Ik zie nu in de folder een aanbieding van Vans voor 30,- Dit vind ik erg zuur aangezien ze 2 maanden geleden daar ook in stonden met de aanbiedingsprijs van 40,- Voor mij is iedere euro meegenomen namelijk. Ik heb toen 2 paar gekocht. Heb ik nu gewoon pech en had ik me 20,- euro kunnen besparen als ik ze nu i.p.v. toen had gekocht of zijn dit restanten van 2 maanden terug die ze toen niet kwijt kwamen? Edit: Even ter verduidelijking, ik wil heus niet mijn geld terug ofzo, volgensmij krijgen jullie die indruk omdat ik als antwoord krijg: "hier kun je niets meer mee" Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd omdat ze nu nog eens 10 euro per paar goedkoper zijn wat best nog eens een flinke korting op de vorige aanbieding is. Daarom vraag ik me af of dit toch weer allemaal nieuwe schoenen zijn of dat dit de restanten zijn die ze de vorige keer niet verkocht kregen. (De restanten hebben toen namelijk nog een tijdje voor 35 in de winkel gestaan) Dan weet ik of het de moeite is om nog eens te gaan kijken of niet aangezien kruidvat niet naast de deur ligt.
Dit is toch met alles zo?? Ik koop zovaak iets wat dan bij wijze van spreken de volgende dag in de sale is.... Die pech heb ik altijd Baal dan soms ook wel maar dit gaat over 2 maanden geleden, daar kun je echt niks mee dus zonde van je energie.
als het vorige week was.. dan kon ik het voorstellen dat je teleurgesteld bent.. (dan kon je ook nog terug) maar dit is al 2 maanden geleden.. je kunt er niets meer aan doen.
Ja die 40 euro was al een saleprijs (normaal zijn ze 70) en nu zie ik ineens dat ze voor 30 zijn denk ik zoooo dat is goedkoop! En ik denk grrrr als ik ze toen niet had gekocht had ik me nu 20 euro bespaard
2 maanden geleden Dan heb je dus gewoon helaas pech, hier kan je natuurlijk niets mee. Zo werkt dat met aanbiedingen..hoe jammer het ook is.
Even ter verduidelijking, ik wil heus niet mijn geld terug ofzo, volgensmij krijgen jullie die indruk omdat ik als antwoord krijg: "hier kun je niets meer mee" Ik ben gewoon een beetje gefrustreerd omdat ze nu nog eens 10 euro per paar goedkoper zijn wat best nog eens een flinke korting op de vorige aanbieding is. Daarom vraag ik me af of dit toch weer allemaal nieuwe schoenen zijn of dat dit de restanten zijn die ze de vorige keer niet verkocht kregen. (De restanten hebben toen namelijk nog een tijdje voor 35 in de winkel gestaan) Dan weet ik of het de moeite is om nog eens te gaan kijken of niet aangezien kruidvat niet naast de deur ligt.
ik snap nog steeds niet wat je hiermee wil bereiken? of het de moeite is om terug te gaan?? om nog meer schoenen te kopen? verder heb je idd pech, heb laatst ook een jas voor 100 euro gekocht en 2 dagen later was er 20% korting op, dus 20 euro goedkoper.. das dan pech toch? zo gaat het nou eenmaal
Ik denk, als je zoiets mee maakt, je kan het toch altijd proberen als het nu goedkoper is? Als het 2 maanden erna is, tja dan is de kans misschien niet zo groot. Aan de andere kant, als je de juiste treft, krijg je misschien wel het verschil terug. Ik heb het nog niet meegemaakt met aanbiedingen bij de Kruidvat, maar wel een keer iets gekocht bij een kledingwinkel en de week er na stond het in de folder. Gewoon teruggegaan en gevraagd hoe en wat, en kreeg het verschil gewoon terugbetaald. Nee heb je, ja kan je krijgen
tja dat is toch zo vaak met iets.... en of je nu wel of niet elke euro kan gebruiken. dat is toch voor iedereen zuur.
Sterker nog. Als je ook een kruidvat voordeelkaart hebt krijg je nog eens 5 euro extra korting dus betaal je maar 25 euro per paar. Als het nou binnen 2 weken had geweest willen de meeste winkels wel meewerken om het verschil terug te betalen. Of je had ze kunnen kopen en met de oude bon terug brengen, niet helemaal eerlijk natuurlijk... Maar 2 maanden dan heb je gewoon pech, je hebt immers al 2 maanden extra van de schoenen kunnen genieten.
Tja, ik snap ook niet helemaal waar je heen wilt met dit topic? haha, ook al is het een restant, of zijn he tnieuwe, het is hun goed recht een bepaalde prijs ergens aan te hangen, als je altijd overal op wilt wachten loop je risico met lege handen te staan, dus he tis een keus wanneer je iets koopt, gewoon, sale, supersale etc. moeten maar net je maten tussen zitten. Tuurlijk is het vervelend dat ze nu nog goedkoper zijn, but that's life!
Met de extra voordeelkaart kun je ze nu zelfs voor 24,95 kopen. Tja meid, gevalletje pech hebben..doe je niks aan.
Ik begrijp je wel, het is zuur indd. Maar je kunt hier helaas niets aan doen. Want als dit kon, dan gingen we elke keer terug (na 2 mnd) met onze gekochte artikelen omdat een product meer afgeprijsd is dan wat we betaald hadden. Was het maar waar dat dit kon, dat zou ons veel euro's schelen.
Het is hetzelfde als nu vans kopen en over 2 maanden solden is en ze dan dus ook een stuk goedkoper zijn. Je geld krijg je niet terug maar ik begrijp ook njet wat je dan zou willen doen?
Bedoeld ts niet dat als het een nieuwe lading is, ze dan nog een paar wil kopen? Zo niet dat ze dan niet helemaal naar de kruidvat hoeft te gaan. Dan zou ik jouw kruidvat even bellen ts en navraag doen, want volgens mij krijg je hier geen antwoord.
Als je zo op je geld moet letten zou ik er zeker niet nog een 3e paar bij kopen, goedkoop ze ook zijn