baby voor op groei

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door paars, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    heb vandaag een groei echo gehad!
    baby is nu ruim 2914 g en aangezien iknog een paar weekjes moet zal de baby nog verder groeien..
    Wie heeft er ervaring mee dat je wat een grotere baby krijgt?

Bemoeilijkt dit een thuis bevalling? ik was dr net over uit dat ik toch graag thuis wil bevallen!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hoever ben je?

3. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha mijn zoontje was na 8 dagen te laat maar dat maakte ook niks uit da thij 4370 gram was en 53 cm. bij mij was het zo dat hij een te groot hoofd heeft en ik te smalle bekken en mijn persween bleven weg en is alsnog keizersnee geboren, mar er zijn er genoeg die een tien ponder en zo uitpoepen dus helaas was eht bij mij zo gegaan.

maar als je babay 8 pond id dan willen ze wel op suiker prikken maar zover is weet kan dat ook thuis, succes

4. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    hallo!

ik ben nu 35 weken zwanger!
    en mijn suiker is ook idd aan de hoge kant gelukkig net nog geen zwangerschapsdiabetes.
    de verwachting is dat de kleine ongeveer 8 a 8,5 pond word!
    Is dat veel zwaarder dan het gemiddelde? en zou een kleding maatje 50 dan nog passen? ik heb namelijk geen idee ervan!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ons kindje woog met 36 weken 3100 gram en zou over de 10 pond gaan groeien met 40 weken zwangerschap vandaar dat ik ingeleid ben met 38 weken en toen woog hij 4160 gram en 52 cm (wel een groot hoofd 37! cm) hij paste nog wel maat 50 ik denk bijna 2 weken zoiezo, ligt ook aan het merkje, de een balt wat groter dan de ander...

6. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha net als imd ook zo alleen mij lieten ze lopen en was met 41 1 4370 gram en 53 cm en past ook nog in maatje 50 dacht ook van dat gaat nooit maar is toch zo. ik hoor de laatste tijd heel veel rond 8 ¨pond maar ja bij ons wel voordeel want jason sliep met ongeveer 3 weken door maar ja succes ermee

7. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey imd word je nu weer eerder ingeleid of word het niet zon grote
    succes alvast

8. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    dat is dus iets meer dan onze meisje.
    Ik heb wel zwsuiker. ze hebben geschat dat ze ongeveer 200 gram per week aankomt. dus dat zou dan met ongeveer 35 weken dus 2833 zijn.
    groter dan de gemiddelde!

Zolang het goed gaat met je kleine dan is het goed.
    heb je het ook zwaar met de laatste loodjes?

Deel Deze Pagina