Wow, dat gaan blauwe duimen worden voor Snippie en Zeehondje! Wat fijn dat de pogingen geslaagd zijn. Ik heb morgen mijn NOD staan. Vandaag wat vaag in de buik, maar geen bruinverlies. Het mag wegblijven!
@Snippie: Super voor je dat de tp geen pijn deed en dat er 3 embryo's zijn ingevroren. Die nemen ze je niet meer af. Maar hopelijk heb je ze niet nodig en heb je over een tijdje een positieve test in handen. @Zeehondje: Voor jou zullen ook de duimen draaien en hopelijk ook een positieve test over een aantal weekjes. groetjes Mariska
Spannend hé Snippie, weet nog niet of we zondag volgende week ook gelijk gaan testen. Meestal word ik toch wel ongi, dus misschien iets langer wachten. Dus testen als ik écht over tijd ben!
hi, zie nu dat mijn banner al twee dagen later staat, dus dat is dan wel de datum waarop we zouden kunnen testen, 1 december. Maar ik denk dat ik me toch niet ik kan houden en al zondag 29 nov. wil testen, als er nog geen ongitekenen zijn. Nu voel ik echt helemaal niks. Vorige keer kreeg ik last van mijn borsten op de helft en had ik ook in de nacht van dag 6 volgens mij echt flinke steken in mijn buik gehad. Ik hoopte toen op een innesteling. Was dus niet zo. Nu maar hopen dat het deze keer wel gelukt is en het dus een goed teken is dat ik nog niks voel. Jij ook succes hè?!