Bekken instabiliteit in MMM, zonder zwangerschap

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ieoor, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    #1 Ieoor, 9 nov 2012
    Laatst bewerkt: 9 nov 2012
    Hoi allemaal,

Is er iemand bekend met bekken instabiliteit tijdens of na de MMM, zonder zwangerschap?

Ik heb enorme pijn.
    Begonnen met mijn ene bilspier en nu inmiddels mijn bovenbenen (achterkant), mijn billen ,mijn heupen, mijn liezen en onderrug.

De fysio denkt dat het bekken instabiliteit zou kunnen zijn.

Verder lees ik op internet dat vervroegde overgang hier ook voor zou kunnen zorgen.

Ik vroeg me af of meer MMM meisjes dit herkennen.

2. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Niemand?

3. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee niet direct. Wel is het erger geworden door zwangerschap. Ik volg nu een therapie in Rotterdam bij spine & joint center. En het gaat de goede kant op.

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hoi Ieoor,

Ik heb ontzettend veel last van mijn bekken gehad. Ik had veel pijnscheuten in mijn bil, onderrug en mijn rechterbeen deed zo'n pijn, dat ik er 's nachts niet van kon slapen.

Ik ben naar de osteopaat gegaan. Mijn bekken bleek scheef te zitten, wat dus de pijn veroorzaakte. Hij heeft me gekraakt/ het bekken weer goed gezet. Na 2 behandelingen heb ik nergens meer last van. Misschien zou dit jou ook kunnen helpen...

Succes meid!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja hoor! ben er mee bekend! maar dat wist je intussen al ;)
    Mijn bekken is ontzettend gammel, ik pijn aan mijn bekken en onderrug. Met osteopatie en chiropractie etc is het helaas nog steeds niet over. Maar het elke ochtend ophijsen aan de bedrand/deurpost is gelukkig niet meer nodig.

Ik heb vaak het gevoel dat mijn bekken niet naar voren klap, maar steeds naar achter wordt getrokken (zoals een vlinder), waardoor er zenuwen klem zitten tussen mijn bekken en mijn heiligbeen.

De chiropractor en osteopaat kunnen daar wel een beetje inkomen.

Daarnaast heb ik een accessoire gewricht, dat betekent dat ik een extra verbinding tussen mijn wervelkolom en mijn bekken heb (links), maar daar lijkt de pijn niet vandaag te komen.

Deel Deze Pagina