Hallo allemaal, De eerste keer dat mijn zusje zwanger was, heeft ze het me wel zo verteld. Ik had weer een mail van haar en ze zei dat het dit keer onverwacht was. Ik had haar verteld dat ik slecht nieuws had en dit binnenkort zou vertellen(over de IVF/ICSI behandeling). En ze zei dat ik dat maar in de mail moest zetten, omdat ze waarschijnlijk niet thuis is. Ik heb haar verteld dat ik niet zo iemand ben en dat ik het recht in het gezicht vertel. Overigens over de band tussen ons. Het was en is niet erg close. We zijn eigenlijk halfzussen,maar dat heb ik nooit zo gezien. We hadden onze goede momenten, maar als zij kwaad was kon ze goed tekeer gaan. Sinds ze is getrouwd is het contact echt minder. Ik vind dat heel jammer, maar het zij zo. groetjes Mariska
Jammer dat het contact niet echt goed is en dat zij blijkbaar niet begrijpt hoe vervelend het is om zulk nieuws via de mail te vernemen. Sterkte!
Lieverd, je MOET toch niets? Dus ook niet meedelen dat je voor IVF/ICSI zal gaan. Het is tenslotte jullie ding. Wel apart dat dit 'even' per mail verteld wordt. Echt niet leuk! En dat jij jouw minder nieuws ook op deze wijze maar moet vertellen? Tssss....
Dames, Na dagen geen viespraat... vanmiddag had ineens weer bruinverlies in mijn onderbroek. Misschien de aankondiging van mijn ongi? Mijn NOD is 26 okt. dus is het mogelijk.
Timon; het blijft maar onduidelijk zeg bij jou. Maar nu zou het idd wel eens de aankondiging van je ongi kunnen zijn. We blijven natuurlijk hopen op iets anders, maar we wachten maar weer af.
Nou, gisteren was het duidelijk.... ik ben ongi! Zo op een andere wijze dan anders. Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen. Raar lijf.
Ik ben het alleen nu een beetje zat. Ik wil nu weleens zwanger zijn en over 9 maanden een hummeltje bij ons in huis hebben.
Meiden, mag ik me bij jullie clubje voegen? Mijn man en ik zijn afgelopen week voor het eerst bij de huisarts geweest en morgen moeten we zijn zaad in gaan leveren. We zitten dus pas net in de mmm en ik vind het enorm spannend (en dan niet op de leuke manier). @ Timon, ik lees dat je toch ongi bent geworden. Balen... vooral omdat alles anders was
Saskia, welkom. De mmm is zeker spannend. Juist omdat je geen idee heb welke weg je staat te wachten. Veel succes. Snippie, als we nu de volgende ronde samen zwanger zijn? Jij heb ook al lang genoeg gewacht.
Dat spreken we af Timon! wanneer is je volgende nod? de mijne als alles mee zit denk rond 27nov! maar eerts woensdag maar ongi zien te worden. knuf
Lieve Timon ik lees "pendel: december" in je handtekening.... Dat wordt gewoon jouw maand! Okee, dat wordt gewoon onze maand! Voor iedereen op dit forum Vind ik Al ben ik "gependeld" voor "iets" leuks in februari. Wat zal dat toch zijn.... Liefs, Marja
@Timon: Nee het moet niet, maar ik wil het wel. We krijgen iedere keer van die opmerkingen waar ik niet blij van wordt. Bij de familie gaat het altijd zo van: wanneer nemen jullie kinderen. En vorige week zei mijn schoonmoeder dat we niet genoeg ons best deden. Dat deed pijn. Dus ik wil het vertellen zodat ze daar rekening mee kunnen houden. Ik heb het gisteren tegen mijn moeder verteld, maar de reactie was echt k*t. Ze kon alleen maar zeggen: wanneer weten jullie dat dan?En verder niks. Nu kan ik bijna nergens over praten met haar. Dus het was te verwachten. @Saskia: welkom meid en veel succes de komende tijd. groetjes Mariska
Met een opmerking als 'Wanneer nemen jullie kinderen' ben ik snel klaar, want je neemt ze niet! Soms lukt het en soms niet. De opmerking van je schoonmoeder is te gek voor woorden. Wanneer wordt deze vrouw in het gesticht opgenomen? :x Wat een lef terwijl ze weet hoeveel jullie ermee bezig zijn. Al maakt je moeder het er ook niet beter op. Mijn advies: Probeer met mensen in je omgeving die jij vertrouwd erover te praten en niet meer met de mensen die je alleen maar pijn doen. daar verlies je teveel energie aan. Mensen die met je meeleven geven je energie en laten je in je waarde.
Ik stuur de gedachten dat we binnenkort zwanger zullen zijn naar boven en hoop dat dit zo mag wezen. Misschien moet ik nog even geduld hebben, maar het is lastig. *zucht* Zo menselijk. Mocht het voor jou in februari gebeuren dan ga ik heeeeel hard juichen.