Wat een opmerkingen en reacties krijg jij voor je kiezen zeg!!! Das toch te gek voor woorden :x Je kunt de steun hard gebruiken en dit doet pijn
Hoi meiden @ Mariska; same here.... De opmerkingen (ja, ook van je naasten) kunnen zo dom zijn. Ik moet zeggen dat het voor mij oplucht, nu ik het heb verteld aan "de wereld". Het geteut is in ieder geval over. Nu krijg ik alleen nog van vrienden en collega's af en toe heel voorzichtige lieve vragen. Ook over hoe wij (door hun) "behandeld" willen worden, want gisteren was er weer heel veel babypraat in de vriendengroep. Mijn moeder zij alleen: "Oh ....", vervolgens ander onderwerp. Mijn vader heeft niet eens lang genoeg stil gezeten om mijn verhaal aan te horen. En dan wel klagen dat ik ze te weinig vertel. Mijn vader is er nooit op teruggekomen en mijn moeder een enkele keer. Sorry, dit is een frustratiepuntje. @ Saskia: welkom. Ik had je liever niet hier gezien , maar ja het is niet anders.... Dat je maar snel dit forum mag verlaten en je bij het "ik ben zwanger"-forum mag aansluiten . Heel veel succes. Liefs, Marja
Welkom Saskia en andere meiden, jeetje wat balen zeg hoe jullie omgeving gereageerd heeft. Bij ons was dat gelukkig heel anders. Maar ja, je hebt je familie niet voor het uitzoeken hè, helaas. Ik zit te wachten op goed nieuws volgende week. Pendels zijn voor november, dus 1 november gaan we testen, haha.
Lief Zeehondje, Okee niet iedereen kan in december de gelukkige zijn. November mag natuurlijk ook. Anders hebben zo'n "babyboom" in september . Ik duim voor je. M
En die babyboom willen we niet, he? Wel goed verdelen zodat we elkaars bevallingsverhalen kunnen meemaken zonder lang ertussenuit te zijn.
Meiden, de uitslag van het zaad is al binnen... mijn man moet om half 2 terugbellen, want de assistente mocht niks doorgeven en hij moest sowieso de dokter spreken over hoe nu verder... geen goed teken vind ik Jullie horen van mij, ik zit te trillen op mijn werk
Slecht meiden, hééél slecht. Ben in tranen uitgebarsten op mijn werk, gelukkig ben ik vandaag met 1 collega. Maar 4 miljoen zaadjes en het merendeel is dood. Het levende zaad is enorm slecht, traag en snel dood. Manlief wordt doorgestuurd naar de uroloog. Ben gebroken, kapot en zeer verdrietig. Ik denk dat ik maar af ga sluiten hier en naar huis ga Zwanger worden lijkt erg ver weg...
saskia dat is kl*te nieuws. snap dat je in tranen bent uitgebarste. geloof me het zal allemaal wel goed komen met ons allemaal want ooit wordt het wachten beloond. Heel veel sterkte meis met deze nieuws
Saskia; jeetje wat een k*t nieuws. Deel samen je verdriet en ik hoop dat ze jullie snel gaan helpen! KNUFFEL
Hoi Saskia, heel veel sterkte.... Gelukkig zijn er nog wel wat opties... Hou je daar goed aan vast. Richt je op wat allemaal nog kan. Dikke knuffel voor jou en manlief. M
@Saskia: Wat een rotnieuws,veel sterkte. Even een misverstand uit de weg ruimen. Mijn schoonouders weten helemaal niet dat wij een kinderwens hebben. Dat mijn moeder het weet is dat mijn zusje het tegen haar gezegd heeft. Verder heb ik het daar nooit over. Dus die opmerking van mijn schoonmoeder was niet leuk, maar dat kan zij niet weten. We moeten hun nog alles vertellen, zodat ze de volgende keer weten wat ze zeggen. Is lastig, maar dan valt er wel een hoop van mijn schouders. groetjes Mariska
Saskia, wat een vreselijk nieuws! Hopelijk is er toch nog een mogelijkheid voor jullie. Dikke knuffel! Mariska, wanneer gaan jullie het vertellen? Zeehondje, hoe lang moet je nog op het wachtbankje? Bijna over toch? Mijn ongi is voorbij. Maandag naar de info-avond IVF/ICSI. Eigenlijk best spannend. Wat zullen we allemaal te horen krijgen?
Hoi Meiden, straks naar de gyn. De dag van de waarheid? of wordt die nog even voor ons uit geschoven vanwege een niet verdwijnende cyste? De gyn was de laatste keer niet bepaald optimistisch, over mijn mogelijk verouderde eierstokken. Ik ben op een een of andere manier niet nerveus oid... Beetje gelaten misschien. Liefs, M
Ok Mariska, ik snap het. Mijn schoonouders weten het ook niet. Hebben niet zo'n supergoeie band. Zie er erg tegen op om het te gaan vertellen, maar nu is de tijd aangebroken om dat te gaan doen. Even uitstellen nog Timon, spannend de info-avond! Ik ben heel benieuwd meid!