Steken naar rug toe.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetdushi, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

24 jun 2007
    685
    0
    0
    Zag ergens wel een topic wat op mijn klachten leek maar volgens mij niet helemaal.
    Heb echt super veel pijn aan mijn ribben en dan van de zijkant naar mijn rug toe. Echt aan beide kanten.
    Word het echt zo zat kan haast niks doen of ik heb er wel last van, en moet pas volgende week weer op controle.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Wat vervelend dat je zo veel pijn heb. Kan het niet zijn dat je kleintje tegen je ribben aan schopt. Mijn zusje heeft dat namenlijk wel gehad toen ze zwanger was van mijn neefje. Anders weet ik het ook niet.

Als je het heel erg word kan je je vk of gyn niet bellen voor een eerdere afspraak? sterkte meis

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb even getwijfeld of ik het schrijven zal, want ik wil je natuurlijk niet ongerust maken. Maar als ik het niet doe, voel ik me ook niet lekker, dus doe ik het toch maar... :oops:

Als ik jou was zou ik morgen toch maar even bellen, gewoon voor de zekerheid. Vanaf deze weken kan namelijk zwangerschapsvergiftiging aan komen sluipen, en dan kan je er maar beter vroeg bij zijn. Het komt overigens niet zo vaak voor bij jonge moedertjes, dus dat is wel weer een voordeel. En zeker als je bloeddruk altijd netjes is, zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn.
    Ik hoop echt dat het niets ernstigs is. Vaak voel je soms zomaar pijntjes zonder dat het iets te betekenen heeft namelijk.
    Succes en sterkte ermee!

Deel Deze Pagina