Ik vraag me af of het zoveel drukker is dan morgen. Morgen zijn er denk ik meer schoolreisjes, omdat vrijdag LSD is. Veel plezier! PS: Wij hebben zondag in de Efteling gepicknickt. Echt aan te raden! Lekkere dingen meenemen in tas, die aan de buggy kan. Met koelelementjes. Kleedje onderin de buggy en dan tussen de middag neerstrijken op een grasveldje.
Ja daarom baalde ik ook een beetje van die regen. (Ver van te voren gepland) Ik wil ook altijd picknicken bij de Efteling haha. Lekker relaxed...
Groot gelijk. Ik woon in Kaatsheuvel, echt pal naast de Efteling en het heeft hier echt de hele dag geregend. Het was ook niet druk ook niet, alleen Bosrijk zat wel vol geloof ik...dat vind ik wel heel sneu voor die mensen. Veel plezier vrijdag!
Wij hebben zaterdag een dag gepland voor de efteling en de weersvoorspellingen zijn ook nog niet al te best... ik vind het lastig te beslissen. Vorig jaar zijn wij naar duinrel geweest en het regende de hele tijd was echt niet leuk. binnen zat alles bomvol, we zijn toen maar weer naar huis gegaan.. Wij twijfelen als tie echt veel regen geeft om te gaan...
Ze zeggen ook overal wat anders. Buienradar zegt vrijdag overdag 0 mm regen en wat zon. Accuweather zegt regen en onweer We gaan uit van het positieve
Ik zou ook lekker gaan. Maakt voor de kids niet uit. Even kijken of je zelf iets van een regenpak heb ook.
Ja klopt, sorry. Op de laatste schooldag doen scholen vaak iets leuks op school zelf. Hier althans. In de laatste of voorlaatste schoolweek zijn de meeste schoolreisjes gepland. Ik heb het dan over de basisscholen.
Gaat ook niet om jouw kinderen, maar als jij met je gezin ergens heen gaat, waar zo'n 150 bussen vol basisschoolleerlingen op schoolreisje ook heen gaan, dan is het toch minder, denk ik. Vandaar dat het wel handig is om te weten wanneer de scholen vakantie krijgen en dat ze de week ervoor schoolreisjes hebben
Dat bedoel ik... Ik ben niet op de hoogte van de vakanties etc omdat dochter nog niet naar school gaat. Daarom mocht ik opeens ergens de energie voor krijgen..niet naar de pretparken gaan. Als mijn kind in de efteling is wil iedereen daar natuurlijk naartoe
Hahaha! Ik zou de komende 7 weken de Efteling helemaal mijden. Wij niet, wij hebben een abonnement. Dus we kunnen voor een paar uurtjes gaan en alleen het sprookjesbos in en weer naar huis als het te druk is (of te slecht weer is). Maar als je een kaartje hebt moeten kopen, dan is het echt niet leuk om een uur in de rij te moeten staan bij elke attractie. Zeker met kleine kinderen is dat niet leuk.
Ben maar blij dat je niet gegaan bent TS.. Vandaag zeikt het er hier in Noord Brabant nét zo hard uit als gisteren GRRR... Echt vanaf gistermorgen 06.00 tot nu continu geregend pfff
Volgens mij spoelt het zelfs nog harder dan gisteren. Dit is wel veel regen voor een dagje efteling met kleintjes ja. Wij hebben ook een abbo gehad 2 jaar terug, voor de winterefteling. Toen gingen mijn oudste en ik elke week wel een keer. Buien zijn niet zo erg, dan kun je even iets binnen gaan doen. Maar de hele dag hozen is wel veel. Vooral voor jezelf, kinderen maakt het vaak minder uit.
Woon ook om de hoek van De Efteling en bah wat een rotweer! En indd het is nu met schoolreisjes ect. best druk wij hebben een abonnement dus gaan altijd maar even...Vorige week zijn we 2x geweest en 2x druk ivm veel scholen. Maar was dan ook wel heerlijk weer.