jaaaaa....17 daen gewacht en dan is het morgen echt zover,er MOET nu een kindje te zien zijn in het vruchtzakje,en eigenlijk ook een hartactiviteit. ik hoop dat alles goed is en de spanning is om te snijden.ben vandaag de hele dagdruk geweest binnenshuis,lekker schoongemaakt,lekker vast de saus voor de kip siam gemaakt en kaneelbroodjes gebakken,net een lange douche...maar zodra ik ga zitten denk ik er toch weer aan. [-o< ik hoop het zo,dat dat kindje er echt zit,en het niet bij een vruchtzakje is gebleven... zou ik echt blij mee zijn. dus....14:25 ben ik aan de beurt... 8-[
Spannend hoor! Hoop voor je dat alles goed is en dat je een heeeel lief kindje krijgt te zien! Heel veel succes meissie! Liefs Jessy
Ik wou je ook heel veel succes wensen en sterkte maar ik denk dat het persoonlijk wel goed zit hoor en dat je morgen een heel mooi klein kindje mag zien ook ik zal voor je duimen en ik zal aan je denken. liefs
wauw veel leuke reacties erg bedankt...ja ik denk dat ik het morgenavond wel even plaats allemaal..of eerder...