K**, zeehondje. Ik sluit me aan bij de rest... ik baal ook voor je en zal voor je duimen dat de pendels kloppen. M
@Zeehondje: Wat balen zeg. Hopelijk kloppen de pendels. @Snippie: Wat fijn dat het spuiten steeds beter gaat. Vrijdag kreeg ik goede reacties van mijn vader en oma. Nu vandaag nog aan de schoonouders vertellen. groetjes Mariska
Succes Mariska! Fijn dat je van je vader en oma goede reacties hebt gekregen. Je kunt de steun goed gebruiken.
das balen voor jullie dat de rode duivels zijn gekomen.... Wat is eigenlijk iui? moet je dan ook hormonen spuiten ofzo?
Esther, wat balen! Mariska, fijn dat jullie goede reacties hebben gekregen. Hopelijk vanavond ook. Sandra, voor IUI hoef je niet altijd hormonen te spuiten. Ik heb het niet gehad, maar veel meiden hier wel. IUI staat voor Intra Uteriene Inseminatie. Hierbij wordt het zaad niet in de baarmoedermond gespoten, maar rechtstreeks in de baarmoederholte. Hiertoe moet het echter worden "opgewerkt" om het voor deze behandeling geschikt te maken. De meest voorkomende indicatie hiervoor is de niet behandelbare "ondoordringbaarheid" van het slijm van de baarmoedermond. IUI kan ook in combinatie met donorzaad worden uitgevoerd, omdat deze behandeling in een aantal gevallen verbetering van resultaten geeft.
Wow, wat spannend! Wij hebben gisteren de info-avond IVF/ICSI gehad. Het was best druk en we hebben weinig nieuwtjes vernomen. Dit dankzij dit forum en het internet. Nog 5 maanden te gaan.
Dan moet je jouw behandelingen maar even opschorten. Er is ergens een mogelijkheid dat de wachtlijst korter gaat worden. In het zh zijn ze er namelijk ook niet blij mee. We gaan dus nog uit van 5 maanden wachten. Eerder is natuurlijk wenselijk, maar nog meer dat het zonder mmm lukt.