volgende week zaterdag wordt ons zoontje 1! ik maak altijd graag hapjes en dat is volgende week geen uitzonder hebben jullie nog leuke/lekkere en gezonde ideeen. Er komen ook kinderen tussen de 1 en 5 jaar.
Rozijntjes, snoeptomaatjes, zachte kaasstukjes, bladerdeeg met worstje Waar smult je kleine man normaal van?
Mini knakworstjes Gevulde eieren Stukjes kaas en worst Schijfjes komkommer Snoeptomaatjes Verder werken hier de toasjes met brie, filet americain en salades ook altijd prima
Kleine croissantjes met ham/kaas en knakworstjes Tomatentaart Gehaktballetjes met zelfgemaakte satesaus Wraps met carpaccio Zelfgemaakte sushi Stokbrood met tapenades
Ik maak altijd een paar soorten salade Gevulde broodjes (of börek) met gehakt of feta kaas Een hartige cake En dan toastjes met allemaal soorten beleg
Wraps worstje in bladerdeeg cherrie tomaatjes (geel/rood) met dip komkommer jonge kleine kaasblokjes chips en ik heb altijd goodies chips voor de ukkies. kip spiesjes toastje/stokbroodje met salade Olijven/kaas brood in reepjes warm geserveerd