gaan. Het enige wat ik kan zeggen.....hoe moeilijk het ook is........geef de moed niet op!! Probeer niet teveel te kijken naar anderen die heel snel zwanger zijn geworden of zelfs ongepland. Daarmee doe je jezelf onnodig pijn en verdriet. Zij hebben misschien weer andere dingen die jij niet hebt......... Kop op meiden!! Ik steek voor jullie allemaal een kaarsje aan en hoop dat dit geluk zal brengen!!
Germini, je hebt helemaal gelijk.... Ik heb zo'n gevalletje in de buurt. Het gras is niet altijd zo groen bij de buren.
Ook al gaan we even in een dip, we komen er weer uit en gaan dan vol gas door naar de volgende ronde. Het is even bijten, maar het komt vast voor iedereen van ons goed. Hoe lang het zal duren voordat we zwanger zijn is onbekend, maar ik geloof echt dat we allemaal eens onze baby in de armen mogen sluiten.
hoi ff nieuwsgierig.... waar gaat de icsi plaatsvinden en zijn de wachttijden altijd (in ieder ziekenhuis) zo lang??? M
Ik snap het eerste deel van je vraag niet. De wachttijden zijn per zh verschillend. Het UMC Utrecht zit nu op 6 maanden en dat is erg lang, maar even niet anders.
Ik bedoelde dus in welk ziekenhuis.... Utrecht dus. Al met al duurt het al zo lang en nu is er nog zo'n enorme wachttijd.... Balen zeg. Ik weet nog niet in welk traject wij komen, maar waarschijnlijk moeten wij voor ICSI/IVF naar Amsterdam. Liefs M
Mijn man is verder aan het kijken waar het nog meer kan en wat daar de resultaten zijn. Ergens heeft hij in zijn hoofd dat hij niet zo lang wilt wachten en dat begrijp ik ook erg goed.
Pfff nou, dat van je vriend, kan ik me ook goed voorstellen. Als is het soms ook wel eens goed om wat afstand te nemen. Wat en K** opmerking is dat, he.... Hoe kun je nu afstand nemen als je bv. om de haverklap naar het ziekenhuis toe moet, pillen moet slikken, spuiten moet zetten, bloed moet laten prikken en op commando wilt/moet knutselen, of zit te balen... Terwijl de rest van de wereld gewoon door gaat. Als je wat meer weet over wachttijden enz. laat je het ons dan ook weten? Ben benieuwd. gr. M