heel veel succes morgen zal zeker een kaarsje voor je branden ook al ben ik zeker dat er heel goed nieuws op komst is !
hey meid ik wil je ff heeeel veel succes wensen voor morgen hoop echt dat er een kleintje te zien is en een mooi kloppend hartje laat je het ons snel weten ik hoop ook dat wij maandag goed nieuws krijgen maar moet nog ff wachten veel succes meis dikke kus marline
nou wat vreselijk lief al di reacties....moet jullie enigzins teleurstellen,het word nog later,mijn moeder vroeg of ik kwam...en meestal ben ik dan tegn half 9 weer thuis..en zij heeft geen computermaar ik laat t echt weten hoor!
ik zal wel weinig slapen,mijn zoontje is niet zo lekker,die had vanmiddag bijna 40 graden koorts diarree en moest spugen,inmiddels 37.4..maar hij wil niet slapen...moet zeggn ben echt doodop..en bloednerveus,..ik ga me zo toch maar richting bed begeven,vast wat drinken klaarzetten voor mijn zoontje als ie weer wakker word,er liggen al een kussen en een deken op de bank,...dus dat word een lange nacht vrees ik...
Jakkes net dát er ook nog bij dan.. Nou iig heel veel succes gewenst Miranda en hopelijk kan je ons n mooie uitslag geven!
mijn nacht is meegevalle,werd wel een keer of 6 wakker maar kon gewoon blijven liggen. het i nu tien voor 8,en ik zou tegen 12 uur bij mijn moeder zijn,sua ik ga zo ff wat drinken en met zoonlief op de bank liggen.... wachten wachten wachten uur na uur na uur...
oooooooow jongens ik heb zooooon probleem,..ik heb weer verschrikkelijke pijn in mijn heup ik gil het uit hier,...kan mijn zoon haast niet tillen en bij elke beweging doet t pijn...maar ik moet strks een stenen trap af met hem....verdorie!
Heel veel succes vandaag! Kan je moeder je misschien niet komen ophalen als je zo'n last hebt van die pijn? Misschien kan zij je zoontje dan van de trap af tillen? Liefs, Kubus