Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Timon: Ik wil het vandaag aan mijn vader en oma vertellen. En maandag aan mijn schoonouders. Ik zie er tegen op, maar weet zeker dat ik goede reacties krijg van hun. Met hun kan ik beter praten dan met mijn moeder en stiefvader.
    @Saskia: Ik zou het vertellen als je er klaar voor bent en het echt wil vertellen. Bij ons was het de bedoeling dat niemand van onze kinderwens afwist en dat we het pas zouden vertellen als ik zwanger was. Maar dat is dus helemaal anders gelopen helaas.

groetjes Mariska

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We zijn er waarschijnlijk nooit klaar voor om het tegen mijn schoonfamilie te vertellen, want we delen het liefst zo min mogelijk met hun. Tonen nooit interesse enzo.
    Maar aangezien we, en vooral ik, nogal open personen zijn vertellen we het wel graag tegen mensen die met ons meeleven en waar we veel contact mee hebben. Dan kun je het niet maken dat iedereen het weet en mijn schoonfamilie niet. Dus ik denk dat we volgende week een gesprekje gaan wagen... het moet er toch een keertje van komen. Het is niet zo zeer dat ik er tegen op zie om het te vertellen, maar meer dat ik er tegen op zie om het tegen hen te vertellen :)
    En voordat we naar de uroloog gaan, willen we wel nog even aan mijn schoonmoeder vragen op welke leeftijd mijn man geopereerd is aan zijn niet-ingedaalde bal. Dat kan handige info zijn.

3. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Saskia: Als je al zeker weet dat ze weinig interesse tonen, is het zeker lastig om te vertellen. Zie maar met mijn moeder, die toont ook weinig interesse en gaf een rotreactie.
    Trouwens mijn vriend heeft als kind ook zo'n operatie gehad. En omdat ze nog niet van onze situatie weten, weten wij ook niet wanneer die operatie precies was.

groetjes Mariska

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Mijn man is ook zijn zevende geopereerd. Gelukkig was er bij hem niks aan de hand met zijn zaad.
    Hadden we namelijk wel verwacht.

5. Crepe

Crepe Actief lid

3 sep 2008
    297
    0
    0
    @ zeehondje,

nog steeds morgen testen? Succes! Ik duim voor je

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Yes, morgen testen!

7. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    zeehondje heb je al ergens last van of nog niet?? hoop zo voor je dat je morgen een positieve test in je handen hebt, heel veel succes morgen:)

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes, hopelijk een dikke positieve test!!! :)

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Even snel hoor ben donderdag verhuist dus ben even druk met van alles!

Dames wat ververvelend al die raecties!wij hebben het vleden maand aan onze ouders verteld en die reageerde erg Goedd!ze leven ook heel erg met ons mee!geluk dus.

Zeehondje spannend zeg!

@hier woensdag begonnen met decaptyl spuiten en gistere. Purogon er bij!dis vanaf gisteren 2 verschillende prikken!prikken gaat met de dag beter !die decaptyl lukt sowieso al snel:)!purogon moet ik nog even aan wennen,maat zou vanavond vast beter gaan.5nov eerste fm!ben benieuwd hoeveel eitjes ik heb:)!in mijn eigen cyclus 1a2!maar jah het is nu een kunmatige cyclus dus het is afwachten!

Nou dames dit was het voor even!

Knuf

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend allemaal hoor Snippie en fijn dat het prikken steeds beter gaat!

Morgen testen, maar ik voel nog helemaal niks. En dat baart me wel een beetje zorgen. Totaal geen last van m'n borsten bijv. Terwijl je dat toch bij bijna elke vrouw hoort. Ben dus bang dat het 'm niet wordt deze keer.

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend allemaal Snippie, en lijkt me ook wel even wennen die spuiten. Fijn dat het steeds beter gaat :)

Wil niks zeggen Zeehondje, er zijn ook heel veel vrouwen die echt nergens last van hebben. Ik duim voor je!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Jah gaat steeds sneller:)!zo weer buiten de koelkast leggen !dan weer spuiten !had ze gisteren alle twee binnen 3 min gezet:)!knuf

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zeehondje ik heb zat vriendinnen die voelde niks en zijn zwanger of hebben in middels een hummeltje !
    Meid du voor je!
    Knuf

14. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    En zeehondje?
    Ben ik speciaal voor jou op zondag zo vroeg op gestaan en dan laat je me zo in spanning!:)

Nee hoor, mijn lieftallig vriend zijn wekker ging om HALF ZEVEN af en na 10 min NOG EEN KEER, terwijl we er helemaal niet uit hoefden.
    En bedankt lieve vriend!:x

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Hej Esther!

Meis voor jouw ook spannende dagen!knuf

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Helaas nega test!

17. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hi zeehondje het zegt nog niks hoor....zolang er geen spotting te bekennen is dan is er nog hoop...
    ik blijf voor je duimen hoor

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohh balen zeehondje maar idd het kan nog!
    Kus

19. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    hey zeehondje, geen bloed geeft moed!
    tenslotte zit je nog twee dagen voor NOD.
    Ik heb bijna geen duimen meer over maar ga door tot op het bot!

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry meiden, maar heb dus net ook al spotting gehad.
    Het is dus over.
    Op naar de tweede iui.
    De pendels kloppen hopelijk!

Deel Deze Pagina