Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Alsof jij de ei uit kan stellen. Wazig! Waar ga je nu kijken?

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, wat balen!! Ondanks dat je dit zag aankomen is het flink ships.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga zeker voor je duimen!!!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat ze het zo goed hebben opgevat.

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi

@ snippie: heel veel succes, ik duim voor je dat je lichaam het lekker aan de medicijnen gaat overlaten en dat je snel een mooi eitje hebt.

@Mariska: fijn dat ze het zo goed hebben opgenomen.

@ all: net gebeld door de vriendin van mijn neef (ook vrienden van ons) met de mededeling dat het een meisje is geworden. Vlak ervoor zei mijn vriend al dat hij dacht slingers gezien te hebben. Voordat ze belde had ik al bedacht dat ik graag morgen even bij haar langs wilde gaan, ondanks mijn opmerking laatst (tegen haar) dat ik misschien zo'n kleine smurf nog niet aan kan. Op een een of andere manier vind ik het wel leuk, ondanks alle shit. Nou ja... misschien denk ik er morgen wel weer anders over... maar nu denk ik: ik ga gewoon.

Liefs M.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Marjah, het enige wat ik kan zeggen is dat je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als je morgen toch liever niet gaat, kun je altijd nog lekker thuis blijven. Ik merk wel dat je nu echt van dag tot dag leeft. Het ene moment denk je dat je veel kunt hebben en het andere moment ben ik door en door verdrietig. Zwaar proces...

7. hanneke78

hanneke78 Bekend lid

25 aug 2008
    550
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Lieve meiden
    Het is al lang geleden dat ik hier wat geschreven heb. Ik lees en leef nog steeds met jullie mee hoor!
    Helaas weinig positieve berichten hier, maar geef niet op meiden!!!
    Ik herken zoveel van de verdrietige momenten als je weer ongesteld bent geworden, het is zo Kl*te!!

Dikke kus Hanneke

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego: Ik heb even een pestbui dankzij onbegrip van schoonmoeder voor onze situatie mbt kinderwens/ziekenhuis. Zij wilt graag oma worden en wat maakt het uit dat de hele familie en omgeving weet dat wij in het ziekenhuis lopen. NOU, HEEL VEEL! Oooeeeeeee, ik kan haar wel wat doen! :x Hoezo intiem iets en dat wij zelf wel bepalen wie ervan af weten? Sorry, maar op dit moment is ze een klerewijf.

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Timon wat naar zeg!dikke knuf voor jouw!
    Knuf

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hoi timon,

wal k** is dat zeg... wij zijn er vrij open in naar (bijna) iedereen, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het liever voor zich willen houden. Je voelt je vaak al enorm in je privacy aangestast (jan en allemaan die tussen je benen liggen te gluren), je voelt je al zo kwetsbaar, teleurgesteld, gefrustreerd en ja het is eigenlijk ook nog eens iets wat tussen jou en je partner speelt. Je schoonmoeder bedoelt het misschien toch stieken wel goed, maar nadenken lukt haar blijkbaar niet zo goed.

Sterkte meid. Dikke knuffel van mij!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meis, wat schandalig dat ze dat zomaar aan iedereen vertelt zeg :$ Dat vind ik aan jullie om dat te vertellen. Jullie bepalen hoeveel je wil vertellen en aan wie. Ik kan me je kwaadheid heel goed voorstellen.
    Dikke knuf!!!!

12. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    @hier van morgen weer fm gehad en:

ik moet door blijven spuiten.maar rechts zijn er sowiezo 10 gevonden(daar kon ze dus donderdag niks vinden) en links zitten er ook een hoop.ze kon niet zeggen hoeveel precies.
    Moet dinsdag terug komen!en moet gaan verhogen van 100 naar 150 eenheden ,ach alles voor de kleine en ben blij dat het dus wel werkt alleen even wat langzamer.
    zij verwacht wel dat ik vrijdag of zaterdag de punctie mag laten doen!
    ga er nu weer snel vandoor moeder kan zo voor de deur staan!!!
    kus

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Snippie, das goed nieuws meid! Het gaat wat langzamer, maar het ziet er positief uit!

14. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah idd goed nieuws:D!het gaat idd wta langzamer vandaar dosis hoger ook omdat we al zo lang wachten zei gyn! ze zei normaal verhogen we hem eigenlijk niet bij de eerste poging hihi:D!

15. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Snippie: Wat goed meid, hopelijk kan de punctie snel starten met veel eitjes. Ik zal duimen.
    @Timon: Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Normaal wordt bij ons ook meteen alles doorverteld, maar omdat mijn moeder niet veel interesse toont zal ze dat deze keer niet doen.

groetjes Mariska

16. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Hoi meiden,

ik val ook weer even in.

Balen dat schoonouders geen respect hebben voor het feit dat jullie het liever wat prive wilde houden.
    Gelukkig heb ik echt schatten van schoonouders die heel lief reageerde en aan ons vroegen hoe wij het wilde hebben.

@snippie; bijna een punctie! spannend, beter dat het wat langzamer gaat en dat ze je zo beter in de gaten kunnen houden dan dat je eitjes te snel gaan en jij te horen krijgt dat je te laat bent.

@timon, ik heb een ziekenhuis gevonden waar ze 7 dg per week open zijn. Ik moet de gegevens overdracht nog regelen maar de kennismakings afspraak staat voor eind van de maand.
    Daarnaast gaan zowel mijn vriend en ik deze maand voor het eerst naar acupunctuur.
    Ben erg benieuwd of dat wat uit haalt, al is het maar alleen voor de ontspanning want dat kunnen we wel heel goed gebruiken.

Mijn hart brak gisteravond, we hadden ons neefje te logeren en die moest naar huis gebracht worden. Hij krijgt in maart een zusje ,mijn schoonzus en ik liepen bijna gelijk op met de zwangerschap.
    Mijn vriend heeft haar gister dus weer gezien met een boller buikje.
    Hij kwam thuis en heeft echt zitten snikken van verdriet terwijl hij echt zelden een traan laat.:(
    We hebben begin december een familieweekend, heb er echt totaal geen zin in.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ooo Esther, wat moet dat moeilijk zijn zeg! Vooral omdat jullie gelijk op gingen.
    Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in het familieweekend.
    :(

18. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi

@Esther: oh wat vervelend allemaal, he :(. Wat moet dat een klap zijn geweest om zoiets te zien, terwijl je het zelf ook zo graag wilt.

@snippie; fijn dat het allemaal zo goed gaat. 't gaat misschien wat langzaam, maar je geduld is in de afgelopen jaren wel getraind, neem ik aan :(. Lekker laten groeien met een geweldige punctie als gevolg :).

Kus, M

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Snippie, wat fijn dat er zoveel zichtbaar zijn. Hopen dat het allemaal naar wens verloopt zodat je echt eind van de week de punctie zal hebben.

Esther, wat vreselijk voor jullie. Zeker als je zo'n lekker ventje terug moet brengen en met een bolle buik wordt geconfronteerd.
    Spannend dat jullie acupuntuur gaan nemen. Laat je weten hoe het jullie is bevallen? Morgen ga ik naar een osteopaat. Ik ben erg benieuwd wat deze man voor mij kan betekenen.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes morgen Timon!

Hier morgen de afspraak met de uroloog. Ben vooral heel benieuwd en ook een beetje zenuwachtig. Manlief is maar stilletjes, dus volgens mij doet hij het nu al half in zijn broek ;)

Deel Deze Pagina