Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah tuurlijk :D!
    hoe is het nu met jouw meissie?

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Eerste iui gehad en hopelijk ook de enige. Dat is natuurlijk wel heel positief gedacht, maar je weet het maar nooit hè.
    Had na de inseminatie er een goed gevoel over. De volgende ochtend opeens niet meer, temp was namelijk niet echt gestegen. Maar vanmorgen is ie wel omhoog gegaan. Hoop dus dat we niet te vroeg waren. Maar zaadjes blijven gelukkig langer leven dan eitjes!
    Begin november testen en zie onderschrift, haha!

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oei spannend die pendels:D

ik duim voor je meid:D

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wat fijn snippie, dat je al zo snel mag beginnen. Heel veel succes!
    Dat je maar snel ongesteld mag worden en daarna gewoon een hele lange tijd (>9 maanden) niet meer :).

Liefs Marja

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Haaa Snippie! :D Jullie mogen lekker snel aan de ICSI beginnen. Ergens ben ik jaloers, omdat wij 6 maanden mogen wachten. In Utrecht hebben ze het een beetje druk.:( Misschien beter voor ons.
    Aan de ene kant wil ik eens nagaan of het UMC samenwerkt met Leiderdorp en wij dus sneller aan de gang kunnen. Helemaal in Leiderdorp aan de slag is niet handig, want het is een uur van ons vandaan en als je dan steeds voor fm moet gaan.:$ Misschien de fm in Utrecht en de rest in Leiderdorp? Vragen kan geen kwaad, toch?

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    bij ons doen dus samen werken dus hoef alleen voor punctie en terug plaatsing naar leiden:D!
    en de rest gebeurd gewoon hier.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Kijk, dat wil ik dus eens navragen in het UMC. Morgen eens kijken of ik contact kan krijgen. Zou zoveel tijd schelen!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ben benieuwd meid hoop het voor je.
    wij hebben de mazzel dat we automatisch met leider dorp verbonden zijn.

hej meiden ik ga nu naar bed ben gesloopt.

Timon hopelijk weet je morgen meer!

KNUF

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Slaap lekker!

Ik zie net je onderschrift. Dus tijdens je overhuizing ga je ook even een ICSI doen? ;)

10. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    spannend hoor!! hoeveel zaadjes hebben ze ingebracht??

@esther,
    Meis, het is niet mijn bedoeling om je nog nerveuzer te maken!! Sorry daarvoor!! nu wordt ik een beetje nerveus omdat je toch misschien een beetje door mij de iui een dag vervroegd hebt??? nou ja, ik blijf erbij........beter een dag te vroeg dan een dag te laat en als ik even reken met jou eitje moet de iui vandaag helemaal geodkomen!! ik hoop het zo voor je!!!

@timon,
    Spannend hoor!! even afwachten wat het gaat doen.....................

@snippie,
    Zo dat is snel!! hoop dat het snel resultaat heeft!!

Timon vroeg geloof ik hoe het mij ging??.............goed:D
    Ben wel erg nerveus, want ik heb woensdag de 20weken echo! en dan horen we ook hopelijk wat het is (jongen of meisje). Droom de raarste dingen hahaha. Hoop zo dat alles goed is!!

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    ik wist dat ik iemand vergeten was, sorry marjah!!

Wat k*$&$& zeg van je cyste!! dikke knuff voor jou!!

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Germini; veel plezier bij de 20-wekenecho. Komt vast helemaal goed, geniet ervan!

Ik weet niet hoeveel eitjes ze hebben ingebracht. De gyn vertelde dat ze dit niet meer testen, omdat ze dan een deel van het zaad daarvoor moeten gebruiken en dus niet kunnen inspuiten. Klonk wel logisch. Ik denk dat als het echt slecht was geweest dat ze het dan wel hadden verteld. Maar de vorige twee keer dat het getest is was er niks mee aan de hand, dus dat zal nu ook wel het geval zijn!

13. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    @germini: ik heb inderdaad door jou de IUI vervroegd! ;)
    maar dat komt door de combinatie dat ze al steeds te laat zijn met mijn 'snelle' eitjes en jouw beredenering qua grootte en groei van het eitje van 16.
    Ik ben het absoluut eens met je stelling dat het beter te vroeg dan te laat is maar ik er een heel goed gevoel bij dat het vandaag moest zijn!
    Over twee weken zal ik je uitgebreid bedanken :)

Vandaag is inseminatie goed gegaan of althans 'ik' heb er een goed gevoel bij.
    Het aantal zaadjes viel een beetje tegen (1,2) maar de gyn deed erg haar best met het inbrengen. Ze zei dat de baarmoedermond zich steeds verstopte en er wat meer moeite voor moest doen om het op de juiste plek te krijgen. (dit zei de gyn bij de geslaagde poging ook en al die andere keren ging het allemaal zo gehaast)

Nu maar weer wachten.

14. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Snippie: Wat fijn dat de ICSI al snel kan plaatsvinden. Bij mij hopelijk in december.
    @Germini: Spannend!!!!!
    @Zeehondje: Hopelijk over een tijdje goed nieuws.

groetjes Mariska

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi Germini

Veel plezier woensdag :)

Liefs Marja

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    #1536 snippie23, 19 okt 2009
    Laatst bewerkt: 19 okt 2009
    dank jullie wel meiden.,\
    germini.en meis succes woensdag
    esther wat goed dat je een goed gevoel er bij hebt!
    Marjah wat klote zeg van je cyste!!!
    zeehondje ook spannend voor jouw

timon heb je al gebeld?
    knuf

17. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    @zeehondje,
    MAar hebben ze het zaad niet bewerkt dan voordat ze het ingebracht hebben??

@esther,
    Hahaha nu word ik echt nerveus!!;):D
    Ik hoop echt van harte dat je gevoel juist is! en ik wacht op je bedankje over 2 weken:p En 1,2 zegt niets hoor, bij mij was het ook amper 2 toen ik zwanger werd, zo slecht was het nog niet geweest.........moet maar net op het juiste moment het juiste zaadje en het juiste eitje samen komen.

Thnx voor alle succeswensen voor woensdag!!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Germini, wat gaat de tijd snel! Nu al voor de 20-weken-echo? Veel plezier!

Snippie, ik heb gebeld. Helaas is het bij het UMC alles bij de ander of wachten. Hmmm, dan wordt het wachten.

Even vieze praat.:D Na een week vaag bruin afvegen was het gisteren ineens weg. Nu had ik begin avond weer een vage veeg. Ik ben nu echt de weg kwijt. Heb nog steeds een week voor mijn NOD.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohh das minder zeg:S!!!
    knuf

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ze bewerken het zaad wel, maar willen álles daarvoor gebruiken en dus álles terugspuiten. Als ze gaan tellen dan hebben ze daar zeg maar een ml voor nodig en dat kunnen ze dan niet terugspuiten.
    Zo begreep ik het. Ze bewerken het wel en zien dus echt wel of het veel of weinig is, denk ik.

Verder niet veel te vertellen. Gewoon afwachten.

Deel Deze Pagina