Morgen eerste keer HA

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door germini, 24 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé Germini,
    gezellig dat je even komt kijken bij ons.
    Met mij gaat het goed, vorige week tweede iui gehad en nu nog een weekje wachten!
    Spannend dus!
    En hoe voel jij je??????????

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier gaat het goed, ondanks mijn ongi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.;)

Hoe is het met jou, Germini?

3. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Timon: Is altijd weer balen.
    @Germini: Hoe gaat het meid, je bent al over de helft. Wat vliegt de tijd toch.

Het gaat hier redelijk. Ik zit nu nog erger onder de puisten door starten van de pil. En daardoor ook meer lekkere trek.
    Heb mijn zusje weer eens gezien na ongeveer 1 maand. Ze deed net of er niks aan de hand was.
    Donderdag startgesprek en hopelijk kan de behandeling dan snel beginnen.

groetjes Mariska

4. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Jammer dat er nog geen ROZE nieuws is meiden. Maar.........gelukkig klinken jullie allemaal wel positief!!
    Wie o wie zal de eerste zijn.........................ik hoop jullie allemaal!!:p
    van mijn duimen is niets meer over dus daar stop ik even mee, misschien helpt dat!;)

Met mij gaat alles goed. Wel wat bekkenklachten en soms harde buiken, dus moet wat rustiger aan doen maar mag verder niet klagen. Merk gewoon dat ik echt zwanger ben! Mijn buikje groeit mooi naar voren en ik voel de baby geregeld.

Heel veel succes meiden!!

5. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Germini: Dat moet een mooi gevoel zijn als je de baby voelt. En een mooie buik. Wat wil je nog meer. Hopelijk mogen wij dat ook allemaal binnenkort gaan meemaken.

Vandaag in zh geweest voor startgesprek en ik kan eind januari beginnen met de decapeptyl en in maart ongeveer de punctie. Ik mag de pil blijven doorslikken zonder stopweek, omdat het kan zijn dat er iemand uitvalt. En dan zou ik eerder kunnen beginnen.
    Ook moet er voor de zekerheid nog opnieuw zaad worden ingevroren. Het was net genoeg, maar is altijd beter om extra te hebben.

groetjes Mariska

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hoi meiden!!
    sorry:) dat het zo stil was van mijn kant!
    maar hier alles goed hoor.
    heb totaal nog geen zenuwen dus das wel lekker!

mariska oh spannend meid.
    ik hoefde gelukkig niet meer aan de pil.als je vragen hebt roep je maar hoor meis

germini heb je buik foto?

knuf

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Zeehondje meid hoe gaat het met jouw?

en Timon en met jouw

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat fijn Snippie dat je nog geen zenuwen hebt. Het is wel heel spannend!

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah hihi! en me temp is aardig hoog(37.39)

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe, das mooi :D
    Hoe gaat dat eigenlijk met testen? Doe je dat dan zelf of gaat dat via het ziekenhuis?

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ik moet eerst thuis en dan ziekenhuis.ziekenhuis is bepalend

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En wanneer mag je testen?

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    woensdag mag ik testen

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik duim voor je en wacht (on)geduldig af :)

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hihi niet ongeduldig wachten he! hih!
    geduld is een schone zaak hihi!voor je het weet is het woensdag!
    knuf

16. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    @Snippie: Thanks. Spannend en idd voor je het weet is het woensdag.

Ik denk dat ik mijn cyclusbanner ga wegdoen. Als ik de pil doorslik heeft het toch weinig zin.

groetjes Mariska

17. esther78

esther78 Bekend lid

23 nov 2007
    584
    0
    0
    randstad
    Hallo dames,

snippie spannend!
    Ik zou maandag ongesteld moeten worden en ik denk ook wel dat dat dit keer weer gebeurd. :(
    Ik heb nog geen spotting maar wel al een beetje aanloop ernaar toe.

Afgelopen maandag heb ik het eerste gesprek in een ander ziekenhuis gehad.
    Het was een fijn maar wel erg confronterend gesprek.

Ze hanteren een hele andere behandelwijze, ze houden eisprong via echo's en urine in de gaten. (in huidige zh alleen met echo).
    Groot pluspunt is dat ze een echte vruchtbaarheidskliniek hebben die ook elk weekend open is (en zelfs op feestdagen!).
    Ze willen het kwakje zo vers mogelijk, vriendlief zal het dus in het mastrubatorium :) moeten produceren (hahaha, zo noemde de gyn het echt!) Vriendlief voelt zich daar een beetje ongemakkelijk bij maar...... hij mag z'n eigen dvd meenemen whahaha :) lol
    Ze zijn daar ook niet zo'n voorstander van hormoonstimulatie dus de eerste ronde in januari hoef ik die troep niet te slikken.
    Kunnen de cystes ook even lekker verdwijnen.

Moet nu twee weekenden tegen de zwangere buik van schoonzus aankijken, waar ik wel een beetje tegen op zie maar daarna... VAKANTIE! joehoe
    In januari starten we dan weer met de MMM.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Snippie wat spannend!!!!!

Zelf heb ik met mijn stomme kop afgelopen woensdag getest. Ik wilde het gewoon weten! ik zat toen op 13 dpo en dacht als ik zwanger ben dan geeft ie dat echt wel aan. Maar helaas, geen tweede streepje.
    Nu baal ik dus dat ik getest heb, want misschien was het wel te vroeg. Aan de andere kant denk ik niet dat deze tweede iui gelukt is. Had drie dagen last van mijn borsten en nu totaal niet meer. Dat is geen goed teken. Vorige keer had ik dat namelijk ook.
    Ga er vanuit dat ongi morgen of zondag doorbreekt.
    Dan maar voor een mooi kerst of oud&nieuw cadeautje!!!

Een knuffel voor jullie allemaal, lieve meiden

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Esther meissie spannend zeg allemaal ik hoop dat begin 2010 jouw geluk gata brengen lieverd!!

en zeehondje ohh balen maar mss was je idd te vroeg!ik hoor van meer meiden dat ze pas op nod positief testen!

wat soort test had je wijffie?
    ik blijf voor je duimen hoor!
    knuf

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hier een best wel blije Sas :)

De gyn was heel blij met mijn templijst, zag er keurig uit. Bruinverlies is niks om me zorgen over te maken. Ik heb een uitstrijkje gehad, en hij heeft inwendig gevoeld en dat voelde goed aan. Ook heb ik een inwendige echo gehad en dat zag er perfect uit :D Een eiblaasje van 17 mm en mijn baarmoederslijm is zich op aan het bouwen zoals het hoort en is 9 mm. Keurig zei hij JOEPIE! :D
    De onderzoeken vielen me sowieso 100% mee. Nu moet ik op dag 3 bloed laten prikken, maar maandag eerst een samenlevingstest. Het zou kunnen dat mijn eisprong dan al geweest is en dan moeten we het nog een keertje doen.
    Ik ben dol op mijn gyn, zo'n fijne man! Het zaad is slecht maar als er bij de samenlevingstest levende zaadcellen aangetroffen worden, is de kans op een natuurlijke zwangerschap klein maar wel reeël. Nog genoeg hoop meiden! Anders is IUI de volgende stap. Jippie, ben zoooo blij! Dat je zo blij kunt zijn terwijl het eigenlijk niet goed is, stom toch :)
    We hebben besloten dat als de samenlevingstest positief is dat we het nog minimaal een half jaar zelf proberen. De gyn gooide het zelf in de groep dus ik denk dat het toch wel wil zeggen dat het dan nog best goed mogelijk is.
    Oooooo meiden, ik ben zo blij als een kind!!!! :D
    Duim alsjeblieft heel hard voor me maandag. Ik hoop zo op een positieve samenlevingstest!!!

Deel Deze Pagina