Ik zou er zelf ook voor kiezen om er 1 te laten terugplaatsen, hoor. Je hebt gewoon meer kans dat het kind gezond ter wereld komt. En een tweeling is ook niet alles... Tja, als de kwaliteit nou slecht was, dan kun je het overwegen, maar als je 9 embryo's hebt, dan zal het met de kwaliteit ook wel aardig gesteld zijn Liefs, M
Hier sluit ik me volledig bij aan. Als inderdaad de kwaliteit niet super is, zou ik persoonlijk wel kiezen voor 2 maar bij een goede kwaliteit niet hoor. Dan kunnen ze ook nog in gaan vriezen. Waarom dan het risico lopen, want hoe je het ook went of keert, een tweelingenzwangerschap brengt veel risico met zich mee.
@Snippie: Super meid, 9 embryo's. Veel succes morgen bij de terugplaatsing. En de komende weken ga ik hard voor je duimen. groetjes Mariska
Snippei, wat gaaf!!!! Ik ben zo benieuwd hoe je tp zal zijn. Zeehondje, al even niets van je gehoord. Hoe is het? Esther, het is niet leuk om hem zo te zien maar blijkbaar heeft hij het nodig. Heel erg ik heb gelachen om jouw beschrijving van het zaad. De hoeveelheid komt mij zeer bekend voor. Is daar nog iets over gezegd? Wel tof dat je vriend al 2 dagen niet heeft gedronken. Nu volhouden.
@snippie: wat ontzettend spannend en wat een goede score zeg! Echt super, eindelijk een hele serieuze kans voor je en nog een vriezer vol ook, hihi. @Timon: over de kwaliteit zeiden ze dat als het volgende keer weer zo slecht of zelfs slechter was dan zouden ze vriendlief ook verder onder de loep nemen. Maar we gaan zeer waarschijnlijk overstappen naar een ander ziekenhuis en ik ben benieuwd wat zij met de gegevens gaan doen en of zij hem gelijk onder de loep gaan nemen.
Hoi dames zit alweer in de auto op weg naar huis!met een 8cellige embryo in me buik hihi raar idee hoor! En hebben er 3 in de koelkast hih! De andere waren niet sterk genoeg om in te vriezen!maar ach drie is ook goed
Dat is een hele goede score Snippie! En je hebt dus een top-embryo in je buik! Viel de terugplaatsing zelf ook mee? Wowie meis, de spannende wachtweken. Ik duim ontzettend hard voor je
Dank je meis!terug plaatsing deed geen pijn!alleen eendenbek naar binnen brengen is even naar gevoel maar geen pijn hoor!kus
Hé dames sorry, ben even wat minder op het forum. Lees soms nog even wat mee, maar reageer niet veel. Maar...we hebben de tweede iui gehad (donderdag 12 nov.) en ik mocht gelukkig even blijven liggen deze keer. Nu wachten tot eind november!