Nou meiden eindelijk is het voor mij ook zo ver. Morgen moet ik om 8 uur in het ziekenhuis zijn en dan wordt ik ingeleid. Zaterdag en maandag ben ik gestript en dit heeft niet geholpen. Zaterdag probeerde ze het maar lukte het niet. Maandag lukte het strippen wel, maar heeft het helaas niets in gang gezet. (los van af en toe krampen). Tja dus nu gaan we de laatste nacht in dat het nog thuis kan gebeuren...maar we hebben de hoop al opgegeven en zijn er nu op in gesteld dat het ziekenhuis wordt. Dus de volgende keer dat ik weer hier ben......ben ik een mama... Pfff gek idee hoor! tot snel groetjes debby
Heel veel succes voor morgen! Erg spannend inderdaad. Ik ben donderdag 28 december ingeleid (ook 42 weken) en onze zoon is die zelfde avond geboren. Gr Otje
Ik wens je een hele voorspoedige bevalling en dat je morgen een prachtig kindje in jullie armen kan sluiten ,,,
Heel veel succes morgen . En omdat je nu de hoop hebt opgegven dat het vannacht mss komt, zal je zien .. ga je thuis bevallen.