morgen eindelijk de uitslag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Romaira, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh ben zo blij dat het morgen dinsdag is en we de uitslag krijgen van het bloed onderzoek van me mannetje !

al bijna 3 weken is hij erg hangerig , geeft over na het avond eten , heeft geen eetlust meer , heeft aldoor spuitluiers , wil gewoon niets meer alleen maar tegen je aan hangen .

begin nov was ik ook al bij de HA omdat ie al 2 weken aan de diarree was ....werd toen weg gestuurd met het zullen wel tandjes zijn en het kan nog wel even duren . Soms gaat het een paar dagen goed dat ie redelijk vaste ontlasting heeft maar langer dan een paar dagen duurt het nooit. En nu dan eindelijk verder onderzoek.

Hoop dat de uitslag een beetje meevalt in de zin van dat het een ontsteking ofzo is of een bacterie ofzo dat is met een kuurtje over tenminste en krijgen wij ons vrolijke mannetje weer terug !

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    He jeetje, wat naar zeg!
    Maar fijn, eindelijk het waarom (hopelijk).
    Laat je het morgen weten?

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    oh meid, ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt..
    succes morgen en hopelijk krijg je meteen iets om jullie manneke er boven op te helpen.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik hoop dat het een positieve uitslag is. Succes nog even met wachten. Hoop dat hij snel beter is.

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hoop dat vandaag duidelijk wordt aan de hand is en dat er gelijk wat aan gedaan kan worden. Kan me goed voorstellen dat je het goed zat bent!

Heel veel succes en heel veel beterschap voor je zoontje!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Goh wat spannend, laat je het wel even weten? Ben zelf ook anderhalve week geleden door huisarts weggestuurd met: het zullen wel tandjes zijn. Nee dus, volgens huisarts op huisartsenpost die ik ten einde raad belde had ze een ontsteking in haar darmpjes. Ze kreeg een antibioticakuur van 3 dagen en daarna had ik mijn vrolijke meisje helemaal terug, ongelofelijk! Er kan dus wel degelijk iets zijn... sterkte!

7. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Heb je de uitslag al gehad?

Hoop voor je dat ze iets gevonden hebben wat ze makkelijk en snel kunnen verhelpen.

Dat je mannetje maar snel weer de oude mag worden.

xxx

8. Heel veel succes! Ik hoop dat de uitslag positief is en je snel je eigen oude mannetje weer terug hebt!

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    OMG
    heb dus net de HA gebeld voor de uitslag ............
    Zij HB waarde was aan de lage kant ( lichte bloedarmoede ) maar daar kreeg is niets voor want was wel op te losse met brood met stroop en spinazie en bijv roosvicee ferro , ben ik het niet mee eens want hij krijgt al elke dag brood met stoop ( al weken dat is het enige wat ie lust op het moment ) en spinazie ben ik niet kapot van om te geven want steeds als ie dat op heeft moet ie overgeven ( toeval ? )
    Verder zijn er waardes gevonden die duiden op lichte ontsteking (en)
    maar ook daar wil ie voorlopig nog niets voor geven moest van hem nu eerst naar het CB ( afspraak om 14:15) om te kijken hoeveel ie is afgevallen en dan om 15:00 uur weer terug bellen .

~ik ga dadelijk gewoon me verhaal doen bij het CB , mss dat hun iets kunnen of dat zei kan bellen naar de HA

~en anders bel ik om 15:00 uur terug en eis ik medicijnen dit is gewoon al te lag bezig om vanzelf over te gaan en het lijkt ook steeds erger te worden !

grrr ben echt pissed nu zeg pfff

10. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Klinkt gelukkig als niet buitengewoon ernstig, maar wel vervelend dat je niet een instant kant-en-klare oplossing erbij krijgt.

Wat betreft de spinazie: als je die klaarmaakt in een aluminium pan, of opgewarm voorschotelt, of niet goed afgiet kun je er last van krijgen (misselijk, overgeven). Misschien is je zoontje daar gevoelig voor?

VitC helpt bij de opname van ijzer. Dus fruit is ook belangrijk. Is ie daar minder dol op misschien?

Roosvicee ferro werkt echt goed hoor! Proberen!

En tja, lichte onsteking...
    Persoonlijk ben ik niet zo voor het gebruiken van medicijnen, omdat het beter is als je lichaam het zelf oplost. Zeker als het niet om een duidelijk fikse ontsteking gaat.

Hopelijk kan het CB je helpen en/of gerust stellen.

11. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wat jammer dat je niet tevreden bent met het advies van je huisarts.
    Hopen dat het cb je wat meer iutkomst kan geven.

Zelf zou ik ook thuis wat proberen. Ben er niet zo voor om zo'n kleintje aan de medicijnen te zetten. En roosvice ferro kan al goed helpen.

Hoop dat het snel beter gaat met je mannetje!

12. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Jammer dat je niet tevreden bent met het advies van je huisarts.
    Ik moet zeggen dat je al verhoogde ontstekingswaarden kan krijgen van een infectie. En zoals gezegd: roosvicee ferro werkt uitstekend en geeft bij de meeste mensen minder bijwerkingen dan staalpillen (tip: mix een eetlepels ferro door de sinaasappelsap).

Succes op het CB en sterkte er mee.

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je je verhaal al gedaan bij het cb? wat zeiden zij? ik hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden snap dat dit frustrerend is.

Deel Deze Pagina